Stumpan hälsar till er.
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Stumpan hälsar till er.

    Att hon fick en läkartid tillsammans med bm i dag i stället för i morgon. Hon börjar tröttna på riktigt nu och ville se alternativen i vitögat nu. Tyvärr tycker läkarna en annan sak...

    Men,
    Hon har börjat öppna sig lite, tappen är fortfarande opåverkad av sammandragningarna. Detta tillstånd kan man enligt läkarna gå med i flera veckor!
    Så hon fick åka hem och avvakta.

    Jag tror inte någon av oss kan föreställa oss denna påfrestning hon känner i sin kropp, själ och psyke. Samtidigt som den är blandad med spänning och glädje inför de nya familjemedlemmarna hon bär.

    Jag lider så med henne just nu och vet att det är många med mig som delar denna tanke.

    Så jag ber er, ge henne och hennes familj en tanke och njut själva av att vara gravida i denna stund för både henne och er själva.

    Kram från mig o Stumpisen.
  2. 1
    Stumpan hälsar till er. Att hon fick en läkartid tillsammans med bm i dag i stället för i morgon. Hon börjar tröttna på riktigt nu och ville se alternativen i vitögat nu. Tyvärr tycker läkarna en annan sak...

    Men,
    Hon har börjat öppna sig lite, tappen är fortfarande opåverkad av sammandragningarna. Detta tillstånd kan man enligt läkarna gå med i flera veckor!
    Så hon fick åka hem och avvakta.

    Jag tror inte någon av oss kan föreställa oss denna påfrestning hon känner i sin kropp, själ och psyke. Samtidigt som den är blandad med spänning och glädje inför de nya familjemedlemmarna hon bär.

    Jag lider så med henne just nu och vet att det är många med mig som delar denna tanke.

    Så jag ber er, ge henne och hennes familj en tanke och njut själva av att vara gravida i denna stund för både henne och er själva.

    Kram från mig o Stumpisen.
  3. Medlem sedan
    Feb 2004
    #2
    Jo jag har varit inskriven på sös och det är samma sak med mig men jag har bara en i magen.. Allt är normalt säger de bara. har ont i magen och det bränner i hals och tunga.. Vad göra?
    Är helt sjukskriven pga premuture sammandragningar. Var på sös. Samma sak här tappen opåverkad av sammandragningarna. Vad gör man för att kunna sova??
    När man är trött mår dåligt och inte vill vara med längre. Tar man några mediciner?? eller står man bara ut. Var är min underbara graviditet. Hur blev det så här..
    Är sjukskriven, sambon orkar inte mer han får inte sova för jag kan inte sova. Hur sover man när man har ont..
  4. 2
    Jo jag har varit inskriven på sös och det är samma sak med mig men jag har bara en i magen.. Allt är normalt säger de bara. har ont i magen och det bränner i hals och tunga.. Vad göra?
    Är helt sjukskriven pga premuture sammandragningar. Var på sös. Samma sak här tappen opåverkad av sammandragningarna. Vad gör man för att kunna sova??
    När man är trött mår dåligt och inte vill vara med längre. Tar man några mediciner?? eller står man bara ut. Var är min underbara graviditet. Hur blev det så här..
    Är sjukskriven, sambon orkar inte mer han får inte sova för jag kan inte sova. Hur sover man när man har ont..

Liknande trådar

  1. Ni i Skåne, sonen hälsar till er
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-04-24, 20:00
  2. Lycka till i morn, stumpan!!!
    By yoshan in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-25, 17:15
  3. LITEN hälsar till er
    By CHENOA in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-06, 11:52
  4. TT hälsar till alla mest till Ninas
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-22, 09:07
  5. oscar hälsar till alla
    By Ewa_Olivia03_Oscar05 in forum _05 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 10:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar