Vilka väntar fortfarande
_0901 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    Vilka väntar fortfarande

    Det är så roligt att alla bebisarna börjar ploppa ut! Själv är jag kvar på andra sidan och trots att det fortfarande bara är början av månaden känner jag mig lite ensam efter alla nyårsraketer. Vilka är det mer som fortfarande väntar? När är det dags för er? Jag har BF 28 januari.
  2. 1
    Vilka väntar fortfarande Det är så roligt att alla bebisarna börjar ploppa ut! Själv är jag kvar på andra sidan och trots att det fortfarande bara är början av månaden känner jag mig lite ensam efter alla nyårsraketer. Vilka är det mer som fortfarande väntar? När är det dags för er? Jag har BF 28 januari.
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    Visst är det härligt med alla bebisar som kommer nu men jesus vad avundsjuk man är varje gång man läser om det !
    Har BF 10 jan så det är ju max 18 dar kvar men det känns som en evighet just nu...
    Men jag har haft tur som har haft sambon hemma nu i 2 veckor, då går tiden lite snabbare !
    Men imorrn börjar han jobba igen...suck.
  4. 2
    Visst är det härligt med alla bebisar som kommer nu men jesus vad avundsjuk man är varje gång man läser om det !
    Har BF 10 jan så det är ju max 18 dar kvar men det känns som en evighet just nu...
    Men jag har haft tur som har haft sambon hemma nu i 2 veckor, då går tiden lite snabbare !
    Men imorrn börjar han jobba igen...suck.
  5. Medlem sedan
    Nov 1997
    #3

    inte före den 23

    Jag är bf. 23 med sjuan (8:an) men räknar kallt med att gå över till minst den 30. Ska lämna in en uppgift den 29/1 och då är det en fördel att gå över lite

    Mina andra är alla utom en (två( en väldigt prematur som tyvärr dog)) födda 1-2v. efter beräknad förlossning. Ettan kom 39 fulla men tvåan i v. 43 vilket var lite jobbigt. Nu hoppas jag inte på mer än en vecka över annars vill jag bli igångsatt.
  6. 3
    inte före den 23 Jag är bf. 23 med sjuan (8:an) men räknar kallt med att gå över till minst den 30. Ska lämna in en uppgift den 29/1 och då är det en fördel att gå över lite

    Mina andra är alla utom en (två( en väldigt prematur som tyvärr dog)) födda 1-2v. efter beräknad förlossning. Ettan kom 39 fulla men tvåan i v. 43 vilket var lite jobbigt. Nu hoppas jag inte på mer än en vecka över annars vill jag bli igångsatt.
  7. Medlem sedan
    Jun 2008
    #4
    Oj, åttonde graviditeten! Häftigt!
  8. 4
    Oj, åttonde graviditeten! Häftigt!
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    Jag väntar fortfarande. Är beräknad till 15/1 så vi får se när den lille/a behagar kika ut. Gick en vecka över tiden sist... Letar tecken hela tiden men ännu inget. Visst är det drygt att vänta?!
    Lycka till!
  10. 5
    Jag väntar fortfarande. Är beräknad till 15/1 så vi får se när den lille/a behagar kika ut. Gick en vecka över tiden sist... Letar tecken hela tiden men ännu inget. Visst är det drygt att vänta?!
    Lycka till!
  11. Medlem sedan
    Apr 2006
    #6
    Här lär du få sällskap i väntandet... Är beräknad den 29e men sist gick jag över en vecka så jag lär släntra in i februari innan det här är över?
  12. 6
    Här lär du få sällskap i väntandet... Är beräknad den 29e men sist gick jag över en vecka så jag lär släntra in i februari innan det här är över?
  13. Medlem sedan
    Aug 2004
    #7
    Jag väntar
    Har bf 24e men hoppas att det blir tidigare. Antagligen senare dock..
    Hoppas tiden går fort för oss i väntans tider så vi oxå får snossa bäbis snart!
    What happened to the dream of a girl President?
    -She´s dancing in the video next to 50 Cent.
  14. 7
    Jag väntar
    Har bf 24e men hoppas att det blir tidigare. Antagligen senare dock..
    Hoppas tiden går fort för oss i väntans tider så vi oxå får snossa bäbis snart!
  15. Medlem sedan
    Jun 2005
    #8
    Jag med, beräknad 25:e. Känns ganska lagom. Jobbade sista dagen igår, så nu ska jag börja räkna ner.
  16. 8
    Jag med, beräknad 25:e. Känns ganska lagom. Jobbade sista dagen igår, så nu ska jag börja räkna ner.
  17. Medlem sedan
    Oct 2002
    #9
    Jag trodde att jag skulle ha bebbe på utsidan nu eftersom storebror kom 9 dagar före BF. Mitt BF nu är på fredag 9/1. Kommer säkert gå över...
  18. 9
    Jag trodde att jag skulle ha bebbe på utsidan nu eftersom storebror kom 9 dagar före BF. Mitt BF nu är på fredag 9/1. Kommer säkert gå över...
  19. Medlem sedan
    Dec 2004
    #10
    Hand upp här med! BF 26:e så det lär dröja ett tag till...
  20. 10
    Hand upp här med! BF 26:e så det lär dröja ett tag till...
  21. Medlem sedan
    Jun 2008
    #11
    Jag jobbar tre dar till! Ska bli SÅ skönt att vara ledig! Samtidigt undrar jag vad jag ska göra hela dagarna... i kanske fem veckor...
  22. 11
    Jag jobbar tre dar till! Ska bli SÅ skönt att vara ledig! Samtidigt undrar jag vad jag ska göra hela dagarna... i kanske fem veckor...
  23. Medlem sedan
    Jun 2008
    #12
    Jag räknar också med att gå in i februari ett tag. Av nån anledning har 6/2 fastnat som datum. Får se hur det blir
  24. 12
    Jag räknar också med att gå in i februari ett tag. Av nån anledning har 6/2 fastnat som datum. Får se hur det blir
  25. Medlem sedan
    Jun 2008
    #13
    Ja man blir ju avis...
  26. 13
    Ja man blir ju avis...
  27. Medlem sedan
    May 2008
    #14
    Här är en till som väntar... BF 19e, men hoppas på tidigare :-))
  28. 14
    Här är en till som väntar... BF 19e, men hoppas på tidigare :-))
  29. Medlem sedan
    Jul 2006
    #15
    Har BF den 14/1 och idag är det väldans lugnt på sammandragningssidan, typiskt nog!!
    Vill också snusa bebis nu
  30. 15
    Har BF den 14/1 och idag är det väldans lugnt på sammandragningssidan, typiskt nog!!
    Vill också snusa bebis nu
  31. Medlem sedan
    Aug 2008
    #16
    Mitt datum var den 4/1, så jag har gått två dagar över, men jag har turen att min sambo är ledig med mig hela jan så vi har det ganska mysigt, vi plöjer igenom dvd boxar på nätterna när jag inte kan sova.
    Det är verkligen lugnet före stormen

    Kram på er alla
  32. 16
    Mitt datum var den 4/1, så jag har gått två dagar över, men jag har turen att min sambo är ledig med mig hela jan så vi har det ganska mysigt, vi plöjer igenom dvd boxar på nätterna när jag inte kan sova.
    Det är verkligen lugnet före stormen

    Kram på er alla
  33. Medlem sedan
    Jun 2005
    #17
    Väntar fortfarande...men är inte beräknad förrän den 26:e januari så det är ett tag till...men liten hade gärna fått komma nu - jobbigt med alla sammandragningar o tyngden.
  34. 17
    Väntar fortfarande...men är inte beräknad förrän den 26:e januari så det är ett tag till...men liten hade gärna fått komma nu - jobbigt med alla sammandragningar o tyngden.
  35. Medlem sedan
    Sep 2002
    #18
    Väntar också, har bf den 22. januari... har tidigare fött våra barn i veckor 35 och 39x2 så att jag räknar med att inte gå över tiden. Men man vet ju aldrig...
    Har ju varit så sjuk nu, lunginflammation och feber så jag hoppas att bebisen väntar lite till så att jag hinner bli friskare.
    Grattis till alla som fått redan, längtar också!!
    Kram
  36. 18
    Väntar också, har bf den 22. januari... har tidigare fött våra barn i veckor 35 och 39x2 så att jag räknar med att inte gå över tiden. Men man vet ju aldrig...
    Har ju varit så sjuk nu, lunginflammation och feber så jag hoppas att bebisen väntar lite till så att jag hinner bli friskare.
    Grattis till alla som fått redan, längtar också!!
    Kram
  37. Medlem sedan
    Sep 2006
    #19
    Inte behöver du vara ensam... väntar oxå fortfarande. Har fått bf 14/1 men gick över 6 dagar med min dotter sist. Hoppas nu innerligt att denna lilla tjej vill ut tidigare.

    Kramisar
    ~*~Under sker medan vi väntar. Mirakel tar lite längre tid~*~
  38. 19
    Inte behöver du vara ensam... väntar oxå fortfarande. Har fått bf 14/1 men gick över 6 dagar med min dotter sist. Hoppas nu innerligt att denna lilla tjej vill ut tidigare.

    Kramisar
  39. Medlem sedan
    Oct 2004
    #20
    Väntar väntar och väntar bf 26/1 trodde kanske nått skulle hända nu i v37 eftersom dottern kom i v37 men det har ju inte hänt något än i alla fall ,kanske får jag känna hur det är att gå över tiden den här gången =) mvh anna
  40. 20
    Väntar väntar och väntar bf 26/1 trodde kanske nått skulle hända nu i v37 eftersom dottern kom i v37 men det har ju inte hänt något än i alla fall ,kanske får jag känna hur det är att gå över tiden den här gången =) mvh anna

Liknande trådar

  1. Vilka väntar fortfarande?
    By Fru_Filur in forum _1103 Marsbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-04-03, 15:57
  2. En som fortfarande väntar..
    By Bebis i feb.. in forum _1102 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-02-16, 10:16
  3. Jag väntar fortfarande...
    By Petra-p3a in forum _0807 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-18, 08:52
  4. Väntar fortfarande
    By Ellmo in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 22:55
  5. Jag väntar fortfarande
    By K*första försöket* in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-07, 09:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar