Jippie jag får vara med här!
_0910 Oktoberbarn
  1. Sanna m. M & L
    #1

    Jippie jag får vara med här!

    Jag testade positivt igår kväll och tänkte vara med här nu. Bf verkar bli den 2/10 enligt kalendern här på sidan. Jag har 2 barn sen innan och dom har kommit 15 resp. 17 dagar före bf, så kanske blir det en septemberbebis =) Men jag antar att man lika gärna kan gå över tiden...

    Nån som vet hur man ändrar sitt medlemsnamn så det kommer upp i inlägget? Nu måste jag ju trycka på anonym och skriva det namn jag vill ha, men visst måste det gå att ändra?
  2. 1
    Jippie jag får vara med här! Jag testade positivt igår kväll och tänkte vara med här nu. Bf verkar bli den 2/10 enligt kalendern här på sidan. Jag har 2 barn sen innan och dom har kommit 15 resp. 17 dagar före bf, så kanske blir det en septemberbebis =) Men jag antar att man lika gärna kan gå över tiden...

    Nån som vet hur man ändrar sitt medlemsnamn så det kommer upp i inlägget? Nu måste jag ju trycka på anonym och skriva det namn jag vill ha, men visst måste det gå att ändra?
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Stort grattis
    Hoppas att jag också får ett plus inom ett par dagar men har inga känningar mer än ömma bröst och det har lurat mig förut.

    Du kan byta ditt nick under Mitt AFF/Inställningar. Jag tror man får göra det två ggr per år.

    kram
  4. 2
    Stort grattis
    Hoppas att jag också får ett plus inom ett par dagar men har inga känningar mer än ömma bröst och det har lurat mig förut.

    Du kan byta ditt nick under Mitt AFF/Inställningar. Jag tror man får göra det två ggr per år.

    kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    hej o grattis!!!
    vi har samma bf.. fast det brukar ju kunna ändra sig lite på ultra
    hur mår du då???
  6. 3
    hej o grattis!!!
    vi har samma bf.. fast det brukar ju kunna ändra sig lite på ultra
    hur mår du då???
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Grattis och välkommen på resan mot BF Oktober!
  8. 4
    Grattis och välkommen på resan mot BF Oktober!
  9. Maja BF 26 okt?
    #5
    GRATTIS!!! Jag hoppas på att följa dig åt på denna resa
    Hur man gör med namnet vet jag inte...jag är bara anonym just nu Väntar med att visa vem jag är innan jag vet om det ens blir ngn bebis...

    Kram
  10. 5
    GRATTIS!!! Jag hoppas på att följa dig åt på denna resa
    Hur man gör med namnet vet jag inte...jag är bara anonym just nu Väntar med att visa vem jag är innan jag vet om det ens blir ngn bebis...

    Kram
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6

    Så här :)

    Långt till höger på sidan hittar du en knapp som heter Mitt Aff, klickar du på den får du fram en rullgardin, där väljer du inställningar.

    Nu får du fram lite flikar varav en heter Epost/lösen, under den fliken kan du byta medlemsnamn.

    Och Jättegrattis.
    Bara måste...... allt....
  12. 6
    Så här :) Långt till höger på sidan hittar du en knapp som heter Mitt Aff, klickar du på den får du fram en rullgardin, där väljer du inställningar.

    Nu får du fram lite flikar varav en heter Epost/lösen, under den fliken kan du byta medlemsnamn.

    Och Jättegrattis.
  13. Sanna m. M & L
    #7
    Jag mår väldigt bra faktiskt, förutom att jag har väldigt mycket värk/ hugg i magen. Det känns lite jobbigt, har aldrig haft så med dom andra barnen och har aldrig mensvärk heller. Men jag antar att det är normalt...Hur mår du själv? Så du hade oxå sista mens den 26/12?
  14. 7
    Jag mår väldigt bra faktiskt, förutom att jag har väldigt mycket värk/ hugg i magen. Det känns lite jobbigt, har aldrig haft så med dom andra barnen och har aldrig mensvärk heller. Men jag antar att det är normalt...Hur mår du själv? Så du hade oxå sista mens den 26/12?
  15. Sanna m. M & L
    #8
    Tack så mycket! =)
  16. 8
    Tack så mycket! =)
  17. Medlem sedan
    Oct 2006
    #9
    jo jag känner mig helt ogravid faktiskt.. lite öm i bröst o som du beskriver.. öm i lillmagen..
    fick kraftiga smärtor på vänster sida av livmodern i söndags.. gjorde ultra då,, men svårt o se så tidigt.. en cysta hade nog spruckit o blödit o då kan det göra väldigt ont men helt normalt sa hon..
    ska komma tillbaka för nytt ultra..
  18. 9
    jo jag känner mig helt ogravid faktiskt.. lite öm i bröst o som du beskriver.. öm i lillmagen..
    fick kraftiga smärtor på vänster sida av livmodern i söndags.. gjorde ultra då,, men svårt o se så tidigt.. en cysta hade nog spruckit o blödit o då kan det göra väldigt ont men helt normalt sa hon..
    ska komma tillbaka för nytt ultra..

Liknande trådar

  1. Jippie!!!!
    By fru ragge in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-05-07, 09:32
  2. Jippie!!
    By emalj in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 16:53
  3. Jippie! (fk)
    By mariamed4 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-07, 21:06
  4. Jippie..
    By HL v. 20 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 20:23
  5. Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    By jannice_ in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 19:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar