Bilolycka...
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 1999
    #1

    Bilolycka...

    idag var det mitt fel. Bilen framför bromsade jag försökte men gled in ganska hårt.
    Spårvagnsspår är hala.
    Kylaren kaputt....
    "Running is the greatest metaphor for life, because you get out of it what you put into it".
    OW
  2. 1
    Bilolycka... idag var det mitt fel. Bilen framför bromsade jag försökte men gled in ganska hårt.
    Spårvagnsspår är hala.
    Kylaren kaputt....
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    oh no. VIlken massa trassel sånt för med sig. Hur gick det med den andra bilen? tar det lång tid att få din bil fixad?
    Det är det värsta med bilar att de ibland måste fixas av olika skäl.
  4. 2
    oh no. VIlken massa trassel sånt för med sig. Hur gick det med den andra bilen? tar det lång tid att få din bil fixad?
    Det är det värsta med bilar att de ibland måste fixas av olika skäl.
  5. Medlem sedan
    Feb 1999
    #3
    Den andra bilen ingenting, f;rutom en liten skrapa på kofångaren. Men han blev helt hysteriskt arg...
    Trodde inte min bil var så illa. Gick aldrig ut för att kolla. På väg hem (2 km) så började det lysa och varna mig om low coolant, stop car safely...
    Japp den läcker grönt.
    Kul- not.
  6. 3
    Den andra bilen ingenting, f;rutom en liten skrapa på kofångaren. Men han blev helt hysteriskt arg...
    Trodde inte min bil var så illa. Gick aldrig ut för att kolla. På väg hem (2 km) så började det lysa och varna mig om low coolant, stop car safely...
    Japp den läcker grönt.
    Kul- not.
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Usch, vad trist! Jag hoppas att det inte blir allt för krångligt och dyrt att fixa det!
  8. 4
    Usch, vad trist! Jag hoppas att det inte blir allt för krångligt och dyrt att fixa det!
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Gick det bra för all inblandade? var det is på spåren? Tråkigt att behöva reda upp den situationen med försökringsbolag etc.
  10. 5
    Gick det bra för all inblandade? var det is på spåren? Tråkigt att behöva reda upp den situationen med försökringsbolag etc.
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #6
    SVÄR åt dig Jag kan en massa fula ord.....
  12. 6
    SVÄR åt dig Jag kan en massa fula ord.....
  13. Medlem sedan
    Mar 2004
    #7
    Nejjjjjjjjjj! Var det Volvon? Skit också, men bra att ingen av er blev skadade i alla fall. Det är alltid det viktigaste, resten är bara materia även om det är jobbigt med strul. KRAM
  14. 7
    Nejjjjjjjjjj! Var det Volvon? Skit också, men bra att ingen av er blev skadade i alla fall. Det är alltid det viktigaste, resten är bara materia även om det är jobbigt med strul. KRAM

Liknande trådar

  1. Var med om en bilolycka i morse
    By ulle75 in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-03-27, 17:44
  2. Bilolycka :(
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 17:52
  3. Bilolycka
    By StockholmsMaria in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 20:10
  4. Bilolycka
    By klockan in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 06:16
  5. Bilolycka
    By Asa-73 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-28, 20:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar