Alicias kläder
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Alicias kläder

    i dag var en rosa/lila blommig tröja,
    svart/vit skotskrutig kjol,
    rosa/vita randiga tights,
    röd/rosa prickiga strumpor.

    Underbart!

    Vad har era barn haft i dag?
    Värd på AFF.

    Gulden i mitt liv:
    ** Alexander, 11 år (991027)
    ** Oliver, 8 år (021119)
    ** Alicia, 7 år (040402)

    Hemsida: http://www.famlille.se/
    Min blogg, både sorglig & glad: http://mariemedfamilj.bloggagratis.se/
    Min juliga blogg: http://misjul.bloggplatsen.se/
    Vårt egenstartade Autismforum: http://autismforum.egetforum.se/
  2. 1
    Alicias kläder i dag var en rosa/lila blommig tröja,
    svart/vit skotskrutig kjol,
    rosa/vita randiga tights,
    röd/rosa prickiga strumpor.

    Underbart!

    Vad har era barn haft i dag?
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    Det låter fint!
    Vilda hade
    Sammetsbyxor med kanintryck från Molo
    Grön puffärmströja från Hula Mula och
    Lila plyschkofta från H&M

    Färgklick
  4. 2
    Det låter fint!
    Vilda hade
    Sammetsbyxor med kanintryck från Molo
    Grön puffärmströja från Hula Mula och
    Lila plyschkofta från H&M

    Färgklick
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3

    Mina barn

    klädde sig helt själva idag och har inte gjort något särskilt

    I snart 7 år: grå kjol HM, gråmelerad yllekofta HM, vit t-shirt med glittrig idolstjärna, vita ribbade strumpbyxor.

    G 4,5 år: röd kjol villervalla, röda tights fix, vitt linne, knallgula strumpor, stickad kofta från fransa i grönt, oranget, rött...

    A 3år: brungröna tights från lindex, röd/lila randig stickad klänning HM, brun velourjacka med orange luva villervalla, blå strumpor

    (av någon anledning har de klätt av sig bredvid där jag sitter....)
  6. 3
    Mina barn klädde sig helt själva idag och har inte gjort något särskilt

    I snart 7 år: grå kjol HM, gråmelerad yllekofta HM, vit t-shirt med glittrig idolstjärna, vita ribbade strumpbyxor.

    G 4,5 år: röd kjol villervalla, röda tights fix, vitt linne, knallgula strumpor, stickad kofta från fransa i grönt, oranget, rött...

    A 3år: brungröna tights från lindex, röd/lila randig stickad klänning HM, brun velourjacka med orange luva villervalla, blå strumpor

    (av någon anledning har de klätt av sig bredvid där jag sitter....)
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4

    Saga hade en Belleklänning

    med tillhörande skor

    Simon hade jeans och en röd tröja med bilar och annat på,den sover han i nu
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  8. 4
    Saga hade en Belleklänning med tillhörande skor

    Simon hade jeans och en röd tröja med bilar och annat på,den sover han i nu
  9. Medlem sedan
    Apr 2000
    #5
    Min stora ställde till sig i marinblå strumpor med lila tryck (pop), cerise stuprörsjeans (lindex) l-ä vit t-shirt (zara), svart stickad tunika från Lindex och en ceriserosa ullkofta från Zara, tja hon syntes i alla fall!

    Lilla som brukar vara den som står för vilda blandningar hade en lila velourklänning med ränder från pop (ärvd från syrran så den har några år på nacken) och rosa glittriga strumpbyxor från Lindex.
  10. 5
    Min stora ställde till sig i marinblå strumpor med lila tryck (pop), cerise stuprörsjeans (lindex) l-ä vit t-shirt (zara), svart stickad tunika från Lindex och en ceriserosa ullkofta från Zara, tja hon syntes i alla fall!

    Lilla som brukar vara den som står för vilda blandningar hade en lila velourklänning med ränder från pop (ärvd från syrran så den har några år på nacken) och rosa glittriga strumpbyxor från Lindex.
  11. Medlem sedan
    Oct 2003
    #6
    Vi har varit på julgransplundring på makens jobb idag. Jag tog fram varsin veckad kjol till tjejerna, en skotskrutig till 3 åringen och en enfärgad grå till 6 åringen. Felicia kommentar var, "men den har jag ju haft i skolan, det är ju inga kalaskläder".

    I stället valde båda två, en cerise/guldfärgad typ riddarklänning. De klänningarna köpte jag förra året på Lindex rean. Tjejerna älskar verkligen de klänningarna, även om jag själv inte är överförtjust....men fina var de ialla fall

    Svarta glittriga ballerinaskor till och båda två var så nöjda.
  12. 6
    Vi har varit på julgransplundring på makens jobb idag. Jag tog fram varsin veckad kjol till tjejerna, en skotskrutig till 3 åringen och en enfärgad grå till 6 åringen. Felicia kommentar var, "men den har jag ju haft i skolan, det är ju inga kalaskläder".

    I stället valde båda två, en cerise/guldfärgad typ riddarklänning. De klänningarna köpte jag förra året på Lindex rean. Tjejerna älskar verkligen de klänningarna, även om jag själv inte är överförtjust....men fina var de ialla fall

    Svarta glittriga ballerinaskor till och båda två var så nöjda.
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7

    Länge sen..

    ..man såg dig här, kul att se dig! Min Alicia hade småfolktröja med grodor och lindex velourbyxor.
  14. 7
    Länge sen.. ..man såg dig här, kul att se dig! Min Alicia hade småfolktröja med grodor och lindex velourbyxor.
  15. Medlem sedan
    Aug 2005
    #8
    Katja hade rosa lollopardtraktorklänning med matchande tajts igår. Tror att det blev samma idag till dagis, åtminstone var det det jag la fram...
  16. 8
    Katja hade rosa lollopardtraktorklänning med matchande tajts igår. Tror att det blev samma idag till dagis, åtminstone var det det jag la fram...
  17. Medlem sedan
    Nov 2000
    #9
    Rosa??? Wow! Jag har bara sett den i orange, brunt samt "turkosblå". När fanns rosa och hur kunde jag missa den
  18. 9
    Rosa??? Wow! Jag har bara sett den i orange, brunt samt "turkosblå". När fanns rosa och hur kunde jag missa den

Liknande trådar

  1. Alicias hål i öronen
    By Marie_AOA in forum Autismspektrum
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-12, 22:52
  2. Alicias utredning
    By Marie_AOA in forum Autismspektrum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-08-25, 11:49
  3. Alicias dop
    By mej76 in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-12, 22:03
  4. Alicias dop
    By mej76 in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-09, 13:15
  5. Alicias blåsljud
    By Lilla A med trean!! in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 22:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar