Tillbaka till verkligheten
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Tillbaka till verkligheten

    Nu har jag börjat jobba igen. Tiden går så fort. Ella har hunnit bli 15 månader och är överallt. 3:an får man för sina synders skull och jag måste ha gjort något stort eftersom hon är så vild. Det är skönt att börja jobba eftersom det var så mycket strul i slutet på min mammaledighet. Jag är ju egen företagare och 2 st på kontoret blev sjukskrivna från mitten på nov. En är tillbaka nu , men en är fortfarande sjuk. Detta gjorde att jag fick hoppa in och jobba. Jag bara körde runt Alice och Ella till barnvakter helatiden. Räckte inte till på jobbet och inte hemma heller. Dessutom mådde jag jätte dåligt pga poblem med mina föräldrar och bror. Nu kan jag koncentrera mig på att jobba på dagarna utan att behöva fixa med barnvakt hela tiden.
    Problemet nu är att få resten av familjen att förstå att vi måste hjälpas åt mer nu eftersom jag inte kan fixa allt jag gjorde när jag var hemma.
    Hoppas jag kommer kunna vara inne här mer nu.
  2. 1
    Tillbaka till verkligheten Nu har jag börjat jobba igen. Tiden går så fort. Ella har hunnit bli 15 månader och är överallt. 3:an får man för sina synders skull och jag måste ha gjort något stort eftersom hon är så vild. Det är skönt att börja jobba eftersom det var så mycket strul i slutet på min mammaledighet. Jag är ju egen företagare och 2 st på kontoret blev sjukskrivna från mitten på nov. En är tillbaka nu , men en är fortfarande sjuk. Detta gjorde att jag fick hoppa in och jobba. Jag bara körde runt Alice och Ella till barnvakter helatiden. Räckte inte till på jobbet och inte hemma heller. Dessutom mådde jag jätte dåligt pga poblem med mina föräldrar och bror. Nu kan jag koncentrera mig på att jobba på dagarna utan att behöva fixa med barnvakt hela tiden.
    Problemet nu är att få resten av familjen att förstå att vi måste hjälpas åt mer nu eftersom jag inte kan fixa allt jag gjorde när jag var hemma.
    Hoppas jag kommer kunna vara inne här mer nu.
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Skönt att du börjar få ordning på fortet. Hoppas att resterande gör sin del nu då, så du inte klappar ihop alldeles.
    Kram!
  4. 2
    Skönt att du börjar få ordning på fortet. Hoppas att resterande gör sin del nu då, så du inte klappar ihop alldeles.
    Kram!

Liknande trådar

  1. Tillbaka till verkligheten
    By Lin-nea in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-05-20, 20:34
  2. Tillbaka till verkligheten.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-12-12, 18:06
  3. Tillbaka till verkligheten!
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-11-12, 22:23
  4. Tillbaka till verkligheten
    By Linda m. Agosa in forum _01 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 18:20
  5. Tillbaka till verkligheten
    By mallaco in forum _03 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 21:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar