någon som börjat med pottträning?
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    någon som börjat med pottträning?

    Idag tog ja fram pottstolen hände inte så mkt men hon lärde sig hur man sätter sig på den. Började med min snart 3 åring i den åldern men redan glömt hur fort fram jag gick. Tror ja började med o sätta henne där och sen lite senare när hon kissade på golvet lyfte jag henne och satte henne där. Hon va redan blöjfri helt på dagen innan 2 och på natten för halv år sen, skönt utan blöjor

    någon mer som börjat som har bra tipps?
    ida med Isabella och Alva!!
  2. 1
    någon som börjat med pottträning? Idag tog ja fram pottstolen hände inte så mkt men hon lärde sig hur man sätter sig på den. Började med min snart 3 åring i den åldern men redan glömt hur fort fram jag gick. Tror ja började med o sätta henne där och sen lite senare när hon kissade på golvet lyfte jag henne och satte henne där. Hon va redan blöjfri helt på dagen innan 2 och på natten för halv år sen, skönt utan blöjor

    någon mer som börjat som har bra tipps?
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2
    Testade lite vid samma tidpunkt som med storebror (han var duktig gick jättebra länge!) men den här lille mannen förstår inte vad man ska göra på pottan öht
  4. 2
    Testade lite vid samma tidpunkt som med storebror (han var duktig gick jättebra länge!) men den här lille mannen förstår inte vad man ska göra på pottan öht
  5. Medlem sedan
    May 2007
    #3
    Elina bajsar på toa!
    Hon vet precis vad man ska göra när man sätter henne på toan. Jag hoppas de håller i sig! Mina större barn var blöjfria dag som natt vid 2½ års ålder.
  6. 3
    Elina bajsar på toa!
    Hon vet precis vad man ska göra när man sätter henne på toan. Jag hoppas de håller i sig! Mina större barn var blöjfria dag som natt vid 2½ års ålder.
  7. Medlem sedan
    May 2008
    #4
    Hoppla, det måste jag säga är bra jobbat!
    Zacharias roar sig mest med att lyfta på toalocken och släppa ner det igen samt att försöka doppa HELA armen i toaletten. Han är min första unge så jag vet inte riktigt när det ska vara dags att börja. Jag är helimpad av er!
  8. 4
    Hoppla, det måste jag säga är bra jobbat!
    Zacharias roar sig mest med att lyfta på toalocken och släppa ner det igen samt att försöka doppa HELA armen i toaletten. Han är min första unge så jag vet inte riktigt när det ska vara dags att börja. Jag är helimpad av er!
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5
    Det gjorde vår dotter med, från 5 månaders ålder till ca 11 mån... sen fick hon tyvärr dåliga erfarenheter... pga förstoppning, så nu bajsar hon i blöja igen... :-(
  10. 5
    Det gjorde vår dotter med, från 5 månaders ålder till ca 11 mån... sen fick hon tyvärr dåliga erfarenheter... pga förstoppning, så nu bajsar hon i blöja igen... :-(

Liknande trådar

  1. Pottträning
    By maita in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-02-20, 20:35
  2. hur gör ni? (pottträning)
    By linda!!!! in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-08-28, 21:14
  3. Pottträning?
    By willow in forum _0506 Junibarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-07-23, 07:48
  4. "pottträning"
    By nenne79 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 11:41
  5. pottträning???
    By Carin m grabbarna in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-19, 21:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar