Sjuk son :(
_04 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Sjuk son :(

    Igår hade han ont i magen när jag kom hem på morgonen efter jobb. När jag sedan vaknade hade han jätteont o 39,7 i temp Pratade m sjukvårdsupplysningen som tyckte att jag skulle åka in m honom= det gjorde jag. Men det var/är "bara" en rejäl förkylning/influensa. Hade 40,0 i temp när vi åkte därifrån.Fått febernedsättande där. Inatt vid 00,40 hade han 40,4= jag hade egen bastu i sovrummet Min stackars lille skrutt. O medicin vill han inte ta, är ett helt företag att få i honom flytande o rumpepiller är inte mkt lättare....Men vi kämpar på. I morse hade han "bara" 38,6. Får iaf vara hemma första halvan av veckan, sedan får vi se hur han mår. Misstänker att han blir hemma hela veckan.
    Får se hur vi andra 5 klarar oss! Dottern (10,5 år) började klaga på svullen i halsen nu på morgonen.
  2. 1
    Sjuk son :( Igår hade han ont i magen när jag kom hem på morgonen efter jobb. När jag sedan vaknade hade han jätteont o 39,7 i temp Pratade m sjukvårdsupplysningen som tyckte att jag skulle åka in m honom= det gjorde jag. Men det var/är "bara" en rejäl förkylning/influensa. Hade 40,0 i temp när vi åkte därifrån.Fått febernedsättande där. Inatt vid 00,40 hade han 40,4= jag hade egen bastu i sovrummet Min stackars lille skrutt. O medicin vill han inte ta, är ett helt företag att få i honom flytande o rumpepiller är inte mkt lättare....Men vi kämpar på. I morse hade han "bara" 38,6. Får iaf vara hemma första halvan av veckan, sedan får vi se hur han mår. Misstänker att han blir hemma hela veckan.
    Får se hur vi andra 5 klarar oss! Dottern (10,5 år) började klaga på svullen i halsen nu på morgonen.
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2
    oj vad jobbigt, stckars liten, hoppas ni andra klrarar er i af. Hannes brukar ochså få uppåt 40 grader när han har feber. Jag brukar ge honom alvedon tillsammans med lite saft, annars går det inte alls, oftast brukar han få rida ut febern.
    han får krya på sig och ni andra hoppas jag klarar er.
  4. 2
    oj vad jobbigt, stckars liten, hoppas ni andra klrarar er i af. Hannes brukar ochså få uppåt 40 grader när han har feber. Jag brukar ge honom alvedon tillsammans med lite saft, annars går det inte alls, oftast brukar han få rida ut febern.
    han får krya på sig och ni andra hoppas jag klarar er.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Stackare!
    har du provat munupplösande alvedon? Min son äter dem som godis...
  6. 3
    Stackare!
    har du provat munupplösande alvedon? Min son äter dem som godis...

Liknande trådar

  1. Sjuk sambo - sjuk bebis?
    By anne_75 in forum _0905 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 07:34
  2. Sjuk sjuk sjuk men vänder snart....
    By Pyretopolarn in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 19:48
  3. Sjuk sjuk och sjuk igen
    By -Jojjo- in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 09:15
  4. Sjuk, sjuk sjukt...
    By brymaria in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-17, 09:14
  5. sjuk-frisk-sjuk igen och karens
    By Animisha in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 19:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar