Solna?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Solna?

    Hej hopp! Jag heter Frida, är 23 år och bor i Solna (Bergshamra). Jag och min sambo väntar vårt första barn, BF 1 juni Någon mer här i min ålder som bor i närheten?? Vore kul att snacka, inga vänner som är i samma sits,lite tråkigt!
    Kram Kram
  2. 1
    Solna? Hej hopp! Jag heter Frida, är 23 år och bor i Solna (Bergshamra). Jag och min sambo väntar vårt första barn, BF 1 juni Någon mer här i min ålder som bor i närheten?? Vore kul att snacka, inga vänner som är i samma sits,lite tråkigt!
    Kram Kram
  3. Medlem sedan
    Feb 2009
    #2
    Hej Sofia!
    Jag väntar själv första barnet men jag och min kille bor inte ihop just nu så det vore roligt att ha någon satt snacka med och ev. kanske träffa
    Jag har BF 18 juni!
  4. 2
    Hej Sofia!
    Jag väntar själv första barnet men jag och min kille bor inte ihop just nu så det vore roligt att ha någon satt snacka med och ev. kanske träffa
    Jag har BF 18 juni!
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Hejhej! Bor visserligen inte i solna men är rätt så mycket där då jag har vänner och familj där.
  6. 3
    Hejhej! Bor visserligen inte i solna men är rätt så mycket där då jag har vänner och familj där.
  7. Medlem sedan
    Dec 2008
    #4
    hej hej, Jag och min man ska ha´vårt första barn i början på juli, jag bor i vällingby
  8. 4
    hej hej, Jag och min man ska ha´vårt första barn i början på juli, jag bor i vällingby
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    Hej hej! Frida var namnet,hehe, inte Sofia Jaa men va roligt! Vart bor du nånstanns o hur gammal e du? Kram kram
  10. 5
    Hej hej! Frida var namnet,hehe, inte Sofia Jaa men va roligt! Vart bor du nånstanns o hur gammal e du? Kram kram
  11. Medlem sedan
    Feb 2009
    #6
    hej!
    Bor i nacka så det är ju en bi men inte så farligt långt. Har bf 30 april och fyller 17 i juni
  12. 6
    hej!
    Bor i nacka så det är ju en bi men inte så farligt långt. Har bf 30 april och fyller 17 i juni
  13. Medlem sedan
    Feb 2009
    #7
    jag fyllde nyss 23 år. bor med min sambo i gustavsberg för tillfället!
    BF 23 mars, så det är inte långt kvar nu.
    Ingen av våra kompisar är ens i närheten av barn tyvärr.. så det är lite trist
  14. 7
    jag fyllde nyss 23 år. bor med min sambo i gustavsberg för tillfället!
    BF 23 mars, så det är inte långt kvar nu.
    Ingen av våra kompisar är ens i närheten av barn tyvärr.. så det är lite trist
  15. Medlem sedan
    Oct 2008
    #8
    Oj, nej det var verkligen inte långt kvar! Hur mår du och hur känns det inför BF? Visst är det tråkigt när man inte har någon närstående som är i samma sits. Jag är först i gänget om man säger så,hehe. Kram
  16. 8
    Oj, nej det var verkligen inte långt kvar! Hur mår du och hur känns det inför BF? Visst är det tråkigt när man inte har någon närstående som är i samma sits. Jag är först i gänget om man säger så,hehe. Kram
  17. Medlem sedan
    Feb 2009
    #9
    jag mår faktiskt jättebra. inte trött, eller ont eller något sånt störande! men jag föredrar att han kommer NU så man blir av med magen hehe! hur mår du då?
    ja vi är också först! vi hinner nog med ännu ett till innan dom får barn hehe
  18. 9
    jag mår faktiskt jättebra. inte trött, eller ont eller något sånt störande! men jag föredrar att han kommer NU så man blir av med magen hehe! hur mår du då?
    ja vi är också först! vi hinner nog med ännu ett till innan dom får barn hehe
  19. Medlem sedan
    Oct 2008
    #10

    Bebis?

    Men gud så skönt Har det kommit någon bebis ännu då? Det börjar ju närma sig nu Jo, jag har mått bra men fick tråkigt besked igår, de tror att jag har fått havandeskapsförgiftning. Ska till läkaren imorgon och han ska undersöka mig lite mer. Blir förmodligen sjukskriven direkt, trodde min BM iaf. Väldigt tråkigt. Men hoppas allt går bra för dig!
  20. 10
    Bebis? Men gud så skönt Har det kommit någon bebis ännu då? Det börjar ju närma sig nu Jo, jag har mått bra men fick tråkigt besked igår, de tror att jag har fått havandeskapsförgiftning. Ska till läkaren imorgon och han ska undersöka mig lite mer. Blir förmodligen sjukskriven direkt, trodde min BM iaf. Väldigt tråkigt. Men hoppas allt går bra för dig!
  21. Medlem sedan
    Feb 2009
    #11
    nej ännu har inget hänt.. jag går bara och väntar nu!
    jasså vad har du för symptom då?
    jag ska tydligen också se upp med det, men jag har inte några symptom än iaf.
  22. 11
    nej ännu har inget hänt.. jag går bara och väntar nu!
    jasså vad har du för symptom då?
    jag ska tydligen också se upp med det, men jag har inte några symptom än iaf.

Liknande trådar

  1. Solna??
    By Soon Solna?? in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-01, 19:13
  2. var i solna?
    By anonymt namn in forum Föräldraskap
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-01, 19:05
  3. KS i Solna BB
    By Stoor mage in forum Förlossning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-08-19, 19:20
  4. Om man bor i Solna och...
    By karo_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 19:53
  5. Solna
    By Anna m Ida o Gustav in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 11:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar