Skriver väl in...
_0910 Oktoberbarn
  1. bf 1/10
    #1

    Skriver väl in...

    mig här också nu. Hade ÄL nån gång 7-10/1 å haft gravsymtom sen 11/1. Testat måånga test redan med stickor från babytime. Får svagt pos men vet inte riktigt om jag ska ropa Hurra redan eftersom jag inte vet om det visar så svagt pga att det är väldigt tidigt, om det är mf på G eller om de här stickorna helt enkelt är dåliga!
    Jag mår illa, är jättetrött, superhungrig, grinig som få å väldigt ömma bröst.... så enl mig är det ingen tvekan om hur läget är - men vill gärna ha ett tydligt svar ändå på ett gravtest.
    Tror jag måste köpa ett annat gravtest å testa på tidigaste BIM på torsdag...
  2. 1
    Skriver väl in... mig här också nu. Hade ÄL nån gång 7-10/1 å haft gravsymtom sen 11/1. Testat måånga test redan med stickor från babytime. Får svagt pos men vet inte riktigt om jag ska ropa Hurra redan eftersom jag inte vet om det visar så svagt pga att det är väldigt tidigt, om det är mf på G eller om de här stickorna helt enkelt är dåliga!
    Jag mår illa, är jättetrött, superhungrig, grinig som få å väldigt ömma bröst.... så enl mig är det ingen tvekan om hur läget är - men vill gärna ha ett tydligt svar ändå på ett gravtest.
    Tror jag måste köpa ett annat gravtest å testa på tidigaste BIM på torsdag...
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    hej vännen.. ja det är skumt det där att det fortfarande bara visar svagt pos..
    sjölv sitteer jag på flera stickor från testlagret hemma o öven 2 olika test.. ett från apoteket o ett har jag beställt från nätet..
    kan få köpa mina till billigare peng om du vill??
  4. 2
    hej vännen.. ja det är skumt det där att det fortfarande bara visar svagt pos..
    sjölv sitteer jag på flera stickor från testlagret hemma o öven 2 olika test.. ett från apoteket o ett har jag beställt från nätet..
    kan få köpa mina till billigare peng om du vill??
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3

    Två som hör hit :)

    Kul och Grattis... nog låter det misstänkt för bf 1/10.. själv gick jag över nästan tre veckor innan det behagade slå om, trist.

    Jag är inte ett dugg gravid.. jag är färdig med den biten... tror jag.. så låt bli och smitta mig nu

    Däremot så kommer jag att finnas med härinne ett tag, för att svara på eventuella frågor om aff, eller.. om jag kan ... andra saker som dyker upp. Med fem egna fullgångna graviditeter i bagaget har jag en smula erfarenhet.. men vi är alla olika.

    Många kommer som nya med ankomstgrupperna så det kanske blir lite frågetecken då och då

    Sen vill jag tillägga att jag tycker det ska bli så himla kul att få hänga med er på er resa.

    Jag väljer att skriva med svart om det är ok.. det blir så jobbigt med för mycket färg

    /marib *värd*
    Bara måste...... allt....
  6. 3
    Två som hör hit :) Kul och Grattis... nog låter det misstänkt för bf 1/10.. själv gick jag över nästan tre veckor innan det behagade slå om, trist.

    Jag är inte ett dugg gravid.. jag är färdig med den biten... tror jag.. så låt bli och smitta mig nu

    Däremot så kommer jag att finnas med härinne ett tag, för att svara på eventuella frågor om aff, eller.. om jag kan ... andra saker som dyker upp. Med fem egna fullgångna graviditeter i bagaget har jag en smula erfarenhet.. men vi är alla olika.

    Många kommer som nya med ankomstgrupperna så det kanske blir lite frågetecken då och då

    Sen vill jag tillägga att jag tycker det ska bli så himla kul att få hänga med er på er resa.

    Jag väljer att skriva med svart om det är ok.. det blir så jobbigt med för mycket färg

    /marib *värd*
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    jättebra tycker jag att du / ni värdar finns här för os när vi kommer med alla konstiga frågor
  8. 4
    jättebra tycker jag att du / ni värdar finns här för os när vi kommer med alla konstiga frågor
  9. Medlem sedan
    Jun 2007
    #5

    Vi får hoppas det dyker upp

    flera blivande mammor Å andra sidan har vi gott om plats.
    Bara måste...... allt....
  10. 5
    Vi får hoppas det dyker upp flera blivande mammor Å andra sidan har vi gott om plats.

Liknande trådar

  1. Hur skriver du?
    By Anna^^71 in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2007-08-02, 15:00
  2. Oj va ni skriver -KUL!
    By Bissen in forum _0606 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 14:15
  3. Skriver in mig här =(
    By Mamma-Hela in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 17:25
  4. Hur skriver man in sig?
    By A-k in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-26, 16:50
  5. Jag skriver in mig!
    By Nillis m.A&E in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 12:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar