hej allihopa!
_0910 Oktoberbarn
  1. Flippen med två
    #1

    hej allihopa!

    Jaha...kanske kommer man platsa här, fast mest troligt lite senare .(kasnke har man tur iofs??!)men saknar att ha en ankomstgrupp, hi hi.
    Hade BF 31 aug men fick MF den 7 januari...i v6+2 så nu hoppas jag att min ÄL ska komma igång fortare än fortast så vi det kan bli ny knoddis i magen.
    är oootålig, men försöker att inte stressa upp mig!!
    Läkaren sa att jag skulle vänta en mens egentligen men det struntar jag i=)!!
    Har 2 barn sen innan, 2 tjejer, 6½ och 5½ år.

    Vi ses!
  2. 1
    hej allihopa! Jaha...kanske kommer man platsa här, fast mest troligt lite senare .(kasnke har man tur iofs??!)men saknar att ha en ankomstgrupp, hi hi.
    Hade BF 31 aug men fick MF den 7 januari...i v6+2 så nu hoppas jag att min ÄL ska komma igång fortare än fortast så vi det kan bli ny knoddis i magen.
    är oootålig, men försöker att inte stressa upp mig!!
    Läkaren sa att jag skulle vänta en mens egentligen men det struntar jag i=)!!
    Har 2 barn sen innan, 2 tjejer, 6½ och 5½ år.

    Vi ses!
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2

    Så tråkigt

    med ditt MF... man känner sig inte så lite besviken när sånt händer. Fick ett i v 8 .. före min trea... som kom till utan nån mens emellan.. Så jag håller tumme för att du får stanna här
    Bara måste...... allt....
  4. 2
    Så tråkigt med ditt MF... man känner sig inte så lite besviken när sånt händer. Fick ett i v 8 .. före min trea... som kom till utan nån mens emellan.. Så jag håller tumme för att du får stanna här
  5. Flippen med två
    #3
    tack=)
    ja, snopet känns det liksom,väldigt ledsamt, man hade ju redan planerat massa=)
    O gravidkläder köpt med(dumt eg, jag vet=)) men sparar dem för det ska hända igen=)!
    Hoppas oxå på att det tar sig snart o inte får ngn mens ens!
  6. 3
    tack=)
    ja, snopet känns det liksom,väldigt ledsamt, man hade ju redan planerat massa=)
    O gravidkläder köpt med(dumt eg, jag vet=)) men sparar dem för det ska hända igen=)!
    Hoppas oxå på att det tar sig snart o inte får ngn mens ens!

Liknande trådar

  1. Hej då allihopa!!!
    By Poppy68 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-02, 05:33
  2. Hej allihopa!
    By CC78 in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 09:14
  3. Hej allihopa
    By ~JENN~ in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 22:06
  4. Hej allihopa!
    By * Tess * in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 20:56
  5. hej allihopa!!
    By Tobbelin in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 20:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar