Grattis alla 6-åringar!!!
_02/03 Vinterbarn
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Grattis alla 6-åringar!!!

    Det var ju en drös med barn som tittade ut just den 3/2 så jag passar på att skicka ett grattis till alla Ludvigs jämngamla vinterbarn.

    Idag skall vi vara lediga, gå till simskolan med dagis och sen handlar vi födelsedagsfika tillsammans och så får han välja vad han vill ha till middag.

    Tänk att de där små liven som vi fick för 6 år sedan har blivit stora självständiga barn. Fantastiskt och härligt känner jag att det är.
  2. 1
    Grattis alla 6-åringar!!! Det var ju en drös med barn som tittade ut just den 3/2 så jag passar på att skicka ett grattis till alla Ludvigs jämngamla vinterbarn.

    Idag skall vi vara lediga, gå till simskolan med dagis och sen handlar vi födelsedagsfika tillsammans och så får han välja vad han vill ha till middag.

    Tänk att de där små liven som vi fick för 6 år sedan har blivit stora självständiga barn. Fantastiskt och härligt känner jag att det är.
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2
    Grattis i efterskott Ludvig! Låter som han fick en härlig 6-årsdag. Ja, visst är det obegripligt att våra små bebisar redan blivit så stora...!
  4. 2
    Grattis i efterskott Ludvig! Låter som han fick en härlig 6-årsdag. Ja, visst är det obegripligt att våra små bebisar redan blivit så stora...!
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    Grattis i efterskott!

    Evelina fyller på lördag. Kan inte fatta att den där stora lilla tjejen med glugg i underkäken är "min bebis". Jag tycker det är underbart att se dem växa upp men stundtals tycker jag också att det är jättesorgligt att tiden går så fort...
    Evelina 030207
    Dexter 050504
  6. 3
    Grattis i efterskott! Evelina fyller på lördag. Kan inte fatta att den där stora lilla tjejen med glugg i underkäken är "min bebis". Jag tycker det är underbart att se dem växa upp men stundtals tycker jag också att det är jättesorgligt att tiden går så fort...
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4

    Tack Åse!

    Skickade faktiskt en liten tanke till Viktors alla "AFF-tvillingar" på födelsedagen.

    Hoppas Ludvig hade en bra födelsedag!
    Viktor 2003-02-03
    Oliver 2006-02-15
  8. 4
    Tack Åse! Skickade faktiskt en liten tanke till Viktors alla "AFF-tvillingar" på födelsedagen.

    Hoppas Ludvig hade en bra födelsedag!

Liknande trådar

  1. Grattis alla 2-åringar!
    By Jeanikee in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-11-04, 22:42
  2. Grattis alla 1-åringar!
    By -Solrosen- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-14, 20:31
  3. Grattis alla 2-åringar!
    By cachi in forum _0406 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 09:22
  4. Grattis alla 6-åringar!
    By -Charlotte- in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-24, 10:39
  5. Grattis alla 1-åringar !!!
    By Annika med Joel och Isak in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 16:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar