Idag har jag mått riktigt, riktigt illa.
_0909 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2002
    #1

    Idag har jag mått riktigt, riktigt illa.

    T o m kräktes i morse. Mornarna går inte i många knop kan jag säga, inget funkar... Maken får ta barnen osv. Men i morse spydde jag och då mådde jag ju bättre direkt efter, fick skynda mig att få på kläderna, sminket och borsta tänderna och sticka ut innan det kom tillbaka, kommer jag bara ut känns det genast bättre.

    Får ha en smörgås med mig att äta innan lektionerna börjar. Jag har arbetsplatsen bredvid en fembarnsmamma, gissa hur många minuter jag han vara på jobbet igår innan frågan kom? Typ 2... Så nu är jag rejält outad.
  2. 1
    Idag har jag mått riktigt, riktigt illa. T o m kräktes i morse. Mornarna går inte i många knop kan jag säga, inget funkar... Maken får ta barnen osv. Men i morse spydde jag och då mådde jag ju bättre direkt efter, fick skynda mig att få på kläderna, sminket och borsta tänderna och sticka ut innan det kom tillbaka, kommer jag bara ut känns det genast bättre.

    Får ha en smörgås med mig att äta innan lektionerna börjar. Jag har arbetsplatsen bredvid en fembarnsmamma, gissa hur många minuter jag han vara på jobbet igår innan frågan kom? Typ 2... Så nu är jag rejält outad.
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    arma själ!

    typiskt att du blev "avslöjad" så direkt också!
    Märker att morgnarna kommer bli tuffa här också, mår rätt illa men har bara kräkts en gång. Undrar hur fasen det ska gå när jag börjar jobba nästa vecka, har alltid dottern själv på morgonen... Men, som jag har sagt hela tiden, jag mår gärna illa, bara det går vägen...
    Stor kram på dig och hoppas att idag var den värsta dagen!
  4. 2
    arma själ! typiskt att du blev "avslöjad" så direkt också!
    Märker att morgnarna kommer bli tuffa här också, mår rätt illa men har bara kräkts en gång. Undrar hur fasen det ska gå när jag börjar jobba nästa vecka, har alltid dottern själv på morgonen... Men, som jag har sagt hela tiden, jag mår gärna illa, bara det går vägen...
    Stor kram på dig och hoppas att idag var den värsta dagen!

Liknande trådar

  1. riktigt illa idag!
    By isha in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-11-04, 20:26
  2. illa eller riktigt illa?
    By -jenna- in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 20:17
  3. Mått riktigt dåligt idag...:(
    By theresa in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-26, 10:12
  4. Mår riktigt illa
    By Anonym in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-07, 06:23
  5. mår riktigt, riktigt illa
    By ~Marie~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 12:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar