Vill ni veta en hemlis...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Vill ni veta en hemlis...

    Min bror har släktforskat , och på långt håll så är jag släkt med Dan Andersson!

    Min absoluta favoritpoet.
  2. 1
    Vill ni veta en hemlis... Min bror har släktforskat , och på långt håll så är jag släkt med Dan Andersson!

    Min absoluta favoritpoet.
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    Så din lilltå ser ut som hans? Näe, nu förstår vi din rimiver Kram!
  4. 2
    Så din lilltå ser ut som hans? Näe, nu förstår vi din rimiver Kram!
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3

    Jaha

    där ser man

    Då finns det i generna
  6. 3
    Jaha där ser man

    Då finns det i generna
  7. Medlem sedan
    Sep 2001
    #4
    En av mina favvosar också. Men inte lika bra som Tranströmer, no way. Fast honom är ju inte jag släkt med...
  8. 4
    En av mina favvosar också. Men inte lika bra som Tranströmer, no way. Fast honom är ju inte jag släkt med...
  9. anchita
    #5
    ÄR DET SANT?!?!!
    Satan vad häftigt! Dan Andersson har jag varit KÄR i sedan jag var 9 år. For real. Jag skrev uppsater om honom i grundskolan, sjöng in sånger på band och lyckades senare i tonåren, nästan konvertera mina punkpolare till hans musik.
    Har du varit i Luossa? Jag bodde inte så långt därifrån under ett par år. Och vi har fortf stuga i närheten
  10. 5
    ÄR DET SANT?!?!!
    Satan vad häftigt! Dan Andersson har jag varit KÄR i sedan jag var 9 år. For real. Jag skrev uppsater om honom i grundskolan, sjöng in sånger på band och lyckades senare i tonåren, nästan konvertera mina punkpolare till hans musik.
    Har du varit i Luossa? Jag bodde inte så långt därifrån under ett par år. Och vi har fortf stuga i närheten
  11. Medlem sedan
    Apr 2004
    #6
    KulMin svärmor är släkt med Moa Martinsson
  12. 6
    KulMin svärmor är släkt med Moa Martinsson
  13. Medlem sedan
    Jul 2002
    #7
    Och jag är släkt med nån som startade nåt bryggeri i Danmark. Kan ha varit Carlsberg, men ska inte svära på det.
  14. 7
    Och jag är släkt med nån som startade nåt bryggeri i Danmark. Kan ha varit Carlsberg, men ska inte svära på det.
  15. Medlem sedan
    Jul 2002
    #8
    Fel av mig. Tuborg var det. *L*
  16. 8
    Fel av mig. Tuborg var det. *L*
  17. Medlem sedan
    Apr 2008
    #9
    Kul med släktforskning! Och Dan Anderson... det förpliktigar, nu får du inte längre strunta i julklappsrimmen på klapparna

    På mamma sidan är det en salig blandning av alkoliste, självmördare, psyksjuka, smugglare och proffesorer. Helt skummt, betydligt mer underhållande att läsa om,än att umgås med, anar jag.
  18. 9
    Kul med släktforskning! Och Dan Anderson... det förpliktigar, nu får du inte längre strunta i julklappsrimmen på klapparna

    På mamma sidan är det en salig blandning av alkoliste, självmördare, psyksjuka, smugglare och proffesorer. Helt skummt, betydligt mer underhållande att läsa om,än att umgås med, anar jag.
  19. Medlem sedan
    Jan 2009
    #10
    Ojdå! Då kanske du och mina syskon är släkt? De är nämligen också släkt med honom på avstånd.
  20. 10
    Ojdå! Då kanske du och mina syskon är släkt? De är nämligen också släkt med honom på avstånd.

Liknande trådar

  1. Vill ni veta en hemlis ?
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-24, 05:44
  2. Vill ni veta ni hemlis?
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-17, 19:04
  3. Vill ni veta en hemlis?
    By Tjockisen in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-01, 22:44
  4. Vill ni veta en hemlis
    By anonymt namn in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-20, 09:47
  5. vill ni veta en hemlis?
    By Hemliga damen in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-03-03, 19:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar