Synundersökning
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Synundersökning

    Jag behöver nog göra en synundersökning men var ska jag gå? Se och synas, synsam etc. Det finns ju så många olika. Vilken kedja rekommenderar ni?

    Hur går en synundersökning till?
  2. 1
    Synundersökning Jag behöver nog göra en synundersökning men var ska jag gå? Se och synas, synsam etc. Det finns ju så många olika. Vilken kedja rekommenderar ni?

    Hur går en synundersökning till?
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2
    de provmäter fösrt dina ögon i en liten apparat.. Så optikern har nått å gå på, sen får du gå in till optikern... Där får du ett par stoooora glasögon framför dig. så får du några olika glas å jämföra med.. å lite annat.. det e jätteroligt att gå på synundersökningar..
  4. 2
    de provmäter fösrt dina ögon i en liten apparat.. Så optikern har nått å gå på, sen får du gå in till optikern... Där får du ett par stoooora glasögon framför dig. så får du några olika glas å jämföra med.. å lite annat.. det e jätteroligt att gå på synundersökningar..
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3
    Är det roligt? Haha. Vad bra då, då ser jag fram emot det. Vet du hur mycket det kostar på ett ungefär?
  6. 3
    Är det roligt? Haha. Vad bra då, då ser jag fram emot det. Vet du hur mycket det kostar på ett ungefär?
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4
    senast jag gjorde på blic kost de det 400 ca. rätt dyrt.. tyvärr. vilken glasögonkedja är det? Klart du har nått å se fram emot haha.. lite vitsigt där.. hihi
  8. 4
    senast jag gjorde på blic kost de det 400 ca. rätt dyrt.. tyvärr. vilken glasögonkedja är det? Klart du har nått å se fram emot haha.. lite vitsigt där.. hihi

Liknande trådar

  1. Synundersökning för kk-lämp
    By Daggkåpan in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-27, 13:51
  2. betela för synundersökning!!
    By rocks in forum Mammasnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-05, 10:07
  3. Synundersökning på 4-årskontrollen
    By mamman2 in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-21, 12:30
  4. Synundersökning
    By Ria in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 09:53
  5. Synundersökning på HS (3:e)
    By Irene Huss in forum _01 Höstbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-19, 00:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar