Vi får tillökning i familjen
Vikt
  1. Kexx
    #1

    Vi får tillökning i familjen

    till veckan flyttar den här skönheten in: http://www.teamsportia.se/produkter/...me-fit-ct-829/

    Senast torsdag kommer flyttransporten och den ska tom få eget rum. Har bestämt att fixa i ordning ett av våra extrarum till träningsrum. Ska in med tv, dvd, musik, hantlar o stänger, yogamatta, balansbollen...o så nytillskottet. Kan nog bli riktigt trevligt :-)
  2. 1
    Vi får tillökning i familjen till veckan flyttar den här skönheten in: http://www.teamsportia.se/produkter/...me-fit-ct-829/

    Senast torsdag kommer flyttransporten och den ska tom få eget rum. Har bestämt att fixa i ordning ett av våra extrarum till träningsrum. Ska in med tv, dvd, musik, hantlar o stänger, yogamatta, balansbollen...o så nytillskottet. Kan nog bli riktigt trevligt :-)
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2

    Vad härligt

    med ett träningsrum!! Kommer nog att bli jättemysigt!
    Stöd cancerfonden!
    http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-o...ollection=4675

    http://lisse1978.bloggplatsen.se

    Sjuksköterska och mamma till 2 snygg-ungar.
  4. 2
    Vad härligt med ett träningsrum!! Kommer nog att bli jättemysigt!
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3
    Hoppsan då! Gratulerar till nya familjemedlemmen! Så fin! Är det en pojke eller flicka? Vad glad h*n ska bli åt att få ett alldeles eget rum med så mycket leksaker!
  6. 3
    Hoppsan då! Gratulerar till nya familjemedlemmen! Så fin! Är det en pojke eller flicka? Vad glad h*n ska bli åt att få ett alldeles eget rum med så mycket leksaker!
  7. Kexx
    #4

    *asg*

    Ja, hoppas man får vara med o leka ibland.
  8. 4
    *asg* Ja, hoppas man får vara med o leka ibland.
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    vilken lyx!!!! Skulle oxå vilja ha plats med det!
    Hoppas bara att det blir av med träningen, jag har svårt att motivera mig här hemma men det är jag det. Lycka till!!
    Mika
  10. 5
    vilken lyx!!!! Skulle oxå vilja ha plats med det!
    Hoppas bara att det blir av med träningen, jag har svårt att motivera mig här hemma men det är jag det. Lycka till!!
    Mika
  11. Medlem sedan
    Jan 2006
    #6
    Så kul med så mycket utrymme Vi har ju bara ca 90 kvadrat att disponera på 6 personer så här blir det inget träningsrum.....Sonen har dock en studsmatta för sin sjukgymnastik men den ryms nästan inte heller
  12. 6
    Så kul med så mycket utrymme Vi har ju bara ca 90 kvadrat att disponera på 6 personer så här blir det inget träningsrum.....Sonen har dock en studsmatta för sin sjukgymnastik men den ryms nästan inte heller
  13. Kexx
    #7

    Jo, jag hoppas det.

    kdfjkdlfjsdalf
  14. 7
    Jo, jag hoppas det. kdfjkdlfjsdalf
  15. Kexx
    #8

    Har sedan en tid tillbaka

    kört med hantlar hemma efter skidåkning/promenad o det har fungerat bra. Däremot tycker jag att det är svårare att ta sig tid att åka in till stan för att träna.
  16. 8
    Har sedan en tid tillbaka kört med hantlar hemma efter skidåkning/promenad o det har fungerat bra. Däremot tycker jag att det är svårare att ta sig tid att åka in till stan för att träna.
  17. Kexx
    #9

    Jo, vi bor rätt stort

    är 4 personer på 7 rum o kök, så trots att vi har arbetsrum o gästrum så har vi rum över. Känns bra att göra ngt vettigt av det.
  18. 9
    Jo, vi bor rätt stort är 4 personer på 7 rum o kök, så trots att vi har arbetsrum o gästrum så har vi rum över. Känns bra att göra ngt vettigt av det.
  19. Medlem sedan
    Dec 2002
    #10
    Låter ju toppen! Ett hem-gym är en av mina gamla drömmar, men i en lägenhet i förorten så lär jag få fortsätta drömma. Det låter lyxigt att ens tala om "ett av våra extrarum"!
  20. 10
    Låter ju toppen! Ett hem-gym är en av mina gamla drömmar, men i en lägenhet i förorten så lär jag få fortsätta drömma. Det låter lyxigt att ens tala om "ett av våra extrarum"!
  21. Medlem sedan
    Nov 2001
    #11
    Vlken snygging!
    Den komme rnog trivas i sitt nya rum.
    JAg ska snart inreda ett rum i källaren till min crosstrainer + lite mer saker., ska bara byta det där spännbandet jag har på min(vill ju helst ha en sån skönhet som snart flyttar in hos dig)
  22. 11
    Vlken snygging!
    Den komme rnog trivas i sitt nya rum.
    JAg ska snart inreda ett rum i källaren till min crosstrainer + lite mer saker., ska bara byta det där spännbandet jag har på min(vill ju helst ha en sån skönhet som snart flyttar in hos dig)

Liknande trådar

  1. Tillökning i familjen
    By sargit in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2017-04-30, 03:18
  2. Tillökning i familjen :)
    By RundTina in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-08-06, 15:15
  3. Tillökning i familjen...
    By anber in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-25, 12:23
  4. Tillökning i familjen
    By Vovven med 2 valpar in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-04, 19:11
  5. tillökning i familjen
    By PinkDaisy in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 10:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar