Nu e de gjort :D
_0906 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Nu e de gjort :D

    Var på vårt rutin-UL idag. Min mamma var med mig och delade den underbara upplevelsen det är att se sitt barn för första gången.

    Allt såg bra ut och jag blev bara bakflyttad 1dag.

    Nu till det roligaste Det är en liten kille!!! Så himla roligt att det är just det då jag har känt det på mig och sen har jag blivit spådd till att det skulle vara en kille. Blev lite tårögt just då

    Så nu njuter jag av de fina korten vi fick med oss hem. Ska skanna in dem o maila dem till min sambo som annars inte får se dem förrän på fred.

    Är det fler som ska på UL som inte varit där ännu? Tyckte nämligen att jag var "sen", känns som jag väntat en evighet på detta tillfälle

    Ha en underbar dag allihopa!!
    Mamma till 3 plus 1 bonus
  2. 1
    Nu e de gjort :D Var på vårt rutin-UL idag. Min mamma var med mig och delade den underbara upplevelsen det är att se sitt barn för första gången.

    Allt såg bra ut och jag blev bara bakflyttad 1dag.

    Nu till det roligaste Det är en liten kille!!! Så himla roligt att det är just det då jag har känt det på mig och sen har jag blivit spådd till att det skulle vara en kille. Blev lite tårögt just då

    Så nu njuter jag av de fina korten vi fick med oss hem. Ska skanna in dem o maila dem till min sambo som annars inte får se dem förrän på fred.

    Är det fler som ska på UL som inte varit där ännu? Tyckte nämligen att jag var "sen", känns som jag väntat en evighet på detta tillfälle

    Ha en underbar dag allihopa!!
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Grattis till lillkillen!! Det blir allt lite verkligare när man sett pryet. Jag har inte gjort rutin-UL ännu, ska dit imorgon, men vi har å andra sidan gjort flera UL redan (uppskjutet FVP, FVP och diverse läkarebesök för mina besvär).

    Men här får man inte reda på kön vid UL och jag vill ju ändå inte veta, jag är mycket mera nervös för att dom ska filma nerifrån och upptäcka av slump vad det är....
  4. 2
    Grattis till lillkillen!! Det blir allt lite verkligare när man sett pryet. Jag har inte gjort rutin-UL ännu, ska dit imorgon, men vi har å andra sidan gjort flera UL redan (uppskjutet FVP, FVP och diverse läkarebesök för mina besvär).

    Men här får man inte reda på kön vid UL och jag vill ju ändå inte veta, jag är mycket mera nervös för att dom ska filma nerifrån och upptäcka av slump vad det är....
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    Tack!!

    Får hålla tummarna då att de inte råkar visa just de delarna av bebisen
    Lycka till i morgon!
  6. 3
    Tack!!

    Får hålla tummarna då att de inte råkar visa just de delarna av bebisen
    Lycka till i morgon!
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Grttis så kul, nu är det bara att njuta
  8. 4
    Grttis så kul, nu är det bara att njuta
  9. Medlem sedan
    Jan 2001
    #5
    Grattis till killen och vad skönt att allt såg bra ut! :-)

    Jag ska på UL nästa tisdag. Mitt bf är typ 30/6 så jag är nog nästa sist. Det känns verkligen som en evighet, samtidigt som veckorna går fort!
  10. 5
    Grattis till killen och vad skönt att allt såg bra ut! :-)

    Jag ska på UL nästa tisdag. Mitt bf är typ 30/6 så jag är nog nästa sist. Det känns verkligen som en evighet, samtidigt som veckorna går fort!
  11. Medlem sedan
    Oct 2008
    #6
    Grattis till lilla killen och njut nu ordentligt... =)
  12. 6
    Grattis till lilla killen och njut nu ordentligt... =)
  13. Medlem sedan
    Oct 2006
    #7
    Åh, grattis till lillebror!
  14. 7
    Åh, grattis till lillebror!
  15. Medlem sedan
    Oct 2008
    #8
    Tack!! Ja de ska jag verkligen göra. Och börja shoppa grejer ska jag oxå göra
  16. 8
    Tack!! Ja de ska jag verkligen göra. Och börja shoppa grejer ska jag oxå göra
  17. Medlem sedan
    Oct 2008
    #9
    Tack!! Ja det är du kanske då. Det är lustigt de där att det kan kännas som en evighet samtidigt som man tycker att dagaran flyger förbi!
  18. 9
    Tack!! Ja det är du kanske då. Det är lustigt de där att det kan kännas som en evighet samtidigt som man tycker att dagaran flyger förbi!
  19. Medlem sedan
    Oct 2008
    #10
    Tack!!! Jag ska verkligen njuta nu!
  20. 10
    Tack!!! Jag ska verkligen njuta nu!
  21. Medlem sedan
    Oct 2008
    #11
    Tack!!
  22. 11
    Tack!!
  23. Medlem sedan
    Jan 2002
    #12

    Grattis

    till en liten kille.
    Och vad kul för din mamma att vara med. :0)
    **Stolt mamma**

    Tvillingpojkar -01, flicka -04, pojke -05 och tvillingflickor -09
    + 3 bonusar
  24. 12
    Grattis till en liten kille.
    Och vad kul för din mamma att vara med. :0)
  25. Medlem sedan
    Jun 2006
    #13
    åh så mysigt!!
    det är så pirrigt att se hjärtat slå för första ggn.
    just nu längtar jag till nästa MVC-besök om en vecka...
    det var ju sååå länge sen jag var på inskrivning!!
  26. 13
    åh så mysigt!!
    det är så pirrigt att se hjärtat slå för första ggn.
    just nu längtar jag till nästa MVC-besök om en vecka...
    det var ju sååå länge sen jag var på inskrivning!!
  27. Medlem sedan
    Oct 2008
    #14
    Grattis till lilla killen! vad skönt att allt såg bra ut.
  28. 14
    Grattis till lilla killen! vad skönt att allt såg bra ut.
  29. Medlem sedan
    Oct 2008
    #15
    Tack! Ja hon tyckte de var helt fantastiskt hon med Plus att hon nog kände sig väldigt speciell
  30. 15
    Tack! Ja hon tyckte de var helt fantastiskt hon med Plus att hon nog kände sig väldigt speciell
  31. Medlem sedan
    Oct 2008
    #16
    Ja de är ju det Helt underbart. Här längtas det oxå till Bm-besöket som är om 15 dagar, känns som en evighet dit
  32. 16
    Ja de är ju det Helt underbart. Här längtas det oxå till Bm-besöket som är om 15 dagar, känns som en evighet dit
  33. Medlem sedan
    Oct 2008
    #17
    Tack! Ja de var det, nu kan man slappna av lite.
  34. 17
    Tack! Ja de var det, nu kan man slappna av lite.
  35. Medlem sedan
    Aug 2008
    #18
    grattis till killen jag har mitt UL imorrn, syskonen har beställt en syster så vi får väl se Misstänker att de kommer flytta runt mitt bf ännu en gång, har haft allt mellan 20-26/6 får se vad de säger imorrn.
  36. 18
    grattis till killen jag har mitt UL imorrn, syskonen har beställt en syster så vi får väl se Misstänker att de kommer flytta runt mitt bf ännu en gång, har haft allt mellan 20-26/6 får se vad de säger imorrn.
  37. Medlem sedan
    Nov 2008
    #19
    Åh, grattis :-) vi vill sååå gärna ha en liten kille med....ska inte på u-ljud förrän den 28:e, suck!! dagarna går sååå sakta...jag har ju ialla fall haft lyckan att se lillkrabaten flera ggr redan, men dom har inte kunnat se könet då det var för tidigt.
    Än en gång stort grattis!!

    Kram Christine
  38. 19
    Åh, grattis :-) vi vill sååå gärna ha en liten kille med....ska inte på u-ljud förrän den 28:e, suck!! dagarna går sååå sakta...jag har ju ialla fall haft lyckan att se lillkrabaten flera ggr redan, men dom har inte kunnat se könet då det var för tidigt.
    Än en gång stort grattis!!

    Kram Christine
  39. Medlem sedan
    Oct 2008
    #20
    Tack!
    Spännande!!! Lycka till i morgon då! Så ni ska ta reda på könet, eller?

    Här beställde de olika så den ena blev glad o sa Jippie medna den andra sa Jaha med deppig röst Inte lätt att glädja båda i de läget
  40. 20
    Tack!
    Spännande!!! Lycka till i morgon då! Så ni ska ta reda på könet, eller?

    Här beställde de olika så den ena blev glad o sa Jippie medna den andra sa Jaha med deppig röst Inte lätt att glädja båda i de läget
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Har gjort VUL!!
    By Ninnan in forum _1005 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-09-10, 20:26
  2. Vet ni vad jag har gjort???
    By Tösen76 in forum Singelmingel
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-07-23, 09:53
  3. Gjort är gjort... Helt OT
    By isha in forum _0807 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-06, 22:38
  4. Nu har jag gjort nâgot jag aldrig gjort
    By -svea- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-10-05, 20:47
  5. Gjort ett kap?
    By petrapeps in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-07, 21:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar