Min goa Ida 5 år!
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Min goa Ida 5 år!

    Exakt för 5 år sen (jisses, va fort tiden går..) låg jag med en 10 min nyfödd flicka!!

    Ida är en typisk mellanbarn, visar det emellanåt och världens goaste tjej!! Självklart att man tycker att sina egna barn är världens goaste ungar!!!

    Ha en go dag i kylan!
    Johanna med J (jan 98) & I (feb 04) & A (maj 07)

    **Ta en dag i sänder**
  2. 1
    Min goa Ida 5 år! Exakt för 5 år sen (jisses, va fort tiden går..) låg jag med en 10 min nyfödd flicka!!

    Ida är en typisk mellanbarn, visar det emellanåt och världens goaste tjej!! Självklart att man tycker att sina egna barn är världens goaste ungar!!!

    Ha en go dag i kylan!
  3. Malla
    #2

    ...och min Asta:)

    Här har vi firat dagen lång och en trött och nöjd tjej somnade( vi är lediga imorgon) för en stund sedan. Hon la sig när hon var precis fem år eftersom hon föddes några minuter i nio på kvällen. Jag hoppas att Ida också haft en bra födelsedag och skickar en stor grattiskram!
  4. 2
    ...och min Asta:) Här har vi firat dagen lång och en trött och nöjd tjej somnade( vi är lediga imorgon) för en stund sedan. Hon la sig när hon var precis fem år eftersom hon föddes några minuter i nio på kvällen. Jag hoppas att Ida också haft en bra födelsedag och skickar en stor grattiskram!
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Grattis i efterskott både till Ida och Asta. Idag är det Alvas tur att fylla 5 år (om 10 minuter). Liten har blivit stor
  6. 3
    Grattis i efterskott både till Ida och Asta. Idag är det Alvas tur att fylla 5 år (om 10 minuter). Liten har blivit stor
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    GRATTIS Asta, Ida och Alva som är 5 år

    Kram Hedvig som blev 5 år för 11 dagar sedan...
  8. 4
    GRATTIS Asta, Ida och Alva som är 5 år

    Kram Hedvig som blev 5 år för 11 dagar sedan...
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Grattis Asta i efterskott!!! Visst är de goa våra 5 åringar!!! Kram kram
  10. 5
    Grattis Asta i efterskott!!! Visst är de goa våra 5 åringar!!! Kram kram
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    Grattis Alva, hipp hurra!!! Och även till Hedvig i efterskott!!! Kram kram!!!
  12. 6
    Grattis Alva, hipp hurra!!! Och även till Hedvig i efterskott!!! Kram kram!!!
  13. Malla
    #7

    Grattis i efterskott

    till Alva, Hedvig och alla andra som redan fyllt 5 år
  14. 7
    Grattis i efterskott till Alva, Hedvig och alla andra som redan fyllt 5 år
  15. Medlem sedan
    Jun 2000
    #8
    Grattis till din goa Ida. Har ju träffat henne så jag vet att hon är go`även om det var ett tag sen. Kram!
  16. 8
    Grattis till din goa Ida. Har ju träffat henne så jag vet att hon är go`även om det var ett tag sen. Kram!
  17. Medlem sedan
    Jun 2000
    #9
    Tillägg..........Grattis även alla andra stora 5 åringar som hunnit fylla. Kram på er.
  18. 9
    Tillägg..........Grattis även alla andra stora 5 åringar som hunnit fylla. Kram på er.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar