Gott nytt på Er allihopa!
_0308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Gott nytt på Er allihopa!

    En liten hälsning från oss uppe i norr.
    Vaknade i morse till regn och det ska man INTE göra i mitten av januari när man bor i norrland! =(
    Så killarna är ute o skottar vatten från snön och kommer snart in så där härligt blöta o mysiga........tvi för slask!! (hur klarar ni av o bo neråt landet där de är mer slask än vinter!!)

    Killarna börjar bli stora, tänkt våra 2003r fyller 6 år o börjar 6års till hösten! Man kan få ångest över mindre.
    Dennis går på förskolan 3 dar i v och trivs jättebra och har utvecklas enormt och vågar ta för sej lite mer nu. Emil är hemma med mej o är inne i nån trots nu så jag blir knäpp....tjurig, envis o retas o tjorvar. Huu, måtte de gå över snart.

    Började jobba i sommras och fortsatt nu under hösten/vintern med helg jobb å det känns riktigt kul.
    Trodde efter vårat mf i maj att det skulle bli mer jobbande för mej framöver men livet ville annorlunda och går in i v25 nu idagarna så i april är det tänkt att Dennis o Emil ska få ett litet syskon. Denna gång måste de gå vägen, tycker vi har haft nog med sorger.....

    Hoppas ni har de bra alla där ute och sköt om er!
    Många kramar från norr
    Vivi Dennis0308 Emil0508
  2. 1
    Gott nytt på Er allihopa! En liten hälsning från oss uppe i norr.
    Vaknade i morse till regn och det ska man INTE göra i mitten av januari när man bor i norrland! =(
    Så killarna är ute o skottar vatten från snön och kommer snart in så där härligt blöta o mysiga........tvi för slask!! (hur klarar ni av o bo neråt landet där de är mer slask än vinter!!)

    Killarna börjar bli stora, tänkt våra 2003r fyller 6 år o börjar 6års till hösten! Man kan få ångest över mindre.
    Dennis går på förskolan 3 dar i v och trivs jättebra och har utvecklas enormt och vågar ta för sej lite mer nu. Emil är hemma med mej o är inne i nån trots nu så jag blir knäpp....tjurig, envis o retas o tjorvar. Huu, måtte de gå över snart.

    Började jobba i sommras och fortsatt nu under hösten/vintern med helg jobb å det känns riktigt kul.
    Trodde efter vårat mf i maj att det skulle bli mer jobbande för mej framöver men livet ville annorlunda och går in i v25 nu idagarna så i april är det tänkt att Dennis o Emil ska få ett litet syskon. Denna gång måste de gå vägen, tycker vi har haft nog med sorger.....

    Hoppas ni har de bra alla där ute och sköt om er!
    Många kramar från norr
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Grattis! Jättekul Vivi, och jag håller med, ni har verkligen haft nog med sorger nu! Jag blev väldigt glad när jag tittade in i Aprilgruppen och hittade ditt nick!
  4. 2
    Grattis! Jättekul Vivi, och jag håller med, ni har verkligen haft nog med sorger nu! Jag blev väldigt glad när jag tittade in i Aprilgruppen och hittade ditt nick!
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3

    Grattis!!! Vad härligt!

    Det låter som ni har det bra på alla vis. Tjorvkille har vi med, men det kan ju bero på bebis. Ja, tala inte om alla genomblöta vantar och leriga overaller... Hu!
    Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 augusti 2003 & Alva, född 9 december 2008.
    ****************************** ****
    http://www.flickr.com/photos/anek70/
  6. 3
    Grattis!!! Vad härligt! Det låter som ni har det bra på alla vis. Tjorvkille har vi med, men det kan ju bero på bebis. Ja, tala inte om alla genomblöta vantar och leriga overaller... Hu!
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4
    Åh jättegrattis Vivi Vad roligt, har håller verkligen alla tummar att det går bra nu!!
    Kram från mig.
  8. 4
    Åh jättegrattis Vivi Vad roligt, har håller verkligen alla tummar att det går bra nu!!
    Kram från mig.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Åh, vad härligt! Grattis! Tänk vad livet ändrar sig ibland. Hoppas du njuter och har en bra graviditet!

    Kram Mia
  10. 5
    Åh, vad härligt! Grattis! Tänk vad livet ändrar sig ibland. Hoppas du njuter och har en bra graviditet!

    Kram Mia
  11. Medlem sedan
    Aug 2001
    #6
    Åh, vad glad jag blir över att läsa detta! GRATTIS!
  12. 6
    Åh, vad glad jag blir över att läsa detta! GRATTIS!
  13. Medlem sedan
    Jul 2002
    #7
    Åh, GRATTIS!! Håller de berömda augustitummarna, då bara MÅSTE det ju gå bra. Kram!!
  14. 7
    Åh, GRATTIS!! Håller de berömda augustitummarna, då bara MÅSTE det ju gå bra. Kram!!
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    Åh, stort GRATTIS Vivi, vilken underbar nyhet! Jag håller med dig, det bara måste gå bra nu, håller tummar och tår!

    Stor kram!
  16. 8
    Åh, stort GRATTIS Vivi, vilken underbar nyhet! Jag håller med dig, det bara måste gå bra nu, håller tummar och tår!

    Stor kram!
  17. Medlem sedan
    Feb 2003
    #9
    Grattis till "magen" håller tummarna för att allt ska gå bra.
    Mamma till Saga -03
    http://skberg74.blogspot.com/
  18. 9
    Grattis till "magen" håller tummarna för att allt ska gå bra.

Liknande trådar

  1. Gott nytt år på er allihopa!
    By Stellaris in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-12-31, 16:00
  2. Gott nytt år allihopa! *IMT*
    By terriern in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 20:02
  3. GOTT NYTT ALLIHOPA
    By zandran in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 15:16
  4. God jul & Gott nytt år, allihopa!
    By HAVH in forum Downs Syndrom
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-25, 20:39
  5. GOD JUL & GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA
    By Marre m. Julia 031207 in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-23, 10:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar