Hej alla Underbara!!!
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2005
    #1

    Hej alla Underbara!!!

    Det var ett tag sedan

    Jag kom på här för ett tag sedan att men alla på Af då

    Nu har jag för ett tag sedan varit och skrivit in oss på ANKOMST 0409, Hihihiiii!!!!
    Tänk att jag inte kan komma ihåg idag hur jobbigt det var när Alex kom så tidigt 10.10.05 eller tidigare än beräknat och allt runt det!!! (jo, visst kommer jag ihåg men vägrar ändå,hihihiii)

    Hur är det med era "småttingar" Tre år har dessa busfrö hunnit bli! Ordet busfrö bassar Alex alldeles utmärkt Han är jättesnäll och mycket glad killen med små små horn i pannan!!! Blöjan vill han inte ha (ja e STOLRRR kille) men nappen vill han inte släppa men det måste han snart göra ändå!!!!!

    Jag läste lite våra gamla trådar här ikväll och jag måste erkänna att jag fick lite tårar i ögonen. Det känn sååå länge sedan fast ändå inte?! Helt underbart!!

    Men sköt om er! Nu kommer jag att terrorisera er IGEN

    KRAAAAM Jaana med Emil och Alex
  2. 1
    Hej alla Underbara!!! Det var ett tag sedan

    Jag kom på här för ett tag sedan att men alla på Af då

    Nu har jag för ett tag sedan varit och skrivit in oss på ANKOMST 0409, Hihihiiii!!!!
    Tänk att jag inte kan komma ihåg idag hur jobbigt det var när Alex kom så tidigt 10.10.05 eller tidigare än beräknat och allt runt det!!! (jo, visst kommer jag ihåg men vägrar ändå,hihihiii)

    Hur är det med era "småttingar" Tre år har dessa busfrö hunnit bli! Ordet busfrö bassar Alex alldeles utmärkt Han är jättesnäll och mycket glad killen med små små horn i pannan!!! Blöjan vill han inte ha (ja e STOLRRR kille) men nappen vill han inte släppa men det måste han snart göra ändå!!!!!

    Jag läste lite våra gamla trådar här ikväll och jag måste erkänna att jag fick lite tårar i ögonen. Det känn sååå länge sedan fast ändå inte?! Helt underbart!!

    Men sköt om er! Nu kommer jag att terrorisera er IGEN

    KRAAAAM Jaana med Emil och Alex
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Hej!!!

    Vad kul det är med gamlingar som hittar tillbaka! Här är det mesta bra. Sara är också en busunge. Ofta, men även en stillsasittande pysselunge, så man glömmer ibland och så har det hittats på bus i skymundan Vi är hemma ganska mycket. Maken har föräldraledig på måndagar och jag är ledig på tisdagar. Hon har ju varit väldigt infektionskänslig och sjuk mest hela tiden,. Detta och att hon är äldre har verkligen hjälpt och hon har inte alls varit mycket sjuk den här hösten. Hade iofs feber igår, men verkar i stort sett helt okej idag.

    Välkommen tillbaka!
  4. 2
    Hej!!! Vad kul det är med gamlingar som hittar tillbaka! Här är det mesta bra. Sara är också en busunge. Ofta, men även en stillsasittande pysselunge, så man glömmer ibland och så har det hittats på bus i skymundan Vi är hemma ganska mycket. Maken har föräldraledig på måndagar och jag är ledig på tisdagar. Hon har ju varit väldigt infektionskänslig och sjuk mest hela tiden,. Detta och att hon är äldre har verkligen hjälpt och hon har inte alls varit mycket sjuk den här hösten. Hade iofs feber igår, men verkar i stort sett helt okej idag.

    Välkommen tillbaka!

Liknande trådar

  1. alla ni underbara
    By -jenna- in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-04, 21:54
  2. Hej hej alla Underbara!!!
    By Jaana med pojkarna in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 23:39
  3. Hej alla underbara!
    By ellatova in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 14:56
  4. Hej alla underbara!
    By tingla_bu in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-22, 09:00
  5. God Jul alla underbara!!
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-23, 22:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar