symtom
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    symtom

    hej alla härinne..
    hur är era symtom??
    vilken vecka är ni i??

    själv märker jag inget än så länge.. förutom smärtan o ömma bröst.. några gånger på kvällarna kan jag få ett illamående men som oftast går över.. det liksom sköljer över en o sen för att försvinna
  2. 1
    symtom hej alla härinne..
    hur är era symtom??
    vilken vecka är ni i??

    själv märker jag inget än så länge.. förutom smärtan o ömma bröst.. några gånger på kvällarna kan jag få ett illamående men som oftast går över.. det liksom sköljer över en o sen för att försvinna
  3. Anonym
    #2
    känner mig skum.-..lite illamående till o från, speciellt när jag är hungrig....molvärk till och från i lillmagen, och BRÖSTEN! De är stora, tunga onda ömma ,svullna och bröstvårtorna alldeles knottriga. Kan detta vara något...? Har ej testat positivt, hade ÄL för 8-10 dagar sen...?
  4. 2
    känner mig skum.-..lite illamående till o från, speciellt när jag är hungrig....molvärk till och från i lillmagen, och BRÖSTEN! De är stora, tunga onda ömma ,svullna och bröstvårtorna alldeles knottriga. Kan detta vara något...? Har ej testat positivt, hade ÄL för 8-10 dagar sen...?

Liknande trådar

  1. Symtom?
    By Mollsan in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-12-17, 11:28
  2. symtom
    By miranda79 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 16:49
  3. Symtom
    By Beckis in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-31, 20:47
  4. symtom..
    By lycklig in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 19:33
  5. Symtom!
    By plutten74 in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-01, 19:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar