Hoppas alltid...
_0910 Oktoberbarn
  1. Anonym längtan
    #1

    Hoppas alltid...

    Denna månad hade jag lovat mig själv att inte hoppas att jag är gravid, MEN hoppet är ju det sista som överger en....

    Vi har inte försökt för mannen vill inte, men det skulle ju kunna finnas en mikroskopisk chans att det var så ändå... ("avbrutet" är inte helt säkert ju)

    Har haft en GRYM pms, så ont en natt så jag nästan fick koncentrera mig på att andas. Sen helt plötsligt idag, har det onda gått över, men mensen har ju inte kommit än? Väntar den imorgon iofs, men hur kan det onda bara gå över så här dagen innan? Det brukar ju göra ont tills det börjar forsa blod liksom. En strimma hopp om grav. växte förstås Knäpp är man, jag vet. Har ingen flytning alls just o det känns väldigt "mensnormalt" för vid grav. brukar man ju ha massor av vit flytning, iaf jag.

    Nåja... det visar sig väl om några dagar.
    Hur var era "symptom" mellan äl o gravtest?
  2. 1
    Hoppas alltid... Denna månad hade jag lovat mig själv att inte hoppas att jag är gravid, MEN hoppet är ju det sista som överger en....

    Vi har inte försökt för mannen vill inte, men det skulle ju kunna finnas en mikroskopisk chans att det var så ändå... ("avbrutet" är inte helt säkert ju)

    Har haft en GRYM pms, så ont en natt så jag nästan fick koncentrera mig på att andas. Sen helt plötsligt idag, har det onda gått över, men mensen har ju inte kommit än? Väntar den imorgon iofs, men hur kan det onda bara gå över så här dagen innan? Det brukar ju göra ont tills det börjar forsa blod liksom. En strimma hopp om grav. växte förstås Knäpp är man, jag vet. Har ingen flytning alls just o det känns väldigt "mensnormalt" för vid grav. brukar man ju ha massor av vit flytning, iaf jag.

    Nåja... det visar sig väl om några dagar.
    Hur var era "symptom" mellan äl o gravtest?
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    öm i bröst, ibland lite illamående.. öm i lillmagen..
  4. 2
    öm i bröst, ibland lite illamående.. öm i lillmagen..
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Oj, en massa vit flytning, det har ju jag.. TÄNK OM vi verkligen har lyckats Är på dag 16 nu, hade trol äl dag 10-12.. Ujuj.. Nu blev jag nyfiken ang flytningarna jag har. Undrar jär ajg kan börja testa, senaste cykeln jag hade var på 35 dgr, men är ju inte det minsta säker på att jag är regelbunden!
  6. 3
    Oj, en massa vit flytning, det har ju jag.. TÄNK OM vi verkligen har lyckats Är på dag 16 nu, hade trol äl dag 10-12.. Ujuj.. Nu blev jag nyfiken ang flytningarna jag har. Undrar jär ajg kan börja testa, senaste cykeln jag hade var på 35 dgr, men är ju inte det minsta säker på att jag är regelbunden!
  7. kan det...?
    #4
    undrar också....hade nog ÄL förra helgen, lör sön ca.
    Sen ett par dagar har mina bröst växt typ en strl!!
    de är superspända och gör jätteont, plus lite mol iblan där nere....
    tom sambon som jag ej sagt ngt till, sa i morses- OJ vilka jättespända tuttar!
    Undrar om det verkligen kan vara möjligt att känna 1 vecka efter ÄL??
  8. 4
    undrar också....hade nog ÄL förra helgen, lör sön ca.
    Sen ett par dagar har mina bröst växt typ en strl!!
    de är superspända och gör jätteont, plus lite mol iblan där nere....
    tom sambon som jag ej sagt ngt till, sa i morses- OJ vilka jättespända tuttar!
    Undrar om det verkligen kan vara möjligt att känna 1 vecka efter ÄL??
  9. Anonym längtan
    #5
    Där fick jag! Störtfloden har börjat, så nu är hoppet ute Man är bra tokig.... Kommer väl o hoppas på nästa månad då, antar jag.... MÅSTE prata allvar med mannen nu, känns det som. Jag VILL ha en bebis till ju!

    Lycka till ni andra! Fritz håller en extra tumme för dig nu! Vita flytningar låter mkt lovande....
  10. 5
    Där fick jag! Störtfloden har börjat, så nu är hoppet ute Man är bra tokig.... Kommer väl o hoppas på nästa månad då, antar jag.... MÅSTE prata allvar med mannen nu, känns det som. Jag VILL ha en bebis till ju!

    Lycka till ni andra! Fritz håller en extra tumme för dig nu! Vita flytningar låter mkt lovande....

Liknande trådar

  1. Hoppas hoppas hon kommer iväg
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-01-05, 18:05
  2. Jag har sökt jobb!! HOPPAS HOPPAS!!
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-20, 18:59
  3. Ååååh!!! :) Hppas hoppas hoppas!!!
    By tingla_bu in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 14:43
  4. jag hoppas hoppa hoppas
    By anonymt namn V in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-06, 13:11
  5. Om du alltid gör vad du alltid har gjort
    By Jica in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 21:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar