Hur snabbt får man symtom?
_0910 Oktoberbarn
  1. anonymt namn
    #1

    Hur snabbt får man symtom?

    Jag har en bebis som är 6mån.. Och jag vet inte om jag är gravid redan, hjälp! Symtom? Utebliven mens? Men jag vet inte om jag haft mens eller om det var något annat? Det var brun flytning ca 4 dagar, jag trodde det var mens men det kanske det inte var? Om det var mens borde jag haft denna mens för 7-8dagar sen. Testade en sticka men enda gången jag borde kunnat bli gravid var för 7dagar sen, men man kan väl inte bli gravid strax innan mens? Det är väl bara vid ÄL? Men om det bruna inte var mens kanske jag hade ÄL förra veckan o råkade bli gravid. hoppas någon förstår vad jag skriver o kan ge mig lite svar. Kan tillägga att jag ammar ofta.
  2. 1
    Hur snabbt får man symtom? Jag har en bebis som är 6mån.. Och jag vet inte om jag är gravid redan, hjälp! Symtom? Utebliven mens? Men jag vet inte om jag haft mens eller om det var något annat? Det var brun flytning ca 4 dagar, jag trodde det var mens men det kanske det inte var? Om det var mens borde jag haft denna mens för 7-8dagar sen. Testade en sticka men enda gången jag borde kunnat bli gravid var för 7dagar sen, men man kan väl inte bli gravid strax innan mens? Det är väl bara vid ÄL? Men om det bruna inte var mens kanske jag hade ÄL förra veckan o råkade bli gravid. hoppas någon förstår vad jag skriver o kan ge mig lite svar. Kan tillägga att jag ammar ofta.
  3. Anonym
    #2
    Stickan var minus, men det stod på stickan att man bara kan testa 10dagar efter samlag så det var för tidigt, ska testa denna vecka igen
  4. 2
    Stickan var minus, men det stod på stickan att man bara kan testa 10dagar efter samlag så det var för tidigt, ska testa denna vecka igen

Liknande trådar

  1. Snabbt, snabbt hur hittar man appen
    By Mamma Erik in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-05-05, 10:55
  2. Hur snabbt symtom?
    By mammatilloskar in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 23:53
  3. Behöver kunskap snabbt, snabbt
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-13, 19:25
  4. Hur snabbt har ni känt symtom?
    By miadros in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 09:22
  5. Symtom?
    By Freja BF 4/8 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-12-09, 17:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar