Mat och amning
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Mat och amning

    Sen jag blev sjuk så har jag märkt att min mjölk har sinat....förut ammade jag endast med ett bröst i taget och Isabelle blev mätt på det men nu ammar jag med båda och ändå är hon hungrig och gråter
    Jag har köpt mjölkfri välling till henne med det vill hon inte ha. Idag köpte jag mild havre välling, en burk med kött stroganoff och en burk med dessert men allt hamnade i soperna Vägrar äta, allt är äckligt!!! Det enda som slinker ner förutom amma är några skedar gröt som jag gör själv.
    Vi har även testat potatis, banan,äpple, kycklingfile, morot, mango men inget duger enligt min unga dam!
    Vad gör jag nu? Ska även tillägga att hon inte tar ersättning heller!
  2. 1
    Mat och amning Sen jag blev sjuk så har jag märkt att min mjölk har sinat....förut ammade jag endast med ett bröst i taget och Isabelle blev mätt på det men nu ammar jag med båda och ändå är hon hungrig och gråter
    Jag har köpt mjölkfri välling till henne med det vill hon inte ha. Idag köpte jag mild havre välling, en burk med kött stroganoff och en burk med dessert men allt hamnade i soperna Vägrar äta, allt är äckligt!!! Det enda som slinker ner förutom amma är några skedar gröt som jag gör själv.
    Vi har även testat potatis, banan,äpple, kycklingfile, morot, mango men inget duger enligt min unga dam!
    Vad gör jag nu? Ska även tillägga att hon inte tar ersättning heller!
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    Tyvärr har jag inget bra svar.... kolla med bvc?
  4. 2
    Tyvärr har jag inget bra svar.... kolla med bvc?
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    amma på. du stimulerar prod. genom att amma. Det tar inte slut. ich så fortsätta med smakisarna, förstås!
    lycka till!
  6. 3
    amma på. du stimulerar prod. genom att amma. Det tar inte slut. ich så fortsätta med smakisarna, förstås!
    lycka till!

Liknande trådar

  1. Amning
    By Mmmm in forum Ordet är fritt
    Svar: 77
    Senaste inlägg: 2009-01-14, 19:04
  2. Amning
    By maita in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2009-01-14, 12:17
  3. Ang amning, inlägg i "amning" IMT
    By kranen in forum _0605 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-10, 23:29
  4. Riskera amning?! (äv på amning)
    By Lilla P in forum Föräldraskap
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-11-26, 23:52
  5. Amning och tänder..*även på amning*
    By mamin in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-28, 15:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar