David igen
_0404 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2002
    #1

    David igen

    Nu har faktiskt hans BMI sjunkit en aning! Han har fortfarande gått upp i vikt, men han har också vuxit massor på längden. Han är nu 116 cm lång och väger 26,7 kg. Fortfarande en tungviktare, men en lång sådan.

    Han har fortfarande fetma, men inte riktigt lika mycket som sist så det går åt rätt håll i alla fall. Det känns skönt!
  2. 1
    David igen Nu har faktiskt hans BMI sjunkit en aning! Han har fortfarande gått upp i vikt, men han har också vuxit massor på längden. Han är nu 116 cm lång och väger 26,7 kg. Fortfarande en tungviktare, men en lång sådan.

    Han har fortfarande fetma, men inte riktigt lika mycket som sist så det går åt rätt håll i alla fall. Det känns skönt!
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Vad skönt! Fick ni någon hjälp av dietist eller hur gick det? Jag vet att du skrev om det tidigare, men jag minns inte.
    :: MOE :: www.moedesign.se

    Mina tre killar A (2004/03), A (2009/05) och V (2011/12). ♥
  4. 2
    Vad skönt! Fick ni någon hjälp av dietist eller hur gick det? Jag vet att du skrev om det tidigare, men jag minns inte.
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3
    Nej, vi ansåg inte att en dietist skulle ha något att tillföra. Vi vet vad som är bra mat och inte, och inser att vi inte är helt överens med de flesta dietister heller... Nu anser inte dsk att det behövs heller. Skönt!
  6. 3
    Nej, vi ansåg inte att en dietist skulle ha något att tillföra. Vi vet vad som är bra mat och inte, och inser att vi inte är helt överens med de flesta dietister heller... Nu anser inte dsk att det behövs heller. Skönt!
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Vad bra! Jag tror nog också att ni har bra koll på vad han äter och bör äta. Så bra att kunna lita på sin egen känsla och nu dessutom se att det går åt rätt håll.
    :: MOE :: www.moedesign.se

    Mina tre killar A (2004/03), A (2009/05) och V (2011/12). ♥
  8. 4
    Vad bra! Jag tror nog också att ni har bra koll på vad han äter och bör äta. Så bra att kunna lita på sin egen känsla och nu dessutom se att det går åt rätt håll.
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5

    Skönt

    att det går åt rätt håll. Det behöver ju inte gå så fort, eller hur? )
  10. 5
    Skönt att det går åt rätt håll. Det behöver ju inte gå så fort, eller hur? )

Liknande trådar

  1. David sjuk IGEN!
    By MrsHyde in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-06, 20:13
  2. Hemma igen med DAVID
    By stardust74 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 05:29
  3. David hos doktorn igen.
    By vicketick, Stockholm in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 11:43
  4. David igen
    By Alven in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 12:02
  5. David igen! :)
    By Anonym in forum Ur barnamun
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-03, 08:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar