bröstvårtor!
Försöker bli med barn
  1. anonymt namn
    #1

    bröstvårtor!

    Ja det är så här att mina bröstvårtor är hemskt irriterande just nu, dom är hårda som sten. Helt plötsligt så bara stelnar dom, utan anledning tycker jag, och det gör jätte ont, får gå iväg och hålla händerna på dom en stund för att det ska bli bättre.
    Känns som om dom ska sprängas.
    Brösten blir i och med detta åxå ömma, men jag har ömma bröst även innan mens...
    Men jag undrar om det år någon som känner igen detta och om det kan vara ett tecken på tidig graviditet????
  2. 1
    bröstvårtor! Ja det är så här att mina bröstvårtor är hemskt irriterande just nu, dom är hårda som sten. Helt plötsligt så bara stelnar dom, utan anledning tycker jag, och det gör jätte ont, får gå iväg och hålla händerna på dom en stund för att det ska bli bättre.
    Känns som om dom ska sprängas.
    Brösten blir i och med detta åxå ömma, men jag har ömma bröst även innan mens...
    Men jag undrar om det år någon som känner igen detta och om det kan vara ett tecken på tidig graviditet????
  3. muuh
    #2
    Så där har jag det vissa månader, och jag har (tyvärr) aldrig varit gravid (vad jag vet). Men det verkar ju vara så olika från person till person, så det är nog svårt att säga. Men jag hoppas att det är så för dig!
  4. 2
    Så där har jag det vissa månader, och jag har (tyvärr) aldrig varit gravid (vad jag vet). Men det verkar ju vara så olika från person till person, så det är nog svårt att säga. Men jag hoppas att det är så för dig!
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3

    samma här

    jag har haft sådana symptom när jag har varit gravid. Dock har jag senare noterat att de ibland brukar ända sig efter ÄL ändå, så jag sätter inget hopp till de symptomen längre.
    "I look just like the girl next door... if you happen to live next door to an amusement park" Dolly Parton
  6. 3
    samma här jag har haft sådana symptom när jag har varit gravid. Dock har jag senare noterat att de ibland brukar ända sig efter ÄL ändå, så jag sätter inget hopp till de symptomen längre.

Liknande trådar

  1. På tal om bröstvårtor...
    By ejjvi in forum Ordet är fritt
    Svar: 67
    Senaste inlägg: 2011-11-03, 20:50
  2. Bröstvårtor?
    By Emelie_ in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-11, 16:07
  3. Bröstvårtor *S*
    By Norrskenet in forum _0807 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-14, 11:25
  4. Bröstvårtor
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-06, 20:37
  5. Om bröstvårtor
    By tjejen in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 06:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar