Bilolycka
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Bilolycka

    Dottern kom hem o berättade att hon åkt bil med en kompis, de åkte till en mack för att tanka, medan hon gick in o handlade satt kompisen kvar på förarsätet.
    Medan hon handlar kör en bil rakt in i passagerardörren där dottern hade suttit.
    Kompisen (föraren) bröt benet, passagerardörren blev helt intryckt.
    Vad hade hänt om dottern suttit kvar.....???.....
    Usch!!!
  2. 1
    Bilolycka Dottern kom hem o berättade att hon åkt bil med en kompis, de åkte till en mack för att tanka, medan hon gick in o handlade satt kompisen kvar på förarsätet.
    Medan hon handlar kör en bil rakt in i passagerardörren där dottern hade suttit.
    Kompisen (föraren) bröt benet, passagerardörren blev helt intryckt.
    Vad hade hänt om dottern suttit kvar.....???.....
    Usch!!!
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Säger som du. USCH! Vad läskigt!
  4. 2
    Säger som du. USCH! Vad läskigt!
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    Skrämmande och tur i oturen. I somras när jag handlat på Lidl gick jag i nerförsbacke och lämnade tillbaka kundvagnen, när jag vänder mig om kommer en bil rullande utan förare i! Det hörs ju inget alls av en bil som rullar, det var bara sekunder om jag skulle fått den på mig bakifrån och blivit mos.
  6. 3
    Skrämmande och tur i oturen. I somras när jag handlat på Lidl gick jag i nerförsbacke och lämnade tillbaka kundvagnen, när jag vänder mig om kommer en bil rullande utan förare i! Det hörs ju inget alls av en bil som rullar, det var bara sekunder om jag skulle fått den på mig bakifrån och blivit mos.
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Fy, vad läskigt! Hur mår hon nu? Jag ryser bara jag tänker på det...
  8. 4
    Fy, vad läskigt! Hur mår hon nu? Jag ryser bara jag tänker på det...
  9. Medlem sedan
    Sep 2003
    #5
    Men fy för i hundan. Verkligen tur i oturen att dottern var väck och kompisen "bara" bröt benet.
  10. 5
    Men fy för i hundan. Verkligen tur i oturen att dottern var väck och kompisen "bara" bröt benet.
  11. Medlem sedan
    Jan 2008
    #6
    Hon nästan skrattade o typ tyckte att det var spännande att hon nästan blev påkörd.....
    Hon är 15år.
    Chockad?
  12. 6
    Hon nästan skrattade o typ tyckte att det var spännande att hon nästan blev påkörd.....
    Hon är 15år.
    Chockad?
  13. ÅJ67 m 3 kidz
    #7
    Skönt att det gick bra, hoppas dottern inte blivit allt för chockad och att hon kan sova i natt i alla fall.
  14. 7
    Skönt att det gick bra, hoppas dottern inte blivit allt för chockad och att hon kan sova i natt i alla fall.
  15. Medlem sedan
    Feb 2008
    #8
    Det kan nog tänkas. Jag gissar att det är spännande en stund och att hon så småningom fattar på allvar vad som hände. Så var det för mig när jag snurrade av en hal väg för många år sedan...
  16. 8
    Det kan nog tänkas. Jag gissar att det är spännande en stund och att hon så småningom fattar på allvar vad som hände. Så var det för mig när jag snurrade av en hal väg för många år sedan...
  17. Medlem sedan
    Jan 2000
    #9
    Säger bara en sak - var lite uppmärksam på dottern framöver, om hon får mardrömmar eller liknande. Kan vara tufft att ha sluppit undan så nätt.
  18. 9
    Säger bara en sak - var lite uppmärksam på dottern framöver, om hon får mardrömmar eller liknande. Kan vara tufft att ha sluppit undan så nätt.

Liknande trådar

  1. Var med om en bilolycka i morse
    By ulle75 in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-03-27, 17:44
  2. Bilolycka :(
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 17:52
  3. Bilolycka...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 16:59
  4. Bilolycka
    By klockan in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 06:16
  5. Bilolycka
    By Asa-73 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-28, 20:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar