Har du haft svamp i underlivet?

Visa resultat för omröstning: Har du haft svamp i underlivet?

Antal röster 3619. Den här omröstningen är stängd
  • Ja, flera gånger

    1 338 36.97%
  • Ja, några gånger

    573 15.83%
  • Ja, någon enstaka gång

    747 20.64%
  • Nej, aldrig

    811 22.41%
  • Vet inte

    150 4.14%
Månadens fråga
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    Har du haft svamp i underlivet?

    Har du haft svamp i underlivet?
  2. 1
    Har du haft svamp i underlivet? Har du haft svamp i underlivet?
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2

    SVAMP!!!!

    Japp, haft massor av gånger. Innan man första gången fattade vad det var! Det blev tillslut en akuttid hos gynmottagningen - till min man´s förskräckelse. Jag lämnade meddelande på hans mobil att jag skulle dit och stängde sedan av telefonen när man klev i på sjukhuset. Han var i upplösningstillstånd när jag sedan ringde upp.
    Efter att vi började använda kondom även utan att behöva det är det helt bra. Endast de gånger man inte "hinner" känns det av.
    Kondomen blev räddnignen för oss eftersom de långa kurerna mot svamp gjorde att det inte fanns plats för något sexliv.
  4. 2
    SVAMP!!!! Japp, haft massor av gånger. Innan man första gången fattade vad det var! Det blev tillslut en akuttid hos gynmottagningen - till min man´s förskräckelse. Jag lämnade meddelande på hans mobil att jag skulle dit och stängde sedan av telefonen när man klev i på sjukhuset. Han var i upplösningstillstånd när jag sedan ringde upp.
    Efter att vi började använda kondom även utan att behöva det är det helt bra. Endast de gånger man inte "hinner" känns det av.
    Kondomen blev räddnignen för oss eftersom de långa kurerna mot svamp gjorde att det inte fanns plats för något sexliv.
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    Jag fick mycket lättare svamp efter att jag fött barn.Innan jag fick barn hade jag haft det 1 gång nu efter har jag fått det flera gånger. Läkarn säger att det är ph i underlivet som ändrats å därför får jag det lättare nu. Så nu dricker jag citron vatten för att göra ph surare å hålla svampen borta, vilket faktiskt har funkat.
  6. 3
    Jag fick mycket lättare svamp efter att jag fött barn.Innan jag fick barn hade jag haft det 1 gång nu efter har jag fått det flera gånger. Läkarn säger att det är ph i underlivet som ändrats å därför får jag det lättare nu. Så nu dricker jag citron vatten för att göra ph surare å hålla svampen borta, vilket faktiskt har funkat.
  7. Medlem sedan
    Mar 2007
    #4

    Bra mot svamp

    Swissform /alpnaering har en intim wash .det är ett tvål man andvänder för underlivet
    vi regelbunden användning så minska svampinfektionen helt eller delvis det är olika på person till person man kan beställa den på alpnaering.se eller genom en återförsäljare som man kan hitta på alpnaerings hemsida
  8. 4
    Bra mot svamp Swissform /alpnaering har en intim wash .det är ett tvål man andvänder för underlivet
    vi regelbunden användning så minska svampinfektionen helt eller delvis det är olika på person till person man kan beställa den på alpnaering.se eller genom en återförsäljare som man kan hitta på alpnaerings hemsida
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5

    c-vitamin

    Min syster är sjuksköterska, och hon berättade att hennes blod inte var tillräckligt sur. Hon åt c-vitamin varje dag, för att öka surhetsgraden och det skulle förebygga svamp.

    Jag vet inget om surhetsgraden av mitt blod, men jag testade och för mig är det också så att sedan jag varje dag tar 1000 mg C-vitamin (med time-release), har jag aldrig mer svamp.

    Så jag kan rekommendera er som ofta drabbas av svamp att testa med c-vitamin.
  10. 5
    c-vitamin Min syster är sjuksköterska, och hon berättade att hennes blod inte var tillräckligt sur. Hon åt c-vitamin varje dag, för att öka surhetsgraden och det skulle förebygga svamp.

    Jag vet inget om surhetsgraden av mitt blod, men jag testade och för mig är det också så att sedan jag varje dag tar 1000 mg C-vitamin (med time-release), har jag aldrig mer svamp.

    Så jag kan rekommendera er som ofta drabbas av svamp att testa med c-vitamin.
  11. Medlem sedan
    Jun 2005
    #6
    fick svår svamp under amningen var tvungen att sluta amma pga av det.. väldigt ledsamt...
    ♥Par i prinsessor♥
  12. 6
    fick svår svamp under amningen var tvungen att sluta amma pga av det.. väldigt ledsamt...

Liknande trådar

  1. Svamp i underlivet
    By Anonym in forum _1107 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-29, 16:23
  2. svamp i underlivet???????
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 13:11
  3. svamp i underlivet
    By moan in forum Kropp & hälsa
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 15:19
  4. Svamp i underlivet
    By Klådan in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-06, 10:42
  5. Svamp i underlivet
    By Gravid** in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 14:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar