kikar in och säger hej på er!
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    kikar in och säger hej på er!

    ett tag sedan nu och ja mensen dök upp på dag 28 så det var ju skönt att den inte var sen och gav mig falska förhoppningar. som vanligt så hade man ju lite förhoppningar. brösten ömmade inte som dom brukar men bröstvårtorna stod rätt ut även när jag inte frös och nej jag var inte upphetsad hela tiden.
    så det tog jag som ett tecken. men nähä ingen bebbe denna gång iheller, iof så är jag inte förvånad för vi fick ju bara till det en gång ju.

    men nu har jag också börjat med rosenrot började igår så nu får vi se om det tar sig nästa gång. trodde inte att det skulle ta så lång tid men omständigheter har ju försvårat det hela såsom hälsa och timing. nästa gång ska det banne mig vara vår tur. kommer inte vara så aktiv i fortsättningen iheller för jag har upptäckt att min fixering har lättat betydligt under denna tiden och mår bättre av det. synd egentligen för jag tycker det är så trevligt gäng här inne.

    har fått jobb med för en månad framåt eller ja, det blir väl tre veckor till men iaf. då får man annat att tänka på under tiden. skönt!

    sköt om er och lycka till! kram!
  2. 1
    kikar in och säger hej på er! ett tag sedan nu och ja mensen dök upp på dag 28 så det var ju skönt att den inte var sen och gav mig falska förhoppningar. som vanligt så hade man ju lite förhoppningar. brösten ömmade inte som dom brukar men bröstvårtorna stod rätt ut även när jag inte frös och nej jag var inte upphetsad hela tiden.
    så det tog jag som ett tecken. men nähä ingen bebbe denna gång iheller, iof så är jag inte förvånad för vi fick ju bara till det en gång ju.

    men nu har jag också börjat med rosenrot började igår så nu får vi se om det tar sig nästa gång. trodde inte att det skulle ta så lång tid men omständigheter har ju försvårat det hela såsom hälsa och timing. nästa gång ska det banne mig vara vår tur. kommer inte vara så aktiv i fortsättningen iheller för jag har upptäckt att min fixering har lättat betydligt under denna tiden och mår bättre av det. synd egentligen för jag tycker det är så trevligt gäng här inne.

    har fått jobb med för en månad framåt eller ja, det blir väl tre veckor till men iaf. då får man annat att tänka på under tiden. skönt!

    sköt om er och lycka till! kram!
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    skönt att du tar det med ro.. själv plussa jag i måndags..
    skickar lite grav baciller till dig
    !"#¤#""¤#¤%##%&
    kram kram
  4. 2
    skönt att du tar det med ro.. själv plussa jag i måndags..
    skickar lite grav baciller till dig
    !"#¤#""¤#¤%##%&
    kram kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    skrev för några dar till dig.. sakna dig här inne.. du skrev ju rätt mycket
    vart tomt utan dig..
    hoppas jag smittat dig o även givetvis alla andra här inne..
    ta hand om dig nu.. kram
  6. 3
    skrev för några dar till dig.. sakna dig här inne.. du skrev ju rätt mycket
    vart tomt utan dig..
    hoppas jag smittat dig o även givetvis alla andra här inne..
    ta hand om dig nu.. kram

Liknande trådar

  1. kikar in och säger hej!
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2011-08-14, 10:35
  2. Kikar in och säger hej!
    By KAJO! in forum Autismspektrum
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-11-27, 16:37
  3. Kikar in och säger hej!
    By Mia m Ida & Alma in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 10:14
  4. Kikar in och säger hej!
    By Camelia in forum Singelmingel
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 22:49
  5. Kikar in och säger hej!
    By *Mysan* in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 03:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar