Nån mer med stirrande bebis.
_0812 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Nån mer med stirrande bebis.

    Tillhör egentligen januarigänget men lillfia tittade ut den 28 dec. Min månadsgamla bebbe kan ligga och titta på en lampa eller en vit vägg lääääänge....Kan titta på oss lite snabbt när vi pratar med henne för att sedan gå tillbaka till att stirra på sin vägg igen, finns det flera bebisar som gör så? minns inte att de andra två gjorde det....
  2. 1
    Nån mer med stirrande bebis. Tillhör egentligen januarigänget men lillfia tittade ut den 28 dec. Min månadsgamla bebbe kan ligga och titta på en lampa eller en vit vägg lääääänge....Kan titta på oss lite snabbt när vi pratar med henne för att sedan gå tillbaka till att stirra på sin vägg igen, finns det flera bebisar som gör så? minns inte att de andra två gjorde det....
  3. Medlem sedan
    Sep 2008
    #2
    Min Noah gör likadant, särskilt på en lampa.
    För att inte tala om tv'n om sittern står lite fel.
    Men när vi pratar med honom föredrar han att titta på oss.
    Syskonen får flest leénden.

    Kram!
  4. 2
    Min Noah gör likadant, särskilt på en lampa.
    För att inte tala om tv'n om sittern står lite fel.
    Men när vi pratar med honom föredrar han att titta på oss.
    Syskonen får flest leénden.

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3

    Japp

    Linjer, konturer och kontraster är alltid fascinerande, tydligen. Och de vill ju inte möta blick när de är trötta, har jag för mig - det blir för intensivt för dem. Här stirras det på axlar, hörn, bjälkar och allt möjligt! De andra två gjorde likadant, och har blivit hyfsat normala.
    Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 augusti 2003 & Alva, född 9 december 2008.
    ****************************** ****
    http://www.flickr.com/photos/anek70/
  6. 3
    Japp Linjer, konturer och kontraster är alltid fascinerande, tydligen. Och de vill ju inte möta blick när de är trötta, har jag för mig - det blir för intensivt för dem. Här stirras det på axlar, hörn, bjälkar och allt möjligt! De andra två gjorde likadant, och har blivit hyfsat normala.
  7. Medlem sedan
    Nov 2007
    #4
    Absolut.. Min lille kan tycka att oliak saker är SÅÅ intressant.. Hehe.. Men det är bra. Då bir de inte uttråkade iaf.
  8. 4
    Absolut.. Min lille kan tycka att oliak saker är SÅÅ intressant.. Hehe.. Men det är bra. Då bir de inte uttråkade iaf.

Liknande trådar

  1. Ved+Bebis
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-02-22, 16:45
  2. Vill ju att min bebis ska vara bebis
    By Maon in forum _0907 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 10:52
  3. Sprallig bebis - Lugn bebis
    By Mimmi73 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-09, 23:43
  4. Jag har en bebis
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-29, 20:52
  5. nån mer bebis
    By mama79 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 20:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar