Hur mycket lägger du på vårgarderoben?

Visa resultat för omröstning: Hur mycket pengar lägger du på vårgarderoben i år?

Antal röster 1720. Den här omröstningen är stängd
  • Lika mycket som vanligt

    303 17.62%
  • Mer än vanligt

    149 8.66%
  • Mindre än vanligt

    1 022 59.42%
  • Vet inte

    246 14.30%
Månadens fråga
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    Hur mycket lägger du på vårgarderoben?

    Hur mycket pengar lägger du på vårgarderoben i år?
  2. 1
    Hur mycket lägger du på vårgarderoben? Hur mycket pengar lägger du på vårgarderoben i år?
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Jag svarade lika mycket som vanligt, fast egentligen är det lika lite som vanligt. Köper så lite kläder i vanliga fall att det inte går att minska ner på det.
  4. 2
    Jag svarade lika mycket som vanligt, fast egentligen är det lika lite som vanligt. Köper så lite kläder i vanliga fall att det inte går att minska ner på det.
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #3
    Ha, eftersom på flera år knappt köpt några kläder, så blir det mer än vanligt, för allt över ingenting är mer än innan.
  6. 3
    Ha, eftersom på flera år knappt köpt några kläder, så blir det mer än vanligt, för allt över ingenting är mer än innan.
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4
    efter två ganska täta graviditeter så fick jag nog av min 5år gamla skräp garderob...
    ♥Par i prinsessor♥
  8. 4
    efter två ganska täta graviditeter så fick jag nog av min 5år gamla skräp garderob...
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Med hälften så mkt pengar varje månad och en liten som växer ur kläderna blir det betydligt mindre i år!
  10. 5
    Med hälften så mkt pengar varje månad och en liten som växer ur kläderna blir det betydligt mindre i år!
  11. Medlem sedan
    Jul 1999
    #6
    Haha, egentligen skulle väl svaret ha varit lika _lite_ som vanligt!! Själv ärver jag nästan allt efter mina tonåringar, och till barnen handlar jag på typ Ullared!
  12. 6
    Haha, egentligen skulle väl svaret ha varit lika _lite_ som vanligt!! Själv ärver jag nästan allt efter mina tonåringar, och till barnen handlar jag på typ Ullared!

Liknande trådar

  1. Hur mycket lägger ni i er i
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-02-13, 16:37
  2. Hur mycket lägger ni på mat -
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-02-27, 10:23
  3. Hur mycket lägger ni?
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-12-03, 18:41
  4. Hur mycket tid lägger ni ner?
    By Annette_ in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 19:23
  5. Hur mycket lägger ni er i?
    By Ulle+3 in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 15:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar