Världens sämsta mamma - jag !!!
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    Världens sämsta mamma - jag !!!

    Min prinsessa föll ur sängen ikväll. Hon somnar o sover alltid i min säng (( 160 bred ))
    alltid bullat upp me kuddar och täcken. men på något vis så har hon kommit enda ner till fotändan o duns ner i golvet. Ansiktet först!!
    Jag flög upp ur soffan. min syster är här och hon sa de, Du FLÖG.
    Där ligger mitt hjärta, GALLSKRIKER & GRÅTER. näsblod och tårar.
    Känner mig hemsk. Borde ha kollat till henne.
    Nu är de spjälsäng. frånomed ikväll. Nu får hon somna in i min. sen får jag väl springa upp om nätterna. hellre de än en olycka till.
    Usch, Mamma känner sig dålig.
    Men nu har i gosat i soffan över 1 timme och har nu somnat om.

    Godnatt !
  2. 1
    Världens sämsta mamma - jag !!! Min prinsessa föll ur sängen ikväll. Hon somnar o sover alltid i min säng (( 160 bred ))
    alltid bullat upp me kuddar och täcken. men på något vis så har hon kommit enda ner till fotändan o duns ner i golvet. Ansiktet först!!
    Jag flög upp ur soffan. min syster är här och hon sa de, Du FLÖG.
    Där ligger mitt hjärta, GALLSKRIKER & GRÅTER. näsblod och tårar.
    Känner mig hemsk. Borde ha kollat till henne.
    Nu är de spjälsäng. frånomed ikväll. Nu får hon somna in i min. sen får jag väl springa upp om nätterna. hellre de än en olycka till.
    Usch, Mamma känner sig dålig.
    Men nu har i gosat i soffan över 1 timme och har nu somnat om.

    Godnatt !
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    Fort gjort, du är ingen dålig mamma. Det händer de flesta, var glad att det inte var från skötbordet vilket skulle vara hårdare o högre fall.
    Vår dotter, nu 4år, rullade över mig när vi sov o sen i golvet, hur går det till?
    Liam borrade/ålade sig mot sängkanten på nyårsdagen o i golvet. Vi sov borta o jag hittade inte honom på en gång utan hörde bara honom skrka som en galning.
    kram
  4. 2
    Fort gjort, du är ingen dålig mamma. Det händer de flesta, var glad att det inte var från skötbordet vilket skulle vara hårdare o högre fall.
    Vår dotter, nu 4år, rullade över mig när vi sov o sen i golvet, hur går det till?
    Liam borrade/ålade sig mot sängkanten på nyårsdagen o i golvet. Vi sov borta o jag hittade inte honom på en gång utan hörde bara honom skrka som en galning.
    kram
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Känn inte så. Förr eller senare trillar dom.
    Leo har oxå bökat runt och häromkvällen när jag satt med honom i vår säng, började han "ploga" sig ner mot fotändan och han kröp hela vägen. Satte mig på golvet nedanför och väntade. Och han fortsatte över kanten ner i mitt knä. Så då blev det flera kuddar som stopp i sängen.
  6. 3
    Känn inte så. Förr eller senare trillar dom.
    Leo har oxå bökat runt och häromkvällen när jag satt med honom i vår säng, började han "ploga" sig ner mot fotändan och han kröp hela vägen. Satte mig på golvet nedanför och väntade. Och han fortsatte över kanten ner i mitt knä. Så då blev det flera kuddar som stopp i sängen.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Sånt där

    händer nästan alla kan jag tänka mig. Har hänt med alla mina tre, det går så fort det där.

    Så inte är du dålig mamma för det!
  8. 4
    Sånt där händer nästan alla kan jag tänka mig. Har hänt med alla mina tre, det går så fort det där.

    Så inte är du dålig mamma för det!
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    Du ska inte känna så, allt är ett ögonblick och det är svårt att förutse allt som kan hända, alla vet att du gjort så mycket för att skydda din dotter från olyckor som kan hända. Visst känner man sej hemsk för dom får ju ont och blir så ledsna. Själv började jag nästan gråta igår för Milo som ligger i spjälsäng hade fått huvudet snett bakom som musikmobil, han ligger ju på mage och musikmobilen har en "tavla" som sitter innanför sängkanten. Han kom inte oss från läget och jag håll på att laga middag med fläkten på och hörde inte honom gråta förrän han var helt förtvivlad och hulkade en bra stund. Usch vad jag också kände mej som en dålig mamma då. Kram på er båda!
  10. 5
    Du ska inte känna så, allt är ett ögonblick och det är svårt att förutse allt som kan hända, alla vet att du gjort så mycket för att skydda din dotter från olyckor som kan hända. Visst känner man sej hemsk för dom får ju ont och blir så ledsna. Själv började jag nästan gråta igår för Milo som ligger i spjälsäng hade fått huvudet snett bakom som musikmobil, han ligger ju på mage och musikmobilen har en "tavla" som sitter innanför sängkanten. Han kom inte oss från läget och jag håll på att laga middag med fläkten på och hörde inte honom gråta förrän han var helt förtvivlad och hulkade en bra stund. Usch vad jag också kände mej som en dålig mamma då. Kram på er båda!
  11. Medlem sedan
    Jul 2007
    #6
    För ca 1 månad sen så låg Freja o sov mellan mig o C o när han åkt till jobbet så hade hon vaknat men inte jag,,, vaknar av världens vrål o hittar henne på golvet...
    Inte kul men det händer alla... Läskigt med näsblod det fick inte F som tur va...
  12. 6
    För ca 1 månad sen så låg Freja o sov mellan mig o C o när han åkt till jobbet så hade hon vaknat men inte jag,,, vaknar av världens vrål o hittar henne på golvet...
    Inte kul men det händer alla... Läskigt med näsblod det fick inte F som tur va...
  13. Medlem sedan
    Dec 2006
    #7
    ...du, tror du att du är ensam om att din älskling åkt i golvet? Här har stora killen åkt i backen både från säng coh skötbord, trots att vi VET att man ska ha koll!
    Din tjej lever ju och skadade sig ju inte, så ta det lugnt. Och du lärde dej ju nåt på kuppen, så ta det som en erfarenhet;-)
  14. 7
    ...du, tror du att du är ensam om att din älskling åkt i golvet? Här har stora killen åkt i backen både från säng coh skötbord, trots att vi VET att man ska ha koll!
    Din tjej lever ju och skadade sig ju inte, så ta det lugnt. Och du lärde dej ju nåt på kuppen, så ta det som en erfarenhet;-)
  15. Medlem sedan
    Aug 2005
    #8
    Alla mina barn har någon gång trillat ner från en säng... Nu sist Hjalmar förra veckan, då storasyster i ett obevakat ögonblick lyft upp honom i en säng. Det blödde rätt rejält från läppen på honom, men annars gick det bra. Han har även vält med vagnen, när han var knappa 2 månader. Elsa har trillat ur sin vagn när hon var runt 8 månader. Lukas trillade ner från skötbordet... Det låter ju som om jag har noll koll, men ibland går det så ruggigt fort!!! Men en sak som jag lärt mig är att aldrig någonsin lämna ett lite större barn i vagnen ens för ett ögonblick utan sele.
  16. 8
    Alla mina barn har någon gång trillat ner från en säng... Nu sist Hjalmar förra veckan, då storasyster i ett obevakat ögonblick lyft upp honom i en säng. Det blödde rätt rejält från läppen på honom, men annars gick det bra. Han har även vält med vagnen, när han var knappa 2 månader. Elsa har trillat ur sin vagn när hon var runt 8 månader. Lukas trillade ner från skötbordet... Det låter ju som om jag har noll koll, men ibland går det så ruggigt fort!!! Men en sak som jag lärt mig är att aldrig någonsin lämna ett lite större barn i vagnen ens för ett ögonblick utan sele.
  17. Medlem sedan
    Aug 2003
    #9
    I såfall är jag också en dålig mamma. Alva ramlade ner från soffan här om kvällen med huvudet först ner i golvet. Som tur är gick allt bra men fy... det kunde slutat illa.
  18. 9
    I såfall är jag också en dålig mamma. Alva ramlade ner från soffan här om kvällen med huvudet först ner i golvet. Som tur är gick allt bra men fy... det kunde slutat illa.
  19. Medlem sedan
    Nov 2008
    #10
    Ja de är bra läskigt. men vi är bra mammor för de. Dom har nog redan glömt de..
  20. 10
    Ja de är bra läskigt. men vi är bra mammor för de. Dom har nog redan glömt de..

Liknande trådar

  1. Jag är världens sämsta mamma......
    By ar72 in forum Autismspektrum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-18, 06:02
  2. Världens sämsta mamma
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-09-05, 07:38
  3. Världens sämsta mamma..
    By desperata jag in forum Stora barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 18:31
  4. världens sämsta mamma..
    By millis bf31/10 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-09, 10:07
  5. Världens sämsta mamma!!
    By Marre in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-29, 11:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar