HEEEEEJ!!
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    HEEEEEJ!!

    Gud, ni minns väl inte ens mig - så sällan tittar jag in här! *skäms*

    Jag har i alla fall lilla Ellen, som inte är så liten längre. Hon har börjat gå och känns plötsligt sååå stor!

    Jag har börjat jobba 40% och sambon får några välbehövliga dagar ensam med barnen. Eller ja, ensam med Ellen iaf, för Hugo går 15 h/v på dagis. I samma veva som jag började jobba bestämde sig Ellen för att börja vakna runt 4-5 på morgonen och vägra somna om Snällt va? :/

    Nu börjar ettårsdagarna närma sig! Vad ska era ettåringar få i present? Ge mig lite tips, please!

    Massor med kramar till er alla!
    ps. Kika gärna in i min blogg - traesktanten.blogspot.com
    /Camellis med Anton (03/99), Hugo (04/06) och Ellen (02/08)
  2. 1
    HEEEEEJ!! Gud, ni minns väl inte ens mig - så sällan tittar jag in här! *skäms*

    Jag har i alla fall lilla Ellen, som inte är så liten längre. Hon har börjat gå och känns plötsligt sååå stor!

    Jag har börjat jobba 40% och sambon får några välbehövliga dagar ensam med barnen. Eller ja, ensam med Ellen iaf, för Hugo går 15 h/v på dagis. I samma veva som jag började jobba bestämde sig Ellen för att börja vakna runt 4-5 på morgonen och vägra somna om Snällt va? :/

    Nu börjar ettårsdagarna närma sig! Vad ska era ettåringar få i present? Ge mig lite tips, please!

    Massor med kramar till er alla!
    ps. Kika gärna in i min blogg - traesktanten.blogspot.com
  3. maylin
    #2

    Hej

    Visst minns jag dig!
    Visst har tiden gått snabbt och snart har vi 1 åringar. Vi funderade på att köpa en saccosäck till Albin i present. Leksaker finns i mängder redan och kläder har vi önskat i storlek 86 och större. Hink och spade har vi också önskat, för det går alltid åt sen då det blir varmt ute.
    Mina föräldrar samlar på silverskedar åt mina barn och de får en varje födelsedag med initialer och årtal graverat. Ville hellre ha det än massa leksaker av dem. Leksaker har de ändå fått av alla andra. Så i år får min äldsta pojke sin 12e och sista sked. Och Albin får sin första.
  4. 2
    Hej Visst minns jag dig!
    Visst har tiden gått snabbt och snart har vi 1 åringar. Vi funderade på att köpa en saccosäck till Albin i present. Leksaker finns i mängder redan och kläder har vi önskat i storlek 86 och större. Hink och spade har vi också önskat, för det går alltid åt sen då det blir varmt ute.
    Mina föräldrar samlar på silverskedar åt mina barn och de får en varje födelsedag med initialer och årtal graverat. Ville hellre ha det än massa leksaker av dem. Leksaker har de ändå fått av alla andra. Så i år får min äldsta pojke sin 12e och sista sked. Och Albin får sin första.
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3

    Men hej!

    Klart man känner igen sin gamla synkis!
    Mattis är helt sjövild här hemma! Lika vild som storasyster...

    Vad vi ska köpa till ettårsdagen har jag ingen aning om... Han har ju allt han behöver. (nackdelen med födelsedag så nära inpå jul kan jag tycka)
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  6. 3
    Men hej! Klart man känner igen sin gamla synkis!
    Mattis är helt sjövild här hemma! Lika vild som storasyster...

    Vad vi ska köpa till ettårsdagen har jag ingen aning om... Han har ju allt han behöver. (nackdelen med födelsedag så nära inpå jul kan jag tycka)
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    HEEEEJ!! Klart jag kommer ihåg dej! Va skönt att höra att allt e bra med dej o lillan! I etårspresent har vi önskat oss ite bra o ha prylar. Försöker att inte göra det fööör stort. Men vi behöver en cykelsits o hjälm så jag o märta kan glida omkring i sommar=)! Ha det jättebra, kram
  8. 4
    HEEEEJ!! Klart jag kommer ihåg dej! Va skönt att höra att allt e bra med dej o lillan! I etårspresent har vi önskat oss ite bra o ha prylar. Försöker att inte göra det fööör stort. Men vi behöver en cykelsits o hjälm så jag o märta kan glida omkring i sommar=)! Ha det jättebra, kram

Liknande trådar

  1. Heeeeej!!!
    By miss thunder in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-24, 21:10
  2. Heeeeej...
    By wowcow in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 19:07
  3. heeeeej...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2010-10-11, 20:24
  4. Heeeeej...=)
    By gordii in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-09, 00:51
  5. Heeeeej!!
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 15:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar