Plötsligt blev de riktigt riktigt nära..
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Plötsligt blev de riktigt riktigt nära..

    i morgon skall jag till läkaren för bedömning och senast måndag plockas trillingarna ut....emma kommer med rapport sedan när pluttarna e ute kram o tack för att ni finns
  2. 1
    Plötsligt blev de riktigt riktigt nära.. i morgon skall jag till läkaren för bedömning och senast måndag plockas trillingarna ut....emma kommer med rapport sedan när pluttarna e ute kram o tack för att ni finns
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Nämen oj! Som mest har du sex dagars graviditet kvar? Du har varit så himla stark som burit tre bebisar på en gång så här långt. Världens tuffaste mamma. Längtar efter att få se bilder på dem och höra vad det ska heta, det är så spännande.

    Kram på dig och lycka till hos läkaren imorgon!
  4. 2
    Nämen oj! Som mest har du sex dagars graviditet kvar? Du har varit så himla stark som burit tre bebisar på en gång så här långt. Världens tuffaste mamma. Längtar efter att få se bilder på dem och höra vad det ska heta, det är så spännande.

    Kram på dig och lycka till hos läkaren imorgon!
  5. Medlem sedan
    Jul 2008
    #3
    Gud så spännande. Lycka till imorgon.

    Blir nog gruppens första bebisar
    Ser fram emot att få se foton!
  6. 3
    Gud så spännande. Lycka till imorgon.

    Blir nog gruppens första bebisar
    Ser fram emot att få se foton!
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Men gudars så spännande! Åh då längtar jag efter Emmas rapport! Jag är grymt imponerad av dig!
    Kram
  8. 4
    Men gudars så spännande! Åh då längtar jag efter Emmas rapport! Jag är grymt imponerad av dig!
    Kram
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Åh, lycka till!!! Du är stark och fantastisk!!!
  10. 5
    Åh, lycka till!!! Du är stark och fantastisk!!!
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    WOW! Det är ju sååååå snart! Oj oj, håller tummarna för er alla och längtar efter att höra vad som händer å se bilder!! STOR kram
  12. 6
    WOW! Det är ju sååååå snart! Oj oj, håller tummarna för er alla och längtar efter att höra vad som händer å se bilder!! STOR kram
  13. Medlem sedan
    Jul 2006
    #7
    Oj oj oj... vad spännande! Lycka till.
  14. 7
    Oj oj oj... vad spännande! Lycka till.
  15. Medlem sedan
    Jan 2005
    #8
    oj! shit, vad verkligt det blev att våra pluttar också ska komma ut snart!
    försök att vila vila vila och kolhydratladda nu, för snart kommer en annan sorts energi och ork tarvas av dig!!
    stor kram.
    sanna
  16. 8
    oj! shit, vad verkligt det blev att våra pluttar också ska komma ut snart!
    försök att vila vila vila och kolhydratladda nu, för snart kommer en annan sorts energi och ork tarvas av dig!!
    stor kram.
    sanna
  17. Medlem sedan
    Jul 2008
    #9
    Åh så spännande! Önskar dig lycka till, och skickar många kramar!
  18. 9
    Åh så spännande! Önskar dig lycka till, och skickar många kramar!
  19. Medlem sedan
    Jan 2007
    #10
    Oj, vad spännande! Jag håller tummarna för att allt går riktigt bra. Ser fram emot att få se bilder på de små liven!

    Kram!
  20. 10
    Oj, vad spännande! Jag håller tummarna för att allt går riktigt bra. Ser fram emot att få se bilder på de små liven!

    Kram!
  21. Medlem sedan
    Jan 2002
    #11
    Va goa ni e allihopa! Blir ju rörd av alla era inlägg o svar kram kram
  22. 11
    Va goa ni e allihopa! Blir ju rörd av alla era inlägg o svar kram kram
  23. Medlem sedan
    Dec 2002
    #12
    Ojojoj!
    Wow!
    Duueee... Lycka till!
    Tummarna hålls här för att allt gås busbra!

    Stor kram.
  24. 12
    Ojojoj!
    Wow!
    Duueee... Lycka till!
    Tummarna hålls här för att allt gås busbra!

    Stor kram.
  25. Medlem sedan
    Oct 2003
    #13
    O shit, det måste vara hur pirrigt som helst! Jag blir alldeles varm...härligt! Kramar till dig och hela familjen!
  26. 13
    O shit, det måste vara hur pirrigt som helst! Jag blir alldeles varm...härligt! Kramar till dig och hela familjen!
  27. Medlem sedan
    Oct 1999
    #14
    Whiiiiiiiiiiiiii!!! Wow va häftigt. Gud så roligt, håller alla tummar jag kan att allt ska gå vägen. Kram.
  28. 14
    Whiiiiiiiiiiiiii!!! Wow va häftigt. Gud så roligt, håller alla tummar jag kan att allt ska gå vägen. Kram.
  29. Medlem sedan
    Dec 2005
    #15
    Spännande! Väntar med spänning på rapport!
  30. 15
    Spännande! Väntar med spänning på rapport!
  31. Medlem sedan
    Jul 2008
    #16
    Å vad härligt att du inte behöver gå till planerat datum!! Tänker på dig mest hela tiden. Särskilt när det är aktivitet i min egen mage.

    När du rullas in på rummet och det är dags - tänk vad många mammors tankar, välgångsönskningar och tumhållningar du har med dig !

    Stor kram vännen!!!
  32. 16
    Å vad härligt att du inte behöver gå till planerat datum!! Tänker på dig mest hela tiden. Särskilt när det är aktivitet i min egen mage.

    När du rullas in på rummet och det är dags - tänk vad många mammors tankar, välgångsönskningar och tumhållningar du har med dig !

    Stor kram vännen!!!
  33. Medlem sedan
    Oct 2001
    #17
    Lycka till nu framöver så får du rapportera när ni är hemma, hela stora familjen :-)
    /Helena
  34. 17
    Lycka till nu framöver så får du rapportera när ni är hemma, hela stora familjen :-)
    /Helena
  35. Medlem sedan
    Apr 2006
    #18
    Lycka till! Äntligen över snart... Du är verkligen en kämpe som orkar med tre stycken i magen. I'm impressed!
    Jag kommer fortsätta tjuvkika här för att nyfiket följa hur det går för dig. Hör ju egentligen till april-gruppen.
    Kämpa på bruden!
  36. 18
    Lycka till! Äntligen över snart... Du är verkligen en kämpe som orkar med tre stycken i magen. I'm impressed!
    Jag kommer fortsätta tjuvkika här för att nyfiket följa hur det går för dig. Hör ju egentligen till april-gruppen.
    Kämpa på bruden!
  37. Medlem sedan
    Sep 2004
    #19
    Åhh, vad spännande! Önskar dig all lycka till!

    Kraam
  38. 19
    Åhh, vad spännande! Önskar dig all lycka till!

    Kraam
  39. Medlem sedan
    Feb 2007
    #20
    Shit va spännande! Passa på att försöka vila nu sista dagarna...men det är väl lättare sagt än gjort
  40. 20
    Shit va spännande! Passa på att försöka vila nu sista dagarna...men det är väl lättare sagt än gjort
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Nära att gå riktigt illa
    By marie_r in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-08-16, 19:43
  2. Plötsligt blev det riktigt riktigt nära
    By Stumpan3 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-21, 19:26
  3. Idag har jag mått riktigt, riktigt illa.
    By Alven in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-08, 20:53
  4. Riktigt riktigt gott blev det!
    By ---Cami--- in forum Mat & dryck
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-21, 08:44
  5. riktigt nära att krocka idag*skakis
    By ~Marie~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-22, 12:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar