Hundra år sen
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Hundra år sen

    Hej hej

    Svänger in här och vinkar till er alla. Ni som kommer ihåg mig bugar jag mig för eftersom det var sisådär 100 år sen jag var här sist...

    Jag har en son född 2001(Oskar ) och en son född 2006 i april (Elvin) men det blev liksom så att jag hängde i denna ankomstgrupp istället. Jag känner igen några namn men inte alla. När vi hängde här bodde vi fortfarande i Stockholm men vi flyttade till Dalarna när vår minsta var bara 2 månader...


    Elvin ritade sin första huvudfoting igår! Han passade på att rita 7 stycken på rad och var superstolt efteråt. Och vi med!

    Mvh!
  2. 1
    Hundra år sen Hej hej

    Svänger in här och vinkar till er alla. Ni som kommer ihåg mig bugar jag mig för eftersom det var sisådär 100 år sen jag var här sist...

    Jag har en son född 2001(Oskar ) och en son född 2006 i april (Elvin) men det blev liksom så att jag hängde i denna ankomstgrupp istället. Jag känner igen några namn men inte alla. När vi hängde här bodde vi fortfarande i Stockholm men vi flyttade till Dalarna när vår minsta var bara 2 månader...


    Elvin ritade sin första huvudfoting igår! Han passade på att rita 7 stycken på rad och var superstolt efteråt. Och vi med!

    Mvh!
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Hej!

    Kul att se dig! Fin bild du har. Har du tagit den själv? Trivs ni i Dalarna?

    Vi har också flyttat, fast bara en knapp kilometer. Dubblade boarean i alla fall och det var så härligt! Gissar att ni kanske också fått större när ni flyttade, eller?

    Häftigt att rita huvudfotingar. Det har vi inte sett här ännu. Vår lillkille skriver "pappas bokstav" som är M och även O. Då blir vi stolta.

    Det händer inte så mycket här. Kanske har folk vandrat vidare, eller så ger våra snart 3-åringar oss väldigt mycket att göra...

    Kram Stella
  4. 2
    Hej!

    Kul att se dig! Fin bild du har. Har du tagit den själv? Trivs ni i Dalarna?

    Vi har också flyttat, fast bara en knapp kilometer. Dubblade boarean i alla fall och det var så härligt! Gissar att ni kanske också fått större när ni flyttade, eller?

    Häftigt att rita huvudfotingar. Det har vi inte sett här ännu. Vår lillkille skriver "pappas bokstav" som är M och även O. Då blir vi stolta.

    Det händer inte så mycket här. Kanske har folk vandrat vidare, eller så ger våra snart 3-åringar oss väldigt mycket att göra...

    Kram Stella
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Hej hej, visst kommer jag ihåg dig. Kollar in här ofta men hinner inte skriva så mycket.

    Härligt med huvudfotingar. Kristin är inte alls i de banorna, det är så mycket annat som ska göras.

    Hoppas ni trivs i Dalarna. Vi bor kvar i Stockholm och trivs alldeles utmärkt här.
  6. 3
    Hej hej, visst kommer jag ihåg dig. Kollar in här ofta men hinner inte skriva så mycket.

    Härligt med huvudfotingar. Kristin är inte alls i de banorna, det är så mycket annat som ska göras.

    Hoppas ni trivs i Dalarna. Vi bor kvar i Stockholm och trivs alldeles utmärkt här.
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4

    Hej!

    Dalarna är väl trevligt.
    Jag och barnen bor kvar på samma plats Eli föddes, men har separerat och gått igenom en sklijsmässa med deras far. Inte lätt, men det är ju inte meningen heller.
    I dag är jag hemma med febersjuka barn men lilleman däckade nyss och då passar jag på plugga lite.
    Eli ritar bara Blixten.. hehe.. Har liksom snöat in på McQueen totalt. "Och ritar man honom såhär (hållar handen i rät vinkel, horisontellt) så syns bara två däck" ´
    Kul att se er!
    ~ Tindra 2003 ~
    ~ Eli 2006 ~
    ~ bonusen Alvar 2006 ~
    ~ Tilde 2010 ~

    I wish I was a glow worm
    A glow worm´s never glum
    `Cos how can you be grumpy
    When the sun shines out you bum
  8. 4
    Hej! Dalarna är väl trevligt.
    Jag och barnen bor kvar på samma plats Eli föddes, men har separerat och gått igenom en sklijsmässa med deras far. Inte lätt, men det är ju inte meningen heller.
    I dag är jag hemma med febersjuka barn men lilleman däckade nyss och då passar jag på plugga lite.
    Eli ritar bara Blixten.. hehe.. Har liksom snöat in på McQueen totalt. "Och ritar man honom såhär (hållar handen i rät vinkel, horisontellt) så syns bara två däck" ´
    Kul att se er!

Liknande trådar

  1. hundra år sen.
    By Pyron in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-17, 09:08
  2. Vikt under hundra!
    By livid in forum Kroppsideal
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-20, 20:06
  3. Idag hundra!
    By Virriga Vimsa in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-23, 16:52
  4. Hundra år sen sist!
    By Embers in forum _0905 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 09:05
  5. Hundra år sen
    By Anna med Abbe in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 20:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar