bf 1/10!!!
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    bf 1/10!!!

    hur har det gått..??
    idag har du väl bim va????
    fortfarande svagt eller???
    håller tummarna
  2. 1
    bf 1/10!!! hur har det gått..??
    idag har du väl bim va????
    fortfarande svagt eller???
    håller tummarna
  3. INTE bf 1/10...
    #2
    Hej Sessa.
    Ledsen att jag ej svarat tidigare men varit lite down pga att först försvann alla symtom över en natt för ngr dgr sen, hafr mensvärk i 3 dgr, tog ett par test till (senast igår) men de var totalneg, å i morse kom en rejäl syndaflod.....

    Så jag får hoppas på bf 1-3/11 istl.
    Men det känns ändå ok. Var ju bara 1.a försöket å jag hade ju inte ens nåt ÄL-sekret....
    Men jag är helt övertygad om att jag blev gravid, kände det så starkt å fick ju svaga pos test å så var mensen sen. Men, men... kanske var det nåt fel elr så kanske slemhinnan var för tunn pga clomiden... Iafl så går jag (vi) vidare å nu blir det helt naturligt - så hoppas jag på rejäla HBF.er som jag brukar ha!

    LYCKA TILL NU SESSA å Hoppas allt går bra med din lilla i magen!!! Kram.
  4. 2
    Hej Sessa.
    Ledsen att jag ej svarat tidigare men varit lite down pga att först försvann alla symtom över en natt för ngr dgr sen, hafr mensvärk i 3 dgr, tog ett par test till (senast igår) men de var totalneg, å i morse kom en rejäl syndaflod.....

    Så jag får hoppas på bf 1-3/11 istl.
    Men det känns ändå ok. Var ju bara 1.a försöket å jag hade ju inte ens nåt ÄL-sekret....
    Men jag är helt övertygad om att jag blev gravid, kände det så starkt å fick ju svaga pos test å så var mensen sen. Men, men... kanske var det nåt fel elr så kanske slemhinnan var för tunn pga clomiden... Iafl så går jag (vi) vidare å nu blir det helt naturligt - så hoppas jag på rejäla HBF.er som jag brukar ha!

    LYCKA TILL NU SESSA å Hoppas allt går bra med din lilla i magen!!! Kram.
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    o vad typiskt.. hoppas att du snart får positivt igen.. tänk inte allt för mycket på det utan låt det bara komma.. tror att om man försöker försmycket så blir kroppen stressad..
    håller alla tummar för dig gumman
    skickar lite grav baciller till dig
    !#"%#&/¤%/#%!¤%¤%/&)/(=/=

    många kramar
  6. 3
    o vad typiskt.. hoppas att du snart får positivt igen.. tänk inte allt för mycket på det utan låt det bara komma.. tror att om man försöker försmycket så blir kroppen stressad..
    håller alla tummar för dig gumman
    skickar lite grav baciller till dig
    !#"%#&/¤%/#%!¤%¤%/&)/(=/=

    många kramar
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar