Hon har kissat!!!
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Hon har kissat!!!

    Shit va glad jag e nu...ni anar inte!! Skulle kolla bomullsrondellen...2 sek eft att jag tog bort den kissade hon en skvätt. Försöker få i henne mera vätskeers m hon e inte så glad åt den längre...

    T e på väg hem så jag kan sticka till affär´n...gissa om jag ska ha godis ikv..i stora lass...

    Tyvärr e d som kommer ur henne bara vätska...blöjan klarar inte av att ta allt ens...men men va gor d hon kissade nyss
    Mamma till 4 underbara barn födda 970428, 990219, 070815, 100917. Bor i Stockholm.
  2. 1
    Hon har kissat!!! Shit va glad jag e nu...ni anar inte!! Skulle kolla bomullsrondellen...2 sek eft att jag tog bort den kissade hon en skvätt. Försöker få i henne mera vätskeers m hon e inte så glad åt den längre...

    T e på väg hem så jag kan sticka till affär´n...gissa om jag ska ha godis ikv..i stora lass...

    Tyvärr e d som kommer ur henne bara vätska...blöjan klarar inte av att ta allt ens...men men va gor d hon kissade nyss
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Way to go Bertabus!

    ps har du provat ge henne lite isglass ännu?!


    Kraaaaaaaaaaaaaaam
  4. 2
    Way to go Bertabus!

    ps har du provat ge henne lite isglass ännu?!


    Kraaaaaaaaaaaaaaam
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3
    Bra där!!!!!! *andas ut*
  6. 3
    Bra där!!!!!! *andas ut*
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    WUHU ett stort framsteg ... :-) förstår att det måste kännas underbart... HOPPAS HOPPAS det är på rätt väg nudå!!

    Vätskeersättningen ville Vera inte heller veta av då hon var magsjuk i våras så vi gav henne faktiskt lite sockerdricka och då ville hon dricka lite iallafall...
  8. 4
    WUHU ett stort framsteg ... :-) förstår att det måste kännas underbart... HOPPAS HOPPAS det är på rätt väg nudå!!

    Vätskeersättningen ville Vera inte heller veta av då hon var magsjuk i våras så vi gav henne faktiskt lite sockerdricka och då ville hon dricka lite iallafall...
  9. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5
    Har följt er magsjuka här nu och jag tycker synd om er alla. Vet hur det är för vi har suttit så med våra barn med några gånger och man blir förtvivlad när det inte blir någon bättring som håller. Funderar bara på en sak som vi gjorde med ena sonen en av gångerna han var jättedålig i magsjuka. Vi fick med skedmata var %:e minut och höll på med det i evigheter. Han fick isig vätskan men spydde ändå. SÅ var det ända tills vi fick i honom lite vitt bröd. DÅ fick han lite mer i magen. Kanske att det kan funka för er. Smörgåsrån att suga lite på borde ju vara samma sak.

    Hoppas att det ska bli bra så fort som möjligt.
  10. 5
    Har följt er magsjuka här nu och jag tycker synd om er alla. Vet hur det är för vi har suttit så med våra barn med några gånger och man blir förtvivlad när det inte blir någon bättring som håller. Funderar bara på en sak som vi gjorde med ena sonen en av gångerna han var jättedålig i magsjuka. Vi fick med skedmata var %:e minut och höll på med det i evigheter. Han fick isig vätskan men spydde ändå. SÅ var det ända tills vi fick i honom lite vitt bröd. DÅ fick han lite mer i magen. Kanske att det kan funka för er. Smörgåsrån att suga lite på borde ju vara samma sak.

    Hoppas att det ska bli bra så fort som möjligt.
  11. Medlem sedan
    Mar 2000
    #6
    Tack gode gud!!!!
  12. 6
    Tack gode gud!!!!
  13. Medlem sedan
    Mar 2006
    #7
    Härligt Har varit så himla orolig för lilla Bertabus.. men nu ser det ju bättre ut, hoppas att det vänder nu..
  14. 7
    Härligt Har varit så himla orolig för lilla Bertabus.. men nu ser det ju bättre ut, hoppas att det vänder nu..
  15. Medlem sedan
    Oct 2007
    #8
    Yes!håller fortfarade alla tummar!
    kram!
  16. 8
    Yes!håller fortfarade alla tummar!
    kram!
  17. Medlem sedan
    Sep 2002
    #9
    Super!!
  18. 9
    Super!!
  19. Medlem sedan
    Feb 2007
    #10
    Försökte med bröd tidigare idag, vanlig vit formfranska, lätt rostad...men den åkte iväg med en jäkla fart sekunden senare spydde hon upp blåbärssoppa.... Framåt kvällen fick hon några majskrokar och efter det fick hon i sig en skiva bröd. Gav henne lite avslagen cola å sedan dess så har det stannat upp...hoppas d håller i sig...
  20. 10
    Försökte med bröd tidigare idag, vanlig vit formfranska, lätt rostad...men den åkte iväg med en jäkla fart sekunden senare spydde hon upp blåbärssoppa.... Framåt kvällen fick hon några majskrokar och efter det fick hon i sig en skiva bröd. Gav henne lite avslagen cola å sedan dess så har det stannat upp...hoppas d håller i sig...
  21. Medlem sedan
    Feb 2007
    #11
    Ja...äntligen, hoppas d håller i sig nu bara...!! Har inte testat isglass än. Hon fick lite avslagen cola å vitt bröd som ff ligger kvar i magen...

    Kraaaaaaaaaaaaaam tebax
  22. 11
    Ja...äntligen, hoppas d håller i sig nu bara...!! Har inte testat isglass än. Hon fick lite avslagen cola å vitt bröd som ff ligger kvar i magen...

    Kraaaaaaaaaaaaaam tebax
  23. Medlem sedan
    Feb 2007
    #12
    Kan lova dig att jag oxå andades ut när hon kissade...hoppas bara d håller i sig nu..
  24. 12
    Kan lova dig att jag oxå andades ut när hon kissade...hoppas bara d håller i sig nu..
  25. Medlem sedan
    Feb 2007
    #13
    Känns som ett enormt steg i rätt riktning!! Hoppas bara d håller i sig nu.. Vi testade med lite avslagen cola å peppar peppar...
  26. 13
    Känns som ett enormt steg i rätt riktning!! Hoppas bara d håller i sig nu.. Vi testade med lite avslagen cola å peppar peppar...
  27. Medlem sedan
    Feb 2007
    #14
    Ja, äntligen...vi ville ju helst inte behöva åka in..
  28. 14
    Ja, äntligen...vi ville ju helst inte behöva åka in..
  29. Medlem sedan
    Feb 2007
    #15
    Gulle dig!!! Hppas oxå att d vänder nu för jag pallar inte ett dygn till...
  30. 15
    Gulle dig!!! Hppas oxå att d vänder nu för jag pallar inte ett dygn till...
  31. Medlem sedan
    Feb 2007
    #16
    Åååå, tack d behövs!!! Vågar inte tro p för mkt i nuläget...
  32. 16
    Åååå, tack d behövs!!! Vågar inte tro p för mkt i nuläget...
  33. Medlem sedan
    Feb 2007
    #17
    Ja, inte hade jag trott att jag nånsin skulle bli så glad att se ngt av mina barn kissa...
  34. 17
    Ja, inte hade jag trott att jag nånsin skulle bli så glad att se ngt av mina barn kissa...
  35. Medlem sedan
    Sep 2002
    #18
    Se vad man lär sig i nöd..nej men seriöst gud vad sköönt.
  36. 18
    Se vad man lär sig i nöd..nej men seriöst gud vad sköönt.
  37. Medlem sedan
    Feb 2007
    #19
    Haha, ja visst.
  38. 19
    Haha, ja visst.
  39. Medlem sedan
    Dec 2006
    #20
    Nu var det ju måååånga timmar sen du skrev det så hoppas ni fick en lugn natt (fast på rätt sätt) och att din minimyra börjar få tillbaka livsgnistan och vill ställa till bus för mamsen igen!
  40. 20
    Nu var det ju måååånga timmar sen du skrev det så hoppas ni fick en lugn natt (fast på rätt sätt) och att din minimyra börjar få tillbaka livsgnistan och vill ställa till bus för mamsen igen!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vem har kissat?
    By Valerina in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-11-26, 22:23
  2. Alex har kissat på toa! :)
    By *Lottiz* in forum _0406 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 09:31
  3. Han har kissat!!
    By *Lillan* in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 18:32
  4. Nu har hon kissat
    By H med E in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-15, 08:42
  5. Kissat på toaletten!!
    By Marie_AOA in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 16:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar