Hej
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Hej

    Hej hej!
    Jo, jag tror jag minsann har fått 2 positiva test nu! Vågar knappt tro att det är sant.
    Skulle haft min bebis i februari, men tyvärr blev det missfall i 5e månaden, så det här kommer bli jobbigt. Fast såklart är jag tooookglad åt detta plus!
    En liten fråga, min mens börjar alltid med bruna flytningar 4 dagar innan det börjar blöda rejält, min fråga är vilken dag ska jag räkna som första dag i senaste mens? Bör kanske tillägga att teststickorna nu visar ytterst svaga streck (om jag räknar från då jag började blöda rejält är detta bim-2), men ett streck är alltid ett streck, visst?!
  2. 1
    Hej Hej hej!
    Jo, jag tror jag minsann har fått 2 positiva test nu! Vågar knappt tro att det är sant.
    Skulle haft min bebis i februari, men tyvärr blev det missfall i 5e månaden, så det här kommer bli jobbigt. Fast såklart är jag tooookglad åt detta plus!
    En liten fråga, min mens börjar alltid med bruna flytningar 4 dagar innan det börjar blöda rejält, min fråga är vilken dag ska jag räkna som första dag i senaste mens? Bör kanske tillägga att teststickorna nu visar ytterst svaga streck (om jag räknar från då jag började blöda rejält är detta bim-2), men ett streck är alltid ett streck, visst?!
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2

    Ett streck är ett streck

    så Grattis Räkning.. hm.. beror nog på hur många dagar du har mens eg. Är det tex 5 - 6 dagar med riktig blödning så hade jag nog räknat från första dagen jag blödde.
    Bara måste...... allt....
  4. 2
    Ett streck är ett streck så Grattis Räkning.. hm.. beror nog på hur många dagar du har mens eg. Är det tex 5 - 6 dagar med riktig blödning så hade jag nog räknat från första dagen jag blödde.
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Tack så mycket!
    Jaa, det är så jag har räknat nu, och då är det Bf den 2a oktober! Wiiie!
  6. 3
    Tack så mycket!
    Jaa, det är så jag har räknat nu, och då är det Bf den 2a oktober! Wiiie!
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    välkommen hit.. då har vi samma bf
  8. 4
    välkommen hit.. då har vi samma bf
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar