Hoppas
_0910 Oktoberbarn
  1. anonymt namn
    #1

    Hoppas

    Hejsan på er!!

    Jag hoppas så innerligt att jag får vara med i den här gruppen. Jag hade ägglossning 10:e januari och testade tyvärr negativt igår. Men jag kan tro att det är för tidigt. Jag ska ju inte ha min mens förrän 26:e

    Vad tror ni.. Jag har vissa symtom såsom att jag är lite illamående. Trött som en gris. Men det kan också bero på att jag sååå gärna vill vara gravid.... men men
  2. 1
    Hoppas Hejsan på er!!

    Jag hoppas så innerligt att jag får vara med i den här gruppen. Jag hade ägglossning 10:e januari och testade tyvärr negativt igår. Men jag kan tro att det är för tidigt. Jag ska ju inte ha min mens förrän 26:e

    Vad tror ni.. Jag har vissa symtom såsom att jag är lite illamående. Trött som en gris. Men det kan också bero på att jag sååå gärna vill vara gravid.... men men
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    hej o välkommen.. jag plussa i måndags.. 4 dar innan beräknad mens så jag skickar över lite grav baciller
    !"#¤¤¤"%%#&#&¤&&#
  4. 2
    hej o välkommen.. jag plussa i måndags.. 4 dar innan beräknad mens så jag skickar över lite grav baciller
    !"#¤¤¤"%%#&#&¤&&#
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3

    Tumhållning

    jag vill ha en jättestor grupp att följa på resan och det låter onekligen mystiskt..
    Bara måste...... allt....
  6. 3
    Tumhållning jag vill ha en jättestor grupp att följa på resan och det låter onekligen mystiskt..

Liknande trådar

  1. Hoppas hoppas hon kommer iväg
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-01-05, 18:05
  2. Jag har sökt jobb!! HOPPAS HOPPAS!!
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-20, 18:59
  3. Ååååh!!! :) Hppas hoppas hoppas!!!
    By tingla_bu in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 14:43
  4. Hoppas hoppas på februari....
    By Kanske #3 på G in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 18:37
  5. Ny trend *hoppas, *hoppas..
    By Pippi in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 14:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar