Eget rum-egen säng
_0608 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Eget rum-egen säng

    Nu har Amanda sovit två nätter i eget rum och egen säng, hon har sovit i våra sängar fram tills nu. Men nu har vi gjort klart hennes rum och även sängen. Hon har somnat med ett leende och vaknat med ett leende efter att ha sovit hela nätterna. (Värre för mig som saknar henne hos mig, fast femåringen kom in till oss vid midnatt) vi får väl se om det håller i sig, annars får hon fortsätta sova hos oss ifall det bara var nyhetens behag och hon inte är mogen men det verkar så. Hennes 3 syskon har ocskå börjat sova i egen säng vid den här åldern och de har varit trygga med det. Vaknar de på natten händer det att de kommer in till oss, inte 9-åringen men 11-åringen händer ibland och femåringen ofta. Vi har kört på det som är tryggt för dem.
  2. 1
    Eget rum-egen säng Nu har Amanda sovit två nätter i eget rum och egen säng, hon har sovit i våra sängar fram tills nu. Men nu har vi gjort klart hennes rum och även sängen. Hon har somnat med ett leende och vaknat med ett leende efter att ha sovit hela nätterna. (Värre för mig som saknar henne hos mig, fast femåringen kom in till oss vid midnatt) vi får väl se om det håller i sig, annars får hon fortsätta sova hos oss ifall det bara var nyhetens behag och hon inte är mogen men det verkar så. Hennes 3 syskon har ocskå börjat sova i egen säng vid den här åldern och de har varit trygga med det. Vaknar de på natten händer det att de kommer in till oss, inte 9-åringen men 11-åringen händer ibland och femåringen ofta. Vi har kört på det som är tryggt för dem.
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Häftigt! Vad stora de börjar bli nu.

    Matteo har länge haft eget rum, men sover fortfarande i "familjesängen", där faktiskt Celia också 9 gånger av 10 sover.
  4. 2
    Häftigt! Vad stora de börjar bli nu.

    Matteo har länge haft eget rum, men sover fortfarande i "familjesängen", där faktiskt Celia också 9 gånger av 10 sover.

Liknande trådar

  1. egen säng..?
    By LillaHon in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-04-29, 22:14
  2. Eget rum o egen säng
    By Linda&Wilja in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-08, 18:47
  3. Egen säng!
    By sarap in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-01, 15:32
  4. Egen säng/ delad säng
    By _mammamia_ in forum _0705 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-12, 16:38
  5. Egen säng!
    By Cina 79 in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 15:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar