Sent missfall
Missfall
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    Sent missfall

    Någon mer som fått missfall efter v.16?
    Fick missfall i söndags. Var då i v.16+3.
    Det började med små blödningar, inte mycket alls. Sedan gick vattnet.
    Hade en förlossningsvärk på väg till akuten. Hann knappt in på toan på akuten
    innan allt var över. Graviditeten tog slut på bara tre timmar från det att blödningen startade. Någon som varit med om något liknande? Dom flesta verkar ha tidigare missfall.
  2. 1
    Sent missfall Någon mer som fått missfall efter v.16?
    Fick missfall i söndags. Var då i v.16+3.
    Det började med små blödningar, inte mycket alls. Sedan gick vattnet.
    Hade en förlossningsvärk på väg till akuten. Hann knappt in på toan på akuten
    innan allt var över. Graviditeten tog slut på bara tre timmar från det att blödningen startade. Någon som varit med om något liknande? Dom flesta verkar ha tidigare missfall.
  3. Flippen med två
    #2
    usch!! beklagar!!
    Fy så fruktansvärt för er...kan inte föreställa mig...har inte varit med om det, haft 2 tidiga bara....
    Skickar massa styrka till er....
  4. 2
    usch!! beklagar!!
    Fy så fruktansvärt för er...kan inte föreställa mig...har inte varit med om det, haft 2 tidiga bara....
    Skickar massa styrka till er....
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    ja och nej, vi drabbades av ett sent MA coh druvbörd, som upptäcktes vid rutin-UL. Det var för visso chockartat och en sorg för oss, men vi slapp ju den delen med ett foster som dött, coh som måste ut... Det är hursomhellst vidrigt att råka ut för så sent, man har ju nästan gått halva tiden coh börjat slappna av.
    Många styrkekramar till dej, vi är många här som har liknande erfarenheter, skriv så mycket du vill coh orkar, det har hjälpt mig iaf
    kram
  6. 3
    ja och nej, vi drabbades av ett sent MA coh druvbörd, som upptäcktes vid rutin-UL. Det var för visso chockartat och en sorg för oss, men vi slapp ju den delen med ett foster som dött, coh som måste ut... Det är hursomhellst vidrigt att råka ut för så sent, man har ju nästan gått halva tiden coh börjat slappna av.
    Många styrkekramar till dej, vi är många här som har liknande erfarenheter, skriv så mycket du vill coh orkar, det har hjälpt mig iaf
    kram
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Det finns int eord för vad man ske behöva gå igenom!!!!

    Usch beklagar verkligen!!

    Se till att ta ehand om dig/er nu.
    vi finns här...

    många styrkekramar till dig.
    Kram Tobbelin
  8. 4
    Det finns int eord för vad man ske behöva gå igenom!!!!

    Usch beklagar verkligen!!

    Se till att ta ehand om dig/er nu.
    vi finns här...

    många styrkekramar till dig.
    Kram Tobbelin
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5
    Ledsen för din skull
    Ett MF/MA är aldrig kul men jobbigare ju senare det inträffar. Du verkar ha haft "tur-i-oturen" att allt gått snabbt och utan några större problem.

    Mina tre MA har varit i v. 12, v. 10 och det senaste i v.9.

    Ta hand om dig!

    kram
  10. 5
    Ledsen för din skull
    Ett MF/MA är aldrig kul men jobbigare ju senare det inträffar. Du verkar ha haft "tur-i-oturen" att allt gått snabbt och utan några större problem.

    Mina tre MA har varit i v. 12, v. 10 och det senaste i v.9.

    Ta hand om dig!

    kram
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Beklagar verkligen, vilken chock för er! Jag fick MA i oktober som upptäcktes först på UL i v 19. I v 14 var allt bra på KUB-UL, men ca en vecka senare så gick något snett. De allra flesta mf är senast v12 har jag hört.

    Ta hand om er nu.
    Kram!
  12. 6
    Beklagar verkligen, vilken chock för er! Jag fick MA i oktober som upptäcktes först på UL i v 19. I v 14 var allt bra på KUB-UL, men ca en vecka senare så gick något snett. De allra flesta mf är senast v12 har jag hört.

    Ta hand om er nu.
    Kram!
  13. Anonym
    #7
    Hej,beklagar verkligen ditt missfall, jag har varit med om exakt samma grej,jag har haft 7 missfall i v16-21,dom har väl inte riktigt kommit fram till varför har blivit utredd väldigt noggrant,troligtvis hade jag försvagad livmodershals och något med immunförsvaret,men jag har barn i dag,så ge inte upp
  14. 7
    Hej,beklagar verkligen ditt missfall, jag har varit med om exakt samma grej,jag har haft 7 missfall i v16-21,dom har väl inte riktigt kommit fram till varför har blivit utredd väldigt noggrant,troligtvis hade jag försvagad livmodershals och något med immunförsvaret,men jag har barn i dag,så ge inte upp

Liknande trådar

  1. Missfall?
    By Hoppaspåbebis in forum Komplikationer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-21, 09:52
  2. Missfall
    By starlet1 in forum Änglabarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 23:38
  3. missfall=inget missfall!!!
    By loppan74 in forum _0805 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-13, 08:26
  4. Varför missfall på missfall?
    By mantra in forum Missfall
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-17, 13:11
  5. Missfall???
    By anonymt namn in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 16:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar