Sko-storleksfråga från en juni mamma
_0606 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Sko-storleksfråga från en juni mamma

    årgång 2007!

    Jag undrar vilken storlek på skor era barn haft/har i vinter? Tänkte försöööka vara förutseende och köpa nästa års vinterskor på rea, men vill helst inte göra samma misstag som med vinteroverallen som blev alldeles för stor. Och kläder är ju ändå enklare, då de flesta barn växer ganska lika.
    Mari, Roger (4dadtobe), Alvin 18/6 2007 och Pelle 7/7 2009
  2. 1
    Sko-storleksfråga från en juni mamma årgång 2007!

    Jag undrar vilken storlek på skor era barn haft/har i vinter? Tänkte försöööka vara förutseende och köpa nästa års vinterskor på rea, men vill helst inte göra samma misstag som med vinteroverallen som blev alldeles för stor. Och kläder är ju ändå enklare, då de flesta barn växer ganska lika.
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2

    Svårt

    Jag kan tänka mig att han behöver 2strl större än denna vinter. Det är vad Love har och en annan pojk jag känner.
    Du kan ju alltid sälja dem på nätet nästa vinter om det skulle bli helt galet!
    Anna m goa barna Love (maj -06) + Ebba (nov -08)
  4. 2
    Svårt Jag kan tänka mig att han behöver 2strl större än denna vinter. Det är vad Love har och en annan pojk jag känner.
    Du kan ju alltid sälja dem på nätet nästa vinter om det skulle bli helt galet!
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3

    Strl 25

    Alice har denna vinter strl 25, extra stora så att raggstocka får plats.
    Håller med föregående talare. Du kan ju alltid sälja dem vidare om du skulle köpa fel.
  6. 3
    Strl 25 Alice har denna vinter strl 25, extra stora så att raggstocka får plats.
    Håller med föregående talare. Du kan ju alltid sälja dem vidare om du skulle köpa fel.

Liknande trådar

  1. juni mamma
    By lesan in forum _1206 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-10-25, 10:08
  2. Meandi mamma storleksfråga
    By skanetjej in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-06-02, 21:11
  3. Ny juni-mamma
    By amcr in forum _0806 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 13:27
  4. en till juni mamma säger hej
    By Jen- in forum _0707 Julibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-07-02, 12:57
  5. Juni säger mamma!
    By sprengja in forum _0606 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 13:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar