UL imorgon...
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    UL imorgon...

    Ja imorgon är det dags för andra undersökningen, tror det blir UL den här gången Är i v. 12+2 nu så det borde bli det, tycker jag! Vi ska titta in och kolla om det fortfarande är två små hjärtan som slår därinne. Sen ska läkaren kolla upp mitt myom så det inte har växt.

    Är så himla orolig att en eller båda ska ha dött i magen... Sambon är mest orolig att det ska hittas 3 slående hjärtan Känns som att om det är två imorgon kan vi börja planera på allvar för tvillingar. Är både förväntansfull, nervös och orolig... Nån som har några tummar över?

    Kram på er alla!
  2. 1
    UL imorgon... Ja imorgon är det dags för andra undersökningen, tror det blir UL den här gången Är i v. 12+2 nu så det borde bli det, tycker jag! Vi ska titta in och kolla om det fortfarande är två små hjärtan som slår därinne. Sen ska läkaren kolla upp mitt myom så det inte har växt.

    Är så himla orolig att en eller båda ska ha dött i magen... Sambon är mest orolig att det ska hittas 3 slående hjärtan Känns som att om det är två imorgon kan vi börja planera på allvar för tvillingar. Är både förväntansfull, nervös och orolig... Nån som har några tummar över?

    Kram på er alla!
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Åh spännande! Håller mina tummar hårt! Själv får jag vänta på det andra UL:et till 19/2, känns som en evighet. Är precis som dig orolig. Ser att vi är exakt lika långt gågna. Jag är också i v12+2 idag

    Lycka till imorrn!
    Kram
  4. 2
    Åh spännande! Håller mina tummar hårt! Själv får jag vänta på det andra UL:et till 19/2, känns som en evighet. Är precis som dig orolig. Ser att vi är exakt lika långt gågna. Jag är också i v12+2 idag

    Lycka till imorrn!
    Kram
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Här kommer mina tummar! Hoppas det är 2st tickande hjärtan där, spännande!

    Kramar
  6. 3
    Här kommer mina tummar! Hoppas det är 2st tickande hjärtan där, spännande!

    Kramar
  7. Medlem sedan
    Mar 2007
    #4
    tre stycken....du skulle må då vännen va?!

    mian tummar tår å tassar har du som alltid....ska låna ihop ett gäng oxå
    imorgon är jag din ängel på axeln
  8. 4
    tre stycken....du skulle må då vännen va?!

    mian tummar tår å tassar har du som alltid....ska låna ihop ett gäng oxå
    imorgon är jag din ängel på axeln
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    Nähädu, tre vill jag INTE ha Men gärna två

    Tack för tummarna, tårna och tassarna Kram
  10. 5
    Nähädu, tre vill jag INTE ha Men gärna två

    Tack för tummarna, tårna och tassarna Kram
  11. Medlem sedan
    Nov 2006
    #6
    Tack! Rapport kommer förstås senare Kram
  12. 6
    Tack! Rapport kommer förstås senare Kram
  13. Medlem sedan
    Nov 2006
    #7
    Tack! När vi gjorde förra vul den 9/1 så kändes det som en evighet till den 6/2, och nu är vi där... Det är med skräckblandad förtjusning vi sätter oss i bilen imorgon...

    Plussade vi samtidigt?! Det kommer jag inte ihåg...

    Kram
  14. 7
    Tack! När vi gjorde förra vul den 9/1 så kändes det som en evighet till den 6/2, och nu är vi där... Det är med skräckblandad förtjusning vi sätter oss i bilen imorgon...

    Plussade vi samtidigt?! Det kommer jag inte ihåg...

    Kram
  15. Medlem sedan
    Oct 2002
    #8
    Självklart håller jag tummarna! Lycka till!

    Kram
  16. 8
    Självklart håller jag tummarna! Lycka till!

    Kram
  17. Medlem sedan
    Jul 2003
    #9

    Lycka till,

    vad spännande med UL. Hoppas allting går bra! Två små hjärtan är nog fullt tillräckligt :-)

    Lycka till i dag!
  18. 9
    Lycka till, vad spännande med UL. Hoppas allting går bra! Två små hjärtan är nog fullt tillräckligt :-)

    Lycka till i dag!
  19. Medlem sedan
    Nov 2003
    #10
    Ingen aning om vi gjorde det. Jag gjorde FET 1/12 och plussade 9/12. Jag har inte skrivit om mitt plus nånstans utan hållt det hemligt fram till nu

    Gjorde också mitt VUL 9/1 Ser fram emot nästa VUL (eller det kanske blir UL?) den 19:e med skräckblandad förtjusning.

    Kram
  20. 10
    Ingen aning om vi gjorde det. Jag gjorde FET 1/12 och plussade 9/12. Jag har inte skrivit om mitt plus nånstans utan hållt det hemligt fram till nu

    Gjorde också mitt VUL 9/1 Ser fram emot nästa VUL (eller det kanske blir UL?) den 19:e med skräckblandad förtjusning.

    Kram
  21. Medlem sedan
    Nov 2006
    #11
    Jag gjorde ET 27/1 och plussade 15/12 Hade ingen aning om att du plussat!!! GRATTIS I MASSOR!!!!!!

    Jag gjorde UL idag (är i v. 12+3) så det blir UL för dig också

    Kram
  22. 11
    Jag gjorde ET 27/1 och plussade 15/12 Hade ingen aning om att du plussat!!! GRATTIS I MASSOR!!!!!!

    Jag gjorde UL idag (är i v. 12+3) så det blir UL för dig också

    Kram
  23. Medlem sedan
    Nov 2003
    #12
    Aha okej Tack! Nej har ju som sagt inte gått ut med det förrän nu. Usch oroar mig så sjukt mycket för UL att nåt ska vara fel.

    Kram
  24. 12
    Aha okej Tack! Nej har ju som sagt inte gått ut med det förrän nu. Usch oroar mig så sjukt mycket för UL att nåt ska vara fel.

    Kram

Liknande trådar

  1. Imorgon
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-11, 19:37
  2. Imorgon..
    By *Mysan* in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 19:04
  3. Imorgon så ska
    By Lola_79 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 16:24
  4. imorgon
    By Ulrika med Jonathan in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 19:08
  5. UL imorgon...
    By Tsarbabe in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 07:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar