ny grupp sen?
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    ny grupp sen?

    Kan vi få en egen grupp när alla barnen är födda? " Vi som hängde i marsgruppen".

    Min 4,5-åring har börjat att hota oss, verkligen skitdåliga hot dessutom, eller vad sägs om detta " får jag inte mitt lördagsgosis nu så kommer jag aldrig att äta godis igen" Ehh, nähä....säger jag och försöker förklara för honom att såna hot nog är ganska verkningslösa.

    "om jag inte får 2 sagor så vill jag inte höra någon alls" är inte heller så jättebra....

    Jag ligger nerbäddad i sängen med 39,7 i feber, känner mig riktigt kass, men lte skönt är det också, imorgon får bråkungen vara på dagis hela dagen och pappa lämnar och hämtar....lite lyxigt
  2. 1
    ny grupp sen? Kan vi få en egen grupp när alla barnen är födda? " Vi som hängde i marsgruppen".

    Min 4,5-åring har börjat att hota oss, verkligen skitdåliga hot dessutom, eller vad sägs om detta " får jag inte mitt lördagsgosis nu så kommer jag aldrig att äta godis igen" Ehh, nähä....säger jag och försöker förklara för honom att såna hot nog är ganska verkningslösa.

    "om jag inte får 2 sagor så vill jag inte höra någon alls" är inte heller så jättebra....

    Jag ligger nerbäddad i sängen med 39,7 i feber, känner mig riktigt kass, men lte skönt är det också, imorgon får bråkungen vara på dagis hela dagen och pappa lämnar och hämtar....lite lyxigt
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Ja vi blir ju med i bebisgruppen för mars -09.

    Haha vilka roliga hot. Hade helt glömt av att det faktiskt förekommit sådana hemska hot även i det här huset! Det är sånt man ska komma ihåg att skriva ner till barnen blir stora
  4. 2
    Ja vi blir ju med i bebisgruppen för mars -09.

    Haha vilka roliga hot. Hade helt glömt av att det faktiskt förekommit sådana hemska hot även i det här huset! Det är sånt man ska komma ihåg att skriva ner till barnen blir stora
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Underbara hot!
    Hoppas att man får höra några sådana framöver.

    Krya på dig!
  6. 3
    Underbara hot!
    Hoppas att man får höra några sådana framöver.

    Krya på dig!
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4
    *s* så du informerar om att det är dåliga hot?
    Jag ler bara och säger nåt som "Det gör inget" eller "då blir det mer till mig" eller "Ojdå" allt i väldigt lättsam ton. E hotade ett tag med "Om du gör så så älskar inte jag dig" (och jag har alltid sagt till henne att oavsett vad hon gör så älskar jag henne. Att jag älskar henne även när jag är arg på henne och när hon gör dumheter). Du kan aldrig ana vad sur hon blev när mitt svar blev: "Det gör ingenting för jag älskar dig ändå" Det blev inte alls den effekten som hon hade tänkt sig.

    Krya på dig!
  8. 4
    *s* så du informerar om att det är dåliga hot?
    Jag ler bara och säger nåt som "Det gör inget" eller "då blir det mer till mig" eller "Ojdå" allt i väldigt lättsam ton. E hotade ett tag med "Om du gör så så älskar inte jag dig" (och jag har alltid sagt till henne att oavsett vad hon gör så älskar jag henne. Att jag älskar henne även när jag är arg på henne och när hon gör dumheter). Du kan aldrig ana vad sur hon blev när mitt svar blev: "Det gör ingenting för jag älskar dig ändå" Det blev inte alls den effekten som hon hade tänkt sig.

    Krya på dig!

Liknande trådar

  1. fel grupp =)
    By Rosemary in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-04-25, 19:37
  2. Har en ny grupp.... ;-)
    By cordiva in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-04-06, 19:12
  3. FB-grupp.
    By LailaLoppan in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-02-04, 17:54
  4. Ute-grupp
    By loppatoppa in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 19:18
  5. Ny grupp:-)
    By Cayenne-73 in forum Många barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-08, 20:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar