Börja dagis
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Börja dagis

    Ryans första dag på dagis idag. Det gick väldigt bra, han struntade både i mig o Jocke o kollade in alla rum o grejer som fanns där.
    Värre var det för mig igår kväll fick världens gravid ångest, tårarna spruta o jag viste inte vad jag skulle göra. Hur kan jag lämna min skatt med människor vi inte känner? Tänk om han gör illa sig o jag inte är där? Tänk om någon är elak mot honom? Tankarna var många o allt bara for runt i huvudet, J trodde jag blivit knäpp. Men idag känns det bättre.

    Dagiset verkar helt ok, men oj vilka tråkiga lokaler, fanns ett stort rum o ett kök, ett lek/vilrum, ett litet lekrum. Väggarna skulle dock inte må dåligt av att bli om målade (men det finns väl inte pengar till sånt oviktigt) Skötrummet var stort men det fanns ingen toa, vet inte hur det blir med Ryan som är van att gå på toa vid varje blöjbyte + att jag försöker få honom blöjfri. Får väl höra med fröknarna.
    Personalen verkade ok, var bara 2 där av 4. Det är 16 barn på 4 vuxna är väl normalt antar jag.

    Oj vad långt det blev, vi har varit i stugan i Sälen över jul o nyår därför har jag varit väldigt anonym senaste tiden.
    hoppas alla som är sjuka kryar på sig snart
    Mamma till Ryan aug -07 o Alex april -09
  2. 1
    Börja dagis Ryans första dag på dagis idag. Det gick väldigt bra, han struntade både i mig o Jocke o kollade in alla rum o grejer som fanns där.
    Värre var det för mig igår kväll fick världens gravid ångest, tårarna spruta o jag viste inte vad jag skulle göra. Hur kan jag lämna min skatt med människor vi inte känner? Tänk om han gör illa sig o jag inte är där? Tänk om någon är elak mot honom? Tankarna var många o allt bara for runt i huvudet, J trodde jag blivit knäpp. Men idag känns det bättre.

    Dagiset verkar helt ok, men oj vilka tråkiga lokaler, fanns ett stort rum o ett kök, ett lek/vilrum, ett litet lekrum. Väggarna skulle dock inte må dåligt av att bli om målade (men det finns väl inte pengar till sånt oviktigt) Skötrummet var stort men det fanns ingen toa, vet inte hur det blir med Ryan som är van att gå på toa vid varje blöjbyte + att jag försöker få honom blöjfri. Får väl höra med fröknarna.
    Personalen verkade ok, var bara 2 där av 4. Det är 16 barn på 4 vuxna är väl normalt antar jag.

    Oj vad långt det blev, vi har varit i stugan i Sälen över jul o nyår därför har jag varit väldigt anonym senaste tiden.
    hoppas alla som är sjuka kryar på sig snart
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Det lät som en lyckad dag, after all!
    Förstår din ångest,lider själv av det vid tanken att lämna bort Ines.....
    Kul att Ryan tog det så bra! Hoppas de tlöser sig ang toa besök!
    Hoppas ni8 hade de tskönt i stugan o hann koppla av o njuta av allt o alla!
  4. 2
    Det lät som en lyckad dag, after all!
    Förstår din ångest,lider själv av det vid tanken att lämna bort Ines.....
    Kul att Ryan tog det så bra! Hoppas de tlöser sig ang toa besök!
    Hoppas ni8 hade de tskönt i stugan o hann koppla av o njuta av allt o alla!

Liknande trådar

  1. Börja på dagis?
    By Tuvali in forum _0807 Julibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-10-05, 19:06
  2. När börja dagis?
    By k m E *E* & E in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 10:45
  3. När börja dagis?
    By salsa in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 09:47
  4. När börja dagis?
    By salsa in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-21, 20:35
  5. När ska era små börja på dagis/dag-
    By Io in forum _05 Höstbarn
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 17:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar