... tycker Cornelia. Nu är det pappas tur att ha bebisen i magen och ligga på soffan och ha ont så mamma kan leka med Cornelia (jag har rätt mycket sammandragningar och försöker ta det lugnt när de är som värst i förhoppning att det kanske gör att den här bebisen inte kommer lika tidigt som Cornelia, svårt att förklara för henne dock så vi säger bara att jag har ont i magen - det fattar hon hyfsat)

8 veckor är det kvar bara tills Bf - det börjar kännas nära. Ska bli spännande att se hur blivande storasyster reagerar... försöker förbereda henne lite, men det är inte så lätt när de inte är så stora. Inte ens jag och min man fattade ju vad det innebär att få barn när vi väntade Cornelia - inte till fullo... så hur ska en snart 3-åring kunna förstå...

Hon har i alla fall också bebisar i sin mage. Fyra stycken som sparkar jättemycket Generös mot bebisen är hon också - nu... Den får gärna bo på hennes rum (vi håller på att ställa i ordning ett barnrum men än så länge är där rätt stökigt inne och inte alls mysigt tycker Cornelia så där ska bebisen INTE bo) och sova i hennes säng och såklart får den låna vagnen - de får plats båda två. Cornelia kan hålla bebisen...