Minnen!
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Minnen!

    Hej alla glada gravida!

    Jag är inte gravid men måste bara få säga hej till er! Och ni som väntar första barnet...detta är en sjuk upplevelse på alla sätt och vis! Njut och använd er av varandra här inne!
    Jag är med i gruppen 08/10...alltså precis ett år innan er! Vid denna tiden förra året viste inte jag att jag var gravid men om 2 veckor typ. Utan min grupp här på AFF hade jag nog storknat ibland! Dem har blivit min lilla extra familj, vi träffades på fikor under garviditetn ich nu med barnen och jag har fått nya vänner jag umgås mycket med!
    Idag har jag en liten Elias hemma som fyller 3 månader idag! (föddes 27e okt 08)

    Var inte meningen att det skulle bli så långt...ville egentligen bara säga GRATTIS!
  2. 1
    Minnen! Hej alla glada gravida!

    Jag är inte gravid men måste bara få säga hej till er! Och ni som väntar första barnet...detta är en sjuk upplevelse på alla sätt och vis! Njut och använd er av varandra här inne!
    Jag är med i gruppen 08/10...alltså precis ett år innan er! Vid denna tiden förra året viste inte jag att jag var gravid men om 2 veckor typ. Utan min grupp här på AFF hade jag nog storknat ibland! Dem har blivit min lilla extra familj, vi träffades på fikor under garviditetn ich nu med barnen och jag har fått nya vänner jag umgås mycket med!
    Idag har jag en liten Elias hemma som fyller 3 månader idag! (föddes 27e okt 08)

    Var inte meningen att det skulle bli så långt...ville egentligen bara säga GRATTIS!
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    vad underbar du är..
    grattis till lille elias
  4. 2
    vad underbar du är..
    grattis till lille elias

Liknande trådar

  1. Minnen
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-19, 14:26
  2. Minnen väcker minnen
    By xyzzy in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2009-01-22, 11:22
  3. Sd ram minnen
    By The Duck in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-23, 23:59
  4. Minnen
    By Tigerliljan in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 15:08
  5. Minnen
    By EvelinaP in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-21, 07:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar