Vänner på facebook
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Vänner på facebook

    Alltså...vilka addar ni på FB? Jag vet inte om jag vill adda alla er (fast jag gillar er ändå) för genom att göra det lämnar jag ut en himla massa info om mig och min familj...och jag känner ju inte er så väl EGENTLIGEN...fast man börjar ju få koll på en del helt klart. hrm...får tänka lite...inget personligt....

    Å andra sidan har jag addat folk jag gick i skolan med för 20 år sen...och de känner jag ju inte heller...

    Tänker en stund till....
    På sidan http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-o...ollection=2297 samlar vi in bidrag till cancerforskningen i alla våra nätvänners namn!
  2. 1
    Vänner på facebook Alltså...vilka addar ni på FB? Jag vet inte om jag vill adda alla er (fast jag gillar er ändå) för genom att göra det lämnar jag ut en himla massa info om mig och min familj...och jag känner ju inte er så väl EGENTLIGEN...fast man börjar ju få koll på en del helt klart. hrm...får tänka lite...inget personligt....

    Å andra sidan har jag addat folk jag gick i skolan med för 20 år sen...och de känner jag ju inte heller...

    Tänker en stund till....
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    De jag gillar och som frågar o som jag känner lite osv.. Har inte så mkt info där egentligen så att det skadar mer än er som måste kika på en.
  4. 2
    De jag gillar och som frågar o som jag känner lite osv.. Har inte så mkt info där egentligen så att det skadar mer än er som måste kika på en.
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Å andra sidan kan man ju lära känna folk genom deras profiler med... jag har ju andra jag lärt känna via nätet, iofs mer från maillistor osv...

    *pratar med mig själv*
  6. 3
    Å andra sidan kan man ju lära känna folk genom deras profiler med... jag har ju andra jag lärt känna via nätet, iofs mer från maillistor osv...

    *pratar med mig själv*
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Du tillhör ju de populära AFF:arna ,så räkna med en klase med folk som vill bli din vän ! :-)
    Jag addar dem som jag känner jag kan ha någon sorts utbyte eller kontakt med
  8. 4
    Du tillhör ju de populära AFF:arna ,så räkna med en klase med folk som vill bli din vän ! :-)
    Jag addar dem som jag känner jag kan ha någon sorts utbyte eller kontakt med
  9. Medlem sedan
    May 2002
    #5
    Jag outar snarare mindre om mig själv på FB än här, så jag har inte det problemet riktigt... Men jag förstår hur du menar.
  10. 5
    Jag outar snarare mindre om mig själv på FB än här, så jag har inte det problemet riktigt... Men jag förstår hur du menar.
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6
    Man vågar kanske inte fråga alla om de vill vara ens "kompis" om man bara pratat ibland el gillar nån så där i smyg. Sen vet man ju inte vilka alla är heller..
  12. 6
    Man vågar kanske inte fråga alla om de vill vara ens "kompis" om man bara pratat ibland el gillar nån så där i smyg. Sen vet man ju inte vilka alla är heller..
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Så kan det säkert vara. Det är fler som har addat mig som vän än tvärtom.
  14. 7
    Så kan det säkert vara. Det är fler som har addat mig som vän än tvärtom.
  15. Medlem sedan
    Nov 2004
    #8
    Först nu jag vågar mig på att prova adda nån o ibland funkar det, ibland inte.
  16. 8
    Först nu jag vågar mig på att prova adda nån o ibland funkar det, ibland inte.
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #9
    Pinsamt om man försöker adda någon och blir avvisad...
  18. 9
    Pinsamt om man försöker adda någon och blir avvisad...
  19. Medlem sedan
    Nov 2004
    #10
    Jo men jag försöker låtsas som om de kanske inte har sett ens förfrågan? *blinkar*
  20. 10
    Jo men jag försöker låtsas som om de kanske inte har sett ens förfrågan? *blinkar*
  21. Medlem sedan
    May 2005
    #11
    :-) OK ! *IMT
  22. 11
    :-) OK ! *IMT
  23. Medlem sedan
    Sep 2003
    #12
    Jag är rätt aktiv på FB..skriver statusrad flera ggr om dagen osv. Men du har rätt...egentligen är det sak samma....
  24. 12
    Jag är rätt aktiv på FB..skriver statusrad flera ggr om dagen osv. Men du har rätt...egentligen är det sak samma....
  25. Medlem sedan
    Sep 2003
    #13
    Nä, inte pinsamt! Alla har olika kriterier för att adda...en del bara de närmaste, en del alla de nånsin hört namnet på...man kan inte veta innan.
  26. 13
    Nä, inte pinsamt! Alla har olika kriterier för att adda...en del bara de närmaste, en del alla de nånsin hört namnet på...man kan inte veta innan.
  27. Medlem sedan
    Sep 2003
    #14
    Va? Det var fan första gången jag tillhört den populära delen av nån grupp!
    Dessutom är jag periodare...halva året jobbar jag mest....
  28. 14
    Va? Det var fan första gången jag tillhört den populära delen av nån grupp!
    Dessutom är jag periodare...halva året jobbar jag mest....
  29. Medlem sedan
    May 2002
    #15

    Men...?

    Vad är det för pinsamt med det?
    ~ sprengja of fucking everything ~
  30. 15
    Men...? Vad är det för pinsamt med det?
  31. Medlem sedan
    May 2005
    #16
    En av mina FB-kontakter har hundratals "Vänner" . Det verkar som hon har som fritidssysselsättning att adda folk :-) Omöjligt att hon kan känna alla
  32. 16
    En av mina FB-kontakter har hundratals "Vänner" . Det verkar som hon har som fritidssysselsättning att adda folk :-) Omöjligt att hon kan känna alla
  33. Medlem sedan
    May 2002
    #17
    Jag är också rätt aktiv där... Men jag skriver inte så mycket rent personligt, det skriver jag mer om här faktiskt...
  34. 17
    Jag är också rätt aktiv där... Men jag skriver inte så mycket rent personligt, det skriver jag mer om här faktiskt...
  35. lördagsKAJO
    #18

    Nä?

    Inget pinsamt alls tycker jag
  36. 18
    Nä? Inget pinsamt alls tycker jag
  37. Medlem sedan
    May 2005
    #19
    Njae.. om man vill ha kontakt m någon och den personen inte vill det. Skulle kännas lite dumt (för mig iaf )
  38. 19
    Njae.. om man vill ha kontakt m någon och den personen inte vill det. Skulle kännas lite dumt (för mig iaf )
  39. Medlem sedan
    May 2005
    #20
    Äh, det är väl inget åinsamt med det. Det har hänt mig ett par gånger och tja. Jag tänker att vill de inte så vill de inte och det är okej. Alla kan ju faktiskt inte vara så ursklijningslösa i sitt gillande osm jag är, så.
  40. 20
    Äh, det är väl inget åinsamt med det. Det har hänt mig ett par gånger och tja. Jag tänker att vill de inte så vill de inte och det är okej. Alla kan ju faktiskt inte vara så ursklijningslösa i sitt gillande osm jag är, så.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. 2000 vänner på Facebook?
    By Valerina in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-07-24, 19:53
  2. Vänner och vänners vänner på facebook
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-03-24, 11:01
  3. Facebook vänner -99
    By nemo71 in forum _99 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-08, 23:18
  4. Vänner på facebook
    By fejavän in forum Mammasnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-06, 14:12
  5. facebook vänner?
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2009-06-11, 17:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar