Tips om bra rymdbok?
_00/01 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2000
    #1

    Tips om bra rymdbok?

    I min dotters klass har de börjat prata om rymden och hon är jätteintresserad. Funderar nu om det finns någon bra bok om rymden som jag kan köpa till henne. Är det någon här inne som har någon hemma som de tycker är bra och vill dela med sig av tipset?
  2. 1
    Tips om bra rymdbok? I min dotters klass har de börjat prata om rymden och hon är jätteintresserad. Funderar nu om det finns någon bra bok om rymden som jag kan köpa till henne. Är det någon här inne som har någon hemma som de tycker är bra och vill dela med sig av tipset?
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Jag köpte en riktig superbok till Filippa där det dessutom finns en stjärnkarta som man vrider till aktuellt datum för att hitta olika stjärnbilder som de står på himlen under olika tider på året. Den är en vuxenbok men Filippa älskar den ändå. Jag återkommer ikväll när jag kollat vad den heter.
  4. 2
    Jag köpte en riktig superbok till Filippa där det dessutom finns en stjärnkarta som man vrider till aktuellt datum för att hitta olika stjärnbilder som de står på himlen under olika tider på året. Den är en vuxenbok men Filippa älskar den ändå. Jag återkommer ikväll när jag kollat vad den heter.
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    "Stjärnguiden" av Robin Kerrod är det jag köpt. En vuxenbok men ändå intressant för en åttaåring om man läser den tillsammans.
  6. 3
    "Stjärnguiden" av Robin Kerrod är det jag köpt. En vuxenbok men ändå intressant för en åttaåring om man läser den tillsammans.

Liknande trådar

  1. Rymdbok på rea?
    By Karin m I&O in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-21, 17:21
  2. Tips om bra rymdbok?
    By kotten2000 in forum _00 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-25, 17:41
  3. vätske tips ??? äta själv tips??
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 21:35
  4. Tips, tips önskas.
    By e in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 02:22
  5. vill ha tips + ett tips till er
    By Petra-4barn in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 16:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar