Det finns en länk till
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Det finns en länk till

    en blogg inne på diskutera diagnoser som rör en i hjärteroten. Den som inte är rädd för cancer har mycket behållning av Sabinas blogg.
  2. 1
    Det finns en länk till en blogg inne på diskutera diagnoser som rör en i hjärteroten. Den som inte är rädd för cancer har mycket behållning av Sabinas blogg.
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Man kan också ge ett bidrag till hennes och familjens utlandsresa - det finns en länk till höger.
  4. 2
    Man kan också ge ett bidrag till hennes och familjens utlandsresa - det finns en länk till höger.
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3

    ja, den är tankeväckande,

    just hudcancer är en sån där grej som jag haft lite svårt att ta på allvar. Men detta började med en svart prick...
    aka Sulan
  6. 3
    ja, den är tankeväckande, just hudcancer är en sån där grej som jag haft lite svårt att ta på allvar. Men detta började med en svart prick...
  7. Medlem sedan
    Oct 2008
    #4
    Ja, det är det värt
  8. 4
    Ja, det är det värt
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    Jag själv har fått massor med nya prickar eftersom vi bor i Spanien så för tre år sedan visade jag upp dem hos dermatologen men allt såg bra ut. Men faran är ju aldrig över. Det är bra för alla att läsa på om vilken sorts leverfläckar som man ska oroa sig för.
    Här är några grundregler:
    Oregelbundna leverfläckar
    Ojämna leverfläckar
    Ojämn eller "ful" färg
  10. 5
    Jag själv har fått massor med nya prickar eftersom vi bor i Spanien så för tre år sedan visade jag upp dem hos dermatologen men allt såg bra ut. Men faran är ju aldrig över. Det är bra för alla att läsa på om vilken sorts leverfläckar som man ska oroa sig för.
    Här är några grundregler:
    Oregelbundna leverfläckar
    Ojämna leverfläckar
    Ojämn eller "ful" färg
  11. Medlem sedan
    Apr 2007
    #6
    jo, hon är en av mina bloggkompisar, hon hittade min blogg i höstas och sen dess har vi haft kontakt. Man får onekligen ett annat perspektiv på livet när man följer hennes öde , den saken är klar.
  12. 6
    jo, hon är en av mina bloggkompisar, hon hittade min blogg i höstas och sen dess har vi haft kontakt. Man får onekligen ett annat perspektiv på livet när man följer hennes öde , den saken är klar.
  13. Medlem sedan
    Oct 2008
    #7
    Ja, jag såg att häxan på vift stod där

    Det är en verklig tankeställare, hela bloggen.
  14. 7
    Ja, jag såg att häxan på vift stod där

    Det är en verklig tankeställare, hela bloggen.
  15. Medlem sedan
    Apr 2007
    #8
    Yes!

    Jo, man lär sig helt klart värdera livet annorlunda, små bekymmer blir just små när man ser det i annat perspektiv.
  16. 8
    Yes!

    Jo, man lär sig helt klart värdera livet annorlunda, små bekymmer blir just små när man ser det i annat perspektiv.

Liknande trådar

  1. Nu finns en länk till foton inne på FB.
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-05-03, 19:43
  2. På affs förstasida finns en länk till
    By LitenSparv in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-03-07, 10:43
  3. Finns det någon länk
    By YoCheri in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-04, 16:33
  4. Här finns en länk
    By _Busmamman_ in forum Hem & fritid
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 15:14
  5. Här finns en länk
    By _Busmamman_ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2006-03-28, 20:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar